Ilman että olisi aiheutettu vahinko korvattu. Se nyt on sillälailla että leppään saatte pyyhkiä kätenne. Korvauksia ei näy eikä tule. Jos olisitte purkanut lastin sekä huutokaupanneet laivan , niin se olisi ollut saatua siitä kaapelirikosta. Nyt meni näyttävä operaatio poskelleen josta ei tullut valtion kirstun pohjalle latin latia. Sillälailla.
Päästitte sitten takavarikoidun laivan menemään
2
<50
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Koska laiva ja laivan henkilökunta on todettu syyttömiksi niin nyt on korvausten aika. Mitä maksaa tuollaisen tankkerin seisottaminen miehistöineen, lasteineen päivineen kaksikuukautta? Mitä tämä pelleily tuli maksamaan suomalaisille veronmaksajille?
Kaksi kuukautta on kulunut siitä, kun Suomen viranomaiset kaappasivat tankkerin ja valtamedia mylvi tapahtumista Itämerellä, syyttäen Venäjää merenalaisen infrastruktuurin sabotaasista. Mitään todisteita kaapelivaurioista tai Eagle S -tankkerin syyllisyydestä ei kuitenkaan ole esitetty ja Suojelupoliisi (Supo) myöntää nyt, että epäilty teko ei ole ollut tahallinen, ja Venäjä, joka on vaatinut selityksiä syytöksiin, ei ole osallinen tapauksessa. Todisteita ei ole esitetty väitetyistä kaapelirikoista – niiden sijainneista tai laajuudesta – ei yhtään mistään.- AnonyymiUUSI
Tuollaisen aluksen seisottaminen miehistöineen maksaa ainakin sen 10 000€ vuorokausi jos riittääkään? Sitten oikeudenkäyntikulut ym, ym päälle niin veronmaksajien maksettavaksi taisi pläjähtää sen seitsemensataatuhatta tosta vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565140Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202305- 1031494
- 921426
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2041388En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231386Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681135Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81090- 721017
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671015