Onko kukaan hakenut korvauksia myyjältä, koska jäät heiluttaa taloja ja tiet ja perustukset sortuu. Välittäjä ei kertonut asiasta mitään. Heti kun ostin niin kuulin ongelmista. Onko kaupanpurku mahdollista vai hinnan alennus? Olihan asiasta mainittu alkuperäisostajalle. Toiset välittäjät kertoo ongelmasta.
Ranta-Tampella
7
212
Vastaukset
- Anonyymi
Kaikki joukolla jäätä särkemään
- Anonyymi
Kyllähän sitä voi yrittää neuvotella jonkinlaisesta hinnanalennuksesta, kunhan pysyy kohtuullisuudessa ja vilauttaa myös käräjäoikeuden mahdollisuutta.
- Anonyymi
Ne ovat rannan rumistus muutenkin. Sortukoot pois siitä. Luonto kiittää ennallistamisesta.
- Anonyymi
Juu varmasti ostit. Kyllä vaan.
- Anonyymi
Kannattaa kysellä isännöitsijältä. Ota huomiioon, että ,omissa uusissa on rakennuttajan palkkaama isännöitsijä. Itse olen havainnut Pamis/YIT kimppaa.
Kysele myös alkuperäisasukkailta. Kaksi vuotta on asunnon myyjän vastuu. Älä lähde itse kyseleen asunnon omistajalta. Ota heti asianajaja mukaan. Kyllä noista maanvajoamista ja jäiden aiheuttamista tärinöistä on puhuttu rakennuksen valmistumisesta asti. Rakennuttajakin muistaakseni kertoi ongelmista asukkaille myyntisopimuksissa.- Anonyymi
Mikä toi Pamis YIT kimppa on? Itse asun talossa jonka YIT rakentanut ja Pamis isännöitsijä.
- Anonyymi
Ei se ole vika, se on ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972