Eikä noin mahottoman hyvännäköistä naista ohi menemään... 🫠
Ei tänne pitäisi mitään kirjoittaa
10
815
Vastaukset
- Anonyymi
Voi että
- Anonyymi
Elämä on... kaunista 🌻
- Anonyymi
Älä kulje onnesi ohi. Mulla vain yksi jota tarvitsen koska rakastan häntä. Aina tänne vaan palaa, kirjoittaminen on terapiaa ja täällä on muitakin yhtä höpsöjä kuin ite on. Niin kai tästä on enempi hyötyä kuin haittaa. 💓Pidä huolta itsestäsi. Rukoilen että mielesi täyttää rauha mutta rukoilen sinulle ennen kaikkea iloenergiaa niihin hetkiin, kun kaikki tuntuu tarkoituksettomalta ja tyhjältä! 💓Miehelle H
- Anonyymi
Ohi menet koko ajan
- Anonyymi
Anteeksi😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi😢
Näkeepähän edes vilaukselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkeepähän edes vilaukselta
Niimpä, olet mahdottoman komea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niimpä, olet mahdottoman komea
Komea naiseksi. On sitäkin kuullut
- Anonyymi
No ota kiinni vaikka kurkusta ja revi takasin. Ja sano jotain, tai halaa ja rutista lujaa☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ota kiinni vaikka kurkusta ja revi takasin. Ja sano jotain, tai halaa ja rutista lujaa☺️
Kyllä mä jotain keksin kun kävellen vastaan tulee, konepellille en viitsi heittäytyä 😂
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033913
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se492789- 1142619
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392118Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311900Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et291743- 271592
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2231559Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?841523- 221388