HS:
Yhdysvallat|Trumpin paha poliisi J. D. Vance lähti perhelomalle Vermontiin, jossa odottivat mielenosoittajat
Kommentti:
Vancen nimittäminen pahaksi poliisiksi ja ylipäänsä poliisiksi on sopimatonta, poliisi-ammattikunnan häpäisemistä.
Sopivampi nimitys olisi roisto.
VANCEN SOPIVAMPI NIMITYS ROISTO
13
179
Vastaukset
- Anonyymi
demari vetänyt jauhoa nokkaansa.
Sfäärijäbä
sdp- Anonyymi
Kokoomuslainen minä olen,
jopa äärioikeistolaiseksi moitittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokoomuslainen minä olen,
jopa äärioikeistolaiseksi moitittu." Kokoomuslainen minä olen,
jopa äärioikeistolaiseksi moitittu. "
Siinä tapauksessa, sinun pitää fanittaa Vancea. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Kokoomuslainen minä olen,
Siinä tapauksessa, sinun pitää fanittaa Vancea.Olen niin oikeistolainen,
etten hyväksy
oikeudetonta hyökkäystä (kuten ryssä
hyökkäsi Ukrainaan),
enkä
itseään täynnä olevia mahtimiehiä,
jotka nöyryyttävät ja häpäisevät
todellisessa avun tarpeessa olevaa,
maansa (Ukraina) puolustustaistelua
oikeudetonta hyökkäystä vastaan
johtavaa presidenttiä (Zelenskyi),
joka on sonnustaunut sotilaalista
asua muistuttaviin vaatteisiin.
Hävetköö! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Kokoomuslainen minä olen,
Siinä tapauksessa, sinun pitää fanittaa Vancea.Varmasti termospullokokoomuslainen sorvari.
- Anonyymi
Tai vancea se sanoi kyrväksi, eikä erehtynytkään.
- Anonyymi
Trump on möllykkä,
ja Vance toinen samanmoinen.
Putinista puhumatta.- Anonyymi
Heh..heh..on kyllä hupaisaa.. varmaankin nämä Trumpin,Vance ja Putinin haukkujat on pöpilästä karanneita...
- Anonyymi
Tuleepa mieleen vanha laulu Meksikon pikajunasta "pikku-Pete iso-Pat, ganstereita molemmat, kumpainenkin suurta reikärautaa heiluttaa".
- Anonyymi
Trumppi on terroristi!
- Anonyymi
Trumppia haukkui Australian pääministeri persläveksi, sitähän se on.
- Anonyymi
AP..Nyyh..nyyh..eikö asiat mene niin kuin Sapliini haluu.. mutta joutupa nöyrtyy...🤭
- Anonyymi
Tässä kolmas kaheli.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4295001Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262043- 1461700
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751385Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151326Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801231Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181229Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701138- 701118
- 381060