kun torilla Tikkurilassa oli elämää, tätä lisää kiitos! :)
Kiva päivä tänään,
3
239
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä! Toivotaan, että tulee jatkoa!
Kävelykadulta on viety autoilijoilta tilaa, koska myyntikojuja on keskellä kävelykatua.
Toiset tykkää, toiset ei!
Minun mielestä kävelykatu pitää saada jalankulkijoille ja pyöräilijöille, kuten on ollut tarkoitus.
Jalankulkijan kulkiessa keskellä kävelykatua, niin kerrottakoon että se ei autoilijoita kohti häirintää eikä ajamisen haittaamista, vaan ihan normaalia kävelyä kävelykadulla.
Laissa ei ole määrätty jalankulkijan paikkaa kävelykadulla vaan koko kävelykatu on jalankulkijan Valtakuntaa!
Saahan jalankulkija kulkea jalkakäytävälläkin missä haluaa.
Tosin huolto- ja tontille ajo on sallittu, mutta ei asiointiajo, läpiajo eikä pysäköinti!
Huolto- ja tontille ajoa on vain vähän!- Anonyymi
Minusta tuo tori oli oikein hyvä itse torina ja tapahtumana ja että toi elävyyttä alueelle. Ei siksi, että se mahdollisesti häiritsisi ja esti siellä muutamaa liikkuvaa autoa tms.
Toivottavasti jatkuu kuten on suunniteltu eli kerran kuukaudessa. Tietysti useamminkin olisi hieno juttu.
- Anonyymi
Kävelin äsken asematiellä ja ei yhtään autoa ollut eli pikkuhiljaa tieto menny perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996