Tiedättekö kuka oli yksi Irakin sodan kapellimestareista?

Anonyymi-ap

2

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saatanaa palvovat juutalaiset usassa eivät ole Israel siinä mielessä kuin Raamattu sanoo. He ovat niitä jotka täytti temppelin aikoinaan käärmeen kuvilla. Aiheuttivat sen ajan tuomiot Israelille. Palvelivat baalia ja uhrasivat lapsia.
      Siksi Jumala tuhosi sen ajan Israelin.

He ovat niitä fariseuksia, jotka toimittavat messiaansa Jeesuksen ristiinnaulittavaksi, jotta Kuningas ei veisi heidän valtaansa. Nuo eivät itse halua asua Israelin maassa vaan haluavat pahuuksineen tuhoutua Baabelissa kun Ilmestyskirja toteutuu.

Tämä kaikki on eri asia kuin islamistien viha Israelia kohtaan joka liittyy myös saatanan palvomiseen joka luulee näin estävänsä Jeesuksen paluun maanpäälle.

Myös on kyse siitä että Israel hyväksyisi OIKEAN messiaansa Jeesuksen. Kuten kaikki jääräpäät pahuuden normaalit ihmiset, he ei halua hyväksyä Jeesusta ennen kuin tulee SUURI hätä. Siksi Jumala antaa tulla SUUREN hädän. Jotta nuo jotka "huutaa avuksi Herran NIMEÄ", pelastuisivat HELVETISTÄ.

Israelin kohdalla kyse on siis aina suuremmista asioista kuin normaalista suurvaltapolitiikasta.

• Anonyymi

Usan sotahimoa on huutanut suurimmalla äänella rouva Clinton. Pää punasena huusi EUn kokouksessa joitakin vuosia ennen Ukrainan sotaa.
      Viha lienee siitä johtuvaa kun halusi ohjuskilven itäeurooppaan. Mikä lienee amerikan pahuuden syy? Siellä on saatanan valtaistuin. Joten sen pahuuskin on suurin.

Ilmestyskirja:
      2:13 Minä tiedän, missä sinä asut: siellä, missä saatanan valtaistuin on; ja sinä pidät minun nimestäni kiinni etkä ole kieltänyt minun uskoani niinäkään päivinä, jolloin Antipas, minun todistajani, minun uskolliseni, tapettiin teidän luonanne, siellä, missä saatana asuu.

Tämän mukaan pahuus asuu jossakin ja se totisesti asuu siellä missä on "suurin" maailman valta, missä on sairaimmat koneet ja panssariautot muka suojaamassa pahuuden ydintä. Kun ympärillä on suuri pahuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      171
      3164
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2550
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2426
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2301
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1966
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      272
      1816
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1411
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1289
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe