Onko kukaan hakenut korvauksia myyjältä, koska jäät heiluttaa taloja ja tiet ja perustukset sortuu. Välittäjä ei kertonut asiasta mitään. Heti kun ostin niin kuulin ongelmista. Onko kaupanpurku mahdollista vai hinnan alennus? Olihan asiasta mainittu alkuperäisostajalle. Toiset välittäjät kertoo ongelmasta.
Ranta-Tampella
7
201
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki joukolla jäätä särkemään
- Anonyymi
Kyllähän sitä voi yrittää neuvotella jonkinlaisesta hinnanalennuksesta, kunhan pysyy kohtuullisuudessa ja vilauttaa myös käräjäoikeuden mahdollisuutta.
- Anonyymi
Ne ovat rannan rumistus muutenkin. Sortukoot pois siitä. Luonto kiittää ennallistamisesta.
- Anonyymi
Juu varmasti ostit. Kyllä vaan.
- Anonyymi
Kannattaa kysellä isännöitsijältä. Ota huomiioon, että ,omissa uusissa on rakennuttajan palkkaama isännöitsijä. Itse olen havainnut Pamis/YIT kimppaa.
Kysele myös alkuperäisasukkailta. Kaksi vuotta on asunnon myyjän vastuu. Älä lähde itse kyseleen asunnon omistajalta. Ota heti asianajaja mukaan. Kyllä noista maanvajoamista ja jäiden aiheuttamista tärinöistä on puhuttu rakennuksen valmistumisesta asti. Rakennuttajakin muistaakseni kertoi ongelmista asukkaille myyntisopimuksissa.- Anonyymi
Mikä toi Pamis YIT kimppa on? Itse asun talossa jonka YIT rakentanut ja Pamis isännöitsijä.
- Anonyymi
Ei se ole vika, se on ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232628- 1361999
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151321Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296- 971196
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451109Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068