rikkaiden lomat

Jo on Perk
Neli henkinen perhe ISÄ ja ÄITI tekkee töitä vuoden. ovat juuri syöneet kaurapuuroo ja nuudeleita jotta reissu onnistuis.
saman aikaisesti pörssi yhtiöt tahkoo miljoona voittoja ja valtion virkamiehet saavat ilmasta lounasta ja rakentavat pimiän työvoimalla itselleen piha saunoja.
Maahan muuttaja ulkomalaainen siivoo heidän paskoja käteis maksulla.
Veron maksaja on Suomessa todella paska-
sitä mieltä

17

209

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Orvon ym pitäisi kyniä suomen köyhälistö niin tyhjäksi ettei esim palstan kajahtaneella kartanon rouvalla olisi varaa maalata laituria edes haaveissaan.

• Anonyymi

Sivistysmaissa lapsetkin tekevät työtä ja auttavat vanhempiaan monessa askareissa.
      Täällä keharimaassa lääpitään luureja kilpaa,,onanoidaan ja pönötetään tietokoneilla paras nuoruus köyhinä.
      puputetaan roska/valmisruokia.

• Anonyymi

Nykyään ei enää monet laita lapsille kotona tehtäviä , tekevät itse, siten eivät opi vastuuntuntoa.
        Kun tulevat aikuisiksi niin ei osata tehdämitään ja eka työpaikassa masentuu kun huomaavat että heitä ei pidetäkkään niin fantastisina kun kotona oli annettu luulla.
        Itse laitoin tiski vuorot kolmelle lapselle kerran viikossa jokaisella oli tiski vuoro. Tytötöille ostin pyykkikorit niiden huoneisiin , ja sanoin että he saavat pestä omat pyykkinsä itse, oli kuulemma raskasta ! Vaikka vaan laittoi koneeseen ja käynnisti koneen Vieressä kuivauskaappi sinne vaatteet kuivumaan .
        Että oikein lasten on pestävä pyykit oli vanhin tyttö valittanut ystävättärelleni .tiski vuodoista yritettiin aina joskus luistaa jollain verukkeella , mutta en antanut periksi .poika vei roskapussit pönttöön ja keskimmäinenkin oppi leipomaan niin että yhtämittaa oli kahvileipää pakasteessa.
        Kun muuttivat kotoa pois niin osasivat ne tavalliset kotityöt .
        Minusta lapset kuuluvat osana perheeseen. , ja silloin on heillekin tehtävät ,kuten jokaisella muullakin perheen jäsenellä , siis ME henki on se jossa kaikki perheen jäsenet tuntevat vastuuta kodin tehtävistä . Nyt sitten on ne puhelimet joka puolella missä on nuoria, ja katuvat nenä puhelimessa illat ja puoli yötä , ei monikaan lapsi auta kotona ,ainakaan vapaa ehtoisesti

• Anonyymi

SITÄ SE ÄÄNESTÄMINEN TEKEE. Siksi ehdokkaat valehtelee ja huijaa, jotta pääsee noita asioita tekemään. Äänestäminen tuon saa aikaan.

• Anonyymi

No, kumpaa olet..Tukihuijari vai lämpimikseen lööperiä varallisuudestaan hölisevä tyhjätasku?

• Anonyymi

Töistä saa rahaa, kaurapuuro on ihan hyvä aamiainen ja nuudelit ovat hyviä ja nopea pikaruoka. Suht halpakin vielä.

Mutta miten tämä liittyy lomailuun? Eipä sen eteen nyt kummempaa työtä tarvii tehdä, pari viikkoa kaukomailla nyt rahoittaa kuukauden työllä. Pörssiyhtiöiden tuloksista pääsee osille kun ostaa osakkeita. Toisaalta, en edes ymmärrä, miksi joku haluaa istua parin viikon loman takia 1-2 vuorokautta lentokoneessa ja kentillä.

• Anonyymi

Töistä ei saa rahaa vaan töitä itselle tekemällä saa raha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Töistä ei saa rahaa vaan töitä itselle tekemällä saa raha.

Liian paljon välikäsiä välissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tekee töitä itselle niin silloin voi jopa saa 6000 euro kk palkkaa kun maksaa itselle palkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tekee töitä itselle niin silloin voi jopa saa 6000 euro kk palkkaa kun maksaa itselle palkkaa.

Maksaa itselle palkkaa ja unohtaa ne miljonäärit liian paljon ruokittava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääntö Nro 1 täytä oma taskuita älä toisten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sääntö Nro 1 täytä oma taskuita älä toisten.

Voit olla vaikka kuinka ahkera siellä siellä matala palkkaisessa työssä, lopputulos on yksi ja se sama iso nolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli notkuvia ihmisiä kuka pyörittää peukaloita ja istuskele ja halua vaurastua normi duunari selkänahasta ilman , että itse vaivautu tekemän mitään Suomen eten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ökyilevät maapallon saastuttajat :D

• Anonyymi

Ei täällä huutelu auta.

• Anonyymi

Ei auta kun ei olla huutokaupassa eikä edes huutokilpailussa.

• Anonyymi

Ehdin olla virkamiehennä 35 vuotta, mutta koskaan en saanut niitä ilmaisia lounaita.
      Mutta onneksi työeläkettä ropisee tilille ihan mukavasti. Ei tarvitse vinkua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe