SE TAHTOO NUO TOTUUDET VÄHÄN UNOHTUA.

Anonyymi-ap

KUNNIANSA LOUKANNEILLA!
EIHÄN TUO EXÄN VAIMO OLISI IKINÄ EDES TAVANNUT KOKO MIESTÄ JOS MINÄ EN OLISI OLLUT HÄNEN VAIMONSA ENSIN!
MINÄ ALAN VAATIMAAN KUNNIAA MYÖS NIIN PÄÄSTÄÄN KATSOMAAN KUKA AJAA JA MILLÄ AJAA!
VOIDAAN SAMALLA KATSOA, ETTÄ KENELLÄ PYSYY SÄHKÖT KÄMPÄSSÄ JA KENELLÄ EI!
TARVINKO MINÄ EDES POLIISI HOLMAA?

7

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käytkö kirkossa ehtoollisella

• Anonyymi

POLIISISSA VOI OLLA PALJON PAREMPIKIN PELIMIES JOKA YMMÄRTÄÄ MITEN " DIRTY DICKSONIA" PELATAAN.
      SIITÄHÄN EI VOIDA KIISTÄÄ, ETTENKÖ MINÄ OLE HOLMAN SUVUN LAPSEN ÄITI, MUTTA EN MINÄ SENTÄÄN OLE HOLMAN SUVUN ÄITIEN, VAIMOJEN JA EX-VAIMOJEN KANSSA YHDENVERTAINEN!
      EXÄNI SANOIS IHAN VARMASTI, ETTÄ: MINUN LAPSEN ÄITI ON SENTÄÄN ÄITI EIKÄ MIKÄÄN PASKAHOUSU JOKA JUOKSEE MIEHEN SELÄN TAAKSE PIILOON JA RÄKYTTÄÄ SIELTÄ!
      MINÄ MUISTELEN NIIN EXÄNI SERKKU HÄNEN ÄIDIN PUOLELTA LIITYY SUOMEN PUOLUSTUSVOIMIIN JA LENNOSTOON. MINUSTA NATON MIEHIÄ OLI KÄYNYT HÄNEN LUONA JA HE OLIVAT NOSTANEET PERUNOITA MAASTA PORUKALLA. HEILLÄ OLI KUULEMMA OLLUT OIKEIN MUKAVA PÄIVÄ!
      MINUSTA TUNTUU, ETTÄ ME OLLAAN EXÄN KANSSA YHDENVERTAISIA JA EI HÄNENKÄÄN VAIMO TÄSSÄ PORUKASSA OLE PERHEENSÄ JA SUKUNSA KANSSA VAIKKA HÄN NIIN LUULEE.
      JOS TUOLLA POLIISI HOLMALLA ON VAIMO NIIN KUKA JAKSAA KUUNNELLA HÄNEN VINKUMISTA, KUN HÄN JOUTUU SANOMAAN VAIMOLLEEN ETTÄ: PAINU SUKUS KANSSA HELEVETTIIN SEKOILEMASTA TAI MINÄ SAAN MUUTEN SELEKÄÄN, KUN YKSI ALKO PELAAMAAN HOLMAN SUVUN ÄITINÄ KUNNIA PELIÄ.

• Anonyymi

Onneksi en päässyt TULLILLE töihin, koska minä muistin että exä on vissiin jo Pellossa nuorena miehenä tapellut erään TULLIMIEHEN kanssa joka asuu nykyisin Ivalossa. Minun tyttö on hänen tytön kaveri.
        Hänen äitinsä on niitä PUOLI SUKULAISIA, mutta en ole hänen kanssa tekemisissä.
        Eihän tähän voi sentään kaikkia ottaa mukaan, koska KYSEESSÄ ON MINUN KUNNIA JOKA EI LIITY FACEBOOKIIN EIKÄ SOMEEN VAAN IVALON KYLÄÄN JOSSA MINÄ OLEN SYNTYNYT SEKÄ LAPSEENI JOKA ON HOLMA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi en päässyt TULLILLE töihin, koska minä muistin että exä on vissiin jo Pellossa nuorena miehenä tapellut erään TULLIMIEHEN kanssa joka asuu nykyisin Ivalossa. Minun tyttö on hänen tytön kaveri.
        Hänen äitinsä on niitä PUOLI SUKULAISIA, mutta en ole hänen kanssa tekemisissä.
        Eihän tähän voi sentään kaikkia ottaa mukaan, koska KYSEESSÄ ON MINUN KUNNIA JOKA EI LIITY FACEBOOKIIN EIKÄ SOMEEN VAAN IVALON KYLÄÄN JOSSA MINÄ OLEN SYNTYNYT SEKÄ LAPSEENI JOKA ON HOLMA.

En kyllä tiedä, että onko Holman suvussa jotain Ruotsin kuninkaallista verta.
        Minun SUKU ON AINAKIN OLLUT VIRALLISESTI TSAARIN VALTAKUNNAN DIPLOMAATTEJA.
        Jos on niin minusta tulee IVALON KEISARINNA HOLMA JA TYTÖSTÄ TULEE PRINSESSA HOLMA.
        Tämän tytön isä jos suuttuu niin hän juroo aikansa ja sen jälkeen hän alkaa vetämään RAVELIKKOON HEITÄ JOTKA OVAT PILANNEET HÄNEN LAPSENSA SEKÄ LAPSEN ÄIDIN MAINEEN.
        EIHÄN HEILLÄ KÖYHILLÄ OLE KYLLÄ RAHAA, MUTTA HEILLÄ ON TYÖKYKYÄ.
        VAIMOLLA ON 3 LASTA JA 3 LASTEN LASTA AINAKIN JOTEN KYLLÄ HE PYSTYVÄT LAINAN MAKSAMAAN TAKAISIN.
        OPPIVAT SAMALLA, ETTÄ KIUSAAMINEN SEKÄ SYRJINTÄ ON TYHMÄÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä tiedä, että onko Holman suvussa jotain Ruotsin kuninkaallista verta.
        Minun SUKU ON AINAKIN OLLUT VIRALLISESTI TSAARIN VALTAKUNNAN DIPLOMAATTEJA.
        Jos on niin minusta tulee IVALON KEISARINNA HOLMA JA TYTÖSTÄ TULEE PRINSESSA HOLMA.
        Tämän tytön isä jos suuttuu niin hän juroo aikansa ja sen jälkeen hän alkaa vetämään RAVELIKKOON HEITÄ JOTKA OVAT PILANNEET HÄNEN LAPSENSA SEKÄ LAPSEN ÄIDIN MAINEEN.
        EIHÄN HEILLÄ KÖYHILLÄ OLE KYLLÄ RAHAA, MUTTA HEILLÄ ON TYÖKYKYÄ.
        VAIMOLLA ON 3 LASTA JA 3 LASTEN LASTA AINAKIN JOTEN KYLLÄ HE PYSTYVÄT LAINAN MAKSAMAAN TAKAISIN.
        OPPIVAT SAMALLA, ETTÄ KIUSAAMINEN SEKÄ SYRJINTÄ ON TYHMÄÄ.

Piti vähän valmistella tuota uutta käräjä asiaa.
        Minä voin sentään käyttää sitä KUNNIALLISEN todistetta jossa lukee lopussa, että " Ihmiset eivät ole tehneet sinulle mitään."
        Ainakin on varma maksaja jos hän on edunvalvonnassa ja saanut vielä kunniaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piti vähän valmistella tuota uutta käräjä asiaa.
        Minä voin sentään käyttää sitä KUNNIALLISEN todistetta jossa lukee lopussa, että " Ihmiset eivät ole tehneet sinulle mitään."
        Ainakin on varma maksaja jos hän on edunvalvonnassa ja saanut vielä kunniaa.

Jos on edunvalvonnassa niin VALTIO kuulemma maksaa hänen laskun.
        Minä olen sentään katsonut YOUTUBESTA niitä POLIISI OHJELMIA ja siellä kerrottiin, että jos on edunvalvonnassa niin VALTIO MAKSAA LASKUN.
        Minä kunnioitan poliisi HOLMAA ja katselen niitä poliisi ohjelmia jotka ovat oikeita tapahtumia.
        Vähän silmiä lepuutan samalla ja minä opin paljon paremmin, kun on KOMIA MIES POLIISI KERTOO ASIOITA.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on edunvalvonnassa niin VALTIO kuulemma maksaa hänen laskun.
        Minä olen sentään katsonut YOUTUBESTA niitä POLIISI OHJELMIA ja siellä kerrottiin, että jos on edunvalvonnassa niin VALTIO MAKSAA LASKUN.
        Minä kunnioitan poliisi HOLMAA ja katselen niitä poliisi ohjelmia jotka ovat oikeita tapahtumia.
        Vähän silmiä lepuutan samalla ja minä opin paljon paremmin, kun on KOMIA MIES POLIISI KERTOO ASIOITA.

Hän oli sentään VAATINUT MINUA HENKILÖKOHTAISESTI KUNNIOITTAMAAN HÄNTÄ!
        Rikostutkija joka jäi eläkkeelle sanoi minulle, että: VALTIO KORVAA KAIKEN.
        Minä aloin miettimään, että miten VALTIO KORVAA.
        Minä huomasin, että YHDELLÄ HEISTÄ ONKIN ENKELIN NIMI ELI ENKELIT SAAVAT JUMALALTA RAHAA.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6227
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      43
      1634
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      37
      1261
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      988
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      971
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      883
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      879
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      856
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      837
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      835
    Aihe