"Nascent Sanhedrin julkaisi avoimen kirjeen presidentti Donald Trumpille ja siunasi häntä siitä, että hän on asettanut uskon etusijalle perustamalla Valkoisen talon uskon toimiston. Sanhedrin kehotti presidenttiä perustamaan kansainvälisen jumalallisen tuomioistuimen kaikille kansoille.
"Hyvä arvoisa presidentti Donald Trump,
"Hashhem [Jumala, kirjaimellisesti 'nimi'], Luoja, siunatkoon sinua ja kansaasi!". Esitämme sydämellisen kiitollisuutemme siitä, että olette tuoneet uskon amerikkalaisen ja maailmanlaajuisen kulttuurin etualalle perustamalla Valkoiseen taloon uskonviraston....." Translated with DeepL.com (free version)
Koko artikkeli:
https://israel365news.com/400368/sanhedrin-letter-to-trump-you-have-been-elected-to-fulfill-a-heavenly-mission/
Jos ei ala hälytyskellot soimaan, niin sitten ei mistään:
'King of Israel' Donald Trump: I am the chosen one:
https://news.sky.com/story/king-of-israel-donald-trump-i-am-the-chosen-one-11790898
Sanhedrinin kirje Trumpille: "Sinut on valittu täyttämään taivaallista tehtävää"
42
256
Vastaukset
- Anonyymi
No, justiinsa. Mitäs minä olen sanonut?
Olen veikannut neljää eri ehdokasta ak:ksi (Obama, Zelenskyi, Trump, Stubb, tässä veikkausjärjestyksessä).
Ja paavi tekee kuolemaa Vatikaanissa, ei ehkä ihan vielä (voi tänään taas paremmin), mutta hyvinkin ennen pääsiäistä.
Monesti on kylläkin niin, että kun lähellä kuolemaa käynyt yhtäkkiä kovin piristyy, se piristys ei kauaa kestä, vaan potilas saattaakin yllättäen, parissa päivässä (tunnissakin) menehtyä.
Seuraava paavi on sitten ilmeisesti se ennustettu "13., paha paavi",- Anonyymi
Paavi on kuollut jo aikaa sitten.
- Anonyymi
Ollakseen ak, Trumpin käsittääkseni pitäisi silloin olla myös syntyperäinen juutalainen.
Ja kuinka Sanhedrin voisi määrittellä goj'n Israelin kuninkaaksi? Ei kertakaikkiaan mahdollista.
Joko ne Israelissa puhaltelee soofariin Trumpin maanpäällisen jumaluuden vahvistamiseksi?
No, tämä helluntaikuorohan tietysti siunaa tämän kaiken. (Ja paljon muutakin.)- Anonyymi
Aamun tunteja valvoessani pohdin kuinka Trump voisi sopia "Israelin kuninkaaksi" eli ak:ksi.
Antikristuksestahan ennustetaan mm, että hän on "Laiton". Juutalaisuus = Laki. Tässä mielessä ei-juutalainen, "laiton" Trump, voisi sopia tuohon rooliin.
Jotenkin olen olettanut, että ak saisi maapallolla suurenkin suosion, eli kannatuksessaan suorastaan villiintyneet kansanjoukot. Tähän kuvioon ei ainakaan ihan vielä Trump sovi, ellei hän yhtäkkiä tee jotain niin suuria ihmeellisyyksiä (kuten Suuri Maailmanrauha), että kansakuntien, suurten massojen takit kääntyisivät hänen puoleensa ja lähes kaikki haluaisivat daavidintähden merkiksi otsaansa.
Vielä tällä hetkellähän nk. jumalattoman maailman suursuosio lepää Herr Führer Zelenskyin yllä, jolla tavatkin ovat yhtä sivistymättömät kuin esikuvallaan (se Trumpin puheen päälle huutaminen kaipasi vain käsimerkkiä). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aamun tunteja valvoessani pohdin kuinka Trump voisi sopia "Israelin kuninkaaksi" eli ak:ksi.
Antikristuksestahan ennustetaan mm, että hän on "Laiton". Juutalaisuus = Laki. Tässä mielessä ei-juutalainen, "laiton" Trump, voisi sopia tuohon rooliin.
Jotenkin olen olettanut, että ak saisi maapallolla suurenkin suosion, eli kannatuksessaan suorastaan villiintyneet kansanjoukot. Tähän kuvioon ei ainakaan ihan vielä Trump sovi, ellei hän yhtäkkiä tee jotain niin suuria ihmeellisyyksiä (kuten Suuri Maailmanrauha), että kansakuntien, suurten massojen takit kääntyisivät hänen puoleensa ja lähes kaikki haluaisivat daavidintähden merkiksi otsaansa.
Vielä tällä hetkellähän nk. jumalattoman maailman suursuosio lepää Herr Führer Zelenskyin yllä, jolla tavatkin ovat yhtä sivistymättömät kuin esikuvallaan (se Trumpin puheen päälle huutaminen kaipasi vain käsimerkkiä).Tällaiseen uutiseen törmäsin:
https://www.verkkouutiset.fi/a/donald-trump-aikoo-tehda-suuren-ilmoituksen/#a20931f8
Julistautuuko hän tänään Jumalaksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiseen uutiseen törmäsin:
https://www.verkkouutiset.fi/a/donald-trump-aikoo-tehda-suuren-ilmoituksen/#a20931f8
Julistautuuko hän tänään Jumalaksi?Muista myös panetellessasi, että Trumpi voi olla Jeesus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista myös panetellessasi, että Trumpi voi olla Jeesus.
Trump on sastananpalvoja. Ei epäilystäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vielä tällä hetkellähän nk. jumalattoman maailman suursuosio lepää Herr Führer Zelenskyin yllä, jolla tavatkin ovat yhtä sivistymättömät kuin esikuvallaan (se Trumpin puheen päälle huutaminen kaipasi vain käsimerkkiä).Outoja ajatuksia. Eiköhän se Aatumussolini ole itseTrumppi ja Vance. Nämä olivat suunnitelleet pilaavansa Zn maineen ja puhuivat päälle. Trump on narsisti imartelua ja nuolemista kaipaava dementikko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trump on sastananpalvoja. Ei epäilystäkään.
Voi olla mutta kuka on tuo sastana?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoja ajatuksia. Eiköhän se Aatumussolini ole itseTrumppi ja Vance. Nämä olivat suunnitelleet pilaavansa Zn maineen ja puhuivat päälle. Trump on narsisti imartelua ja nuolemista kaipaava dementikko.
Zelenskyi esti Trumpin puhumisen ja aggressiivisesti HUUSI päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällaiseen uutiseen törmäsin:
Julistautuuko hän tänään Jumalaksi?Amerikkalainen pastori uskoo Trumpin olevan "jumalan poika ja USA:n messias". Joka ei Trumpia kannata, hän kieltää myös pastorin mukaan Jumalan. Että sellaista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista myös panetellessasi, että Trumpi voi olla Jeesus.
Olet pahasti sekaisin....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zelenskyi esti Trumpin puhumisen ja aggressiivisesti HUUSI päälle.
Miksi valehtelet? Valtionjohtajien tapaamisissa kumpikin esittää kantansa käsiteltäviin asioihin. Kun isäntä puhuu, vieras kuuntelee, ja päinvastoin. Sitä kutsutaan diplomatiaksi. Trump ei antanut Zelenskylle suunvuoroa. Media oli kiinnostus rajoittui sotaa käyvän valtion johtajan vaatteisiin. Tilaisuus oli jo päättymässä kun Zelensky yritti tuoda esille Ukrainan näkemyksiä. Silloin Vance hyökkäsi kimppuun kuin villipeto ja Trump käyttäytyi kuin haaskalintu. Sitä kutsutaan itsensä ja valtionsa häpäisemiseksi.
- Anonyymi
voihan sitä täällä kukin päristellä partaa, millä ei ole mitään virkaa- eikä valtaa, vaikka parranpäristäjä kuinka luulee henkseleitään paukuttaen ,, olevansa herra ja hidalko.
Muttei paljoa kiinnosta.... meri aaltoaa, eli ihmiset puhuvat ja puhe unohtuu - unohduksen aikaan. - Anonyymi
Voisiko Trump olla maan päälle palannut Jeesus?
- Anonyymi
On oikein "ilo" lukea noin raamatullisen antikristillinen väite, sillä tuo vain vahvistaa aavistuksen, että Trump todellakin voisi olla ak.
Vastaius: ei, Trump ei voi olla Jeesus. Jeesus Itse oikein varoitti teistä eksyttäjistä. - Anonyymi
Edellä sama kirjoittaja (?) jopa uhkailee sitä (minua), joka epäilee Trumpin olevan Jeesus. Varma antikristuksen / Pedon kumartajan tunnusmerkki. Väärästä kristuksesta tuleekin varottaa nimenomaan Jeesuksen omia, muuthan automaattisesti seuraavatkin ak:ta ja eksyttäjät korottavat tämän jumaluudeekseen, yli kaiken.
Matteus 24: 1-39
1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"✨
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.✨
25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.✨
28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.✨
32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva. ✨
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellä sama kirjoittaja (?) jopa uhkailee sitä (minua), joka epäilee Trumpin olevan Jeesus. Varma antikristuksen / Pedon kumartajan tunnusmerkki. Väärästä kristuksesta tuleekin varottaa nimenomaan Jeesuksen omia, muuthan automaattisesti seuraavatkin ak:ta ja eksyttäjät korottavat tämän jumaluudeekseen, yli kaiken.
Matteus 24: 1-39
1 Ja Jeesus lähti ulos pyhäköstä ja meni pois; ja hänen opetuslapsensa tulivat hänen tykönsä näyttämään hänelle pyhäkön rakennuksia.
2 Niin hän vastasi ja sanoi heille: "Ettekö näe näitä kaikkia? Totisesti minä sanon teille: tähän ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta."
3 Ja kun hän istui Öljymäellä, tulivat opetuslapset erikseen hänen tykönsä ja sanoivat: "Sano meille: milloin se tapahtuu, ja mikä on sinun tulemuksesi ja maailman lopun merkki?"✨
4 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Katsokaa, ettei kukaan teitä eksytä.
5 Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
6 Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa, ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
7 Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
8 Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
9 Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden.
10 Ja silloin monet lankeavat pois, ja he antavat toisensa alttiiksi ja vihaavat toinen toistaan.
11 Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
12 Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.
13 Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
14 Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarnattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu.
15 Kun te siis näette hävityksen kauhistuksen, josta on puhuttu profeetta Danielin kautta, seisovan pyhässä paikassa-joka tämän lukee, se tarkatkoon-
16 silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille;
17 joka on katolla, älköön astuko alas noutamaan, mitä hänen huoneessansa on,
18 ja joka on pellolla, älköön palatko takaisin noutamaan vaippaansa.
19 Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä!
20 Mutta rukoilkaa, ettei teidän pakonne tapahtuisi talvella eikä sapattina.
21 Sillä silloin on oleva suuri ahdistus, jonka kaltaista ei ole ollut maailman alusta hamaan tähän asti eikä milloinkaan tule.
22 Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään.
23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.✨
25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.✨
28 Missä raato on, sinne kotkat kokoontuvat.
29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30 Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31 Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.✨
32 Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33 Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34 Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
35 Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36 Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38 Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva. ✨
*Taitaa väärä profeetta olla se sama Hgin Saalemiin kuuluva nainen, joka jo kauan ennen Bidenin sytyttämää Ukrainan sotaa levitti valheprofetioita eri S24-foorumeilla ja lietsoi pelkoa "Venäjän hyökkäyksestä" sekä kiihotti liittymään NATO:on ("merestä nouseva Peto"?). Henki on ainakin sama, sen tunnistaa.
- Anonyymi
Ei voi. Jeesus tulee takaisin samalla tavalla kuin meni taivaaseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa väärä profeetta olla se sama Hgin Saalemiin kuuluva nainen, joka jo kauan ennen Bidenin sytyttämää Ukrainan sotaa levitti valheprofetioita eri S24-foorumeilla ja lietsoi pelkoa "Venäjän hyökkäyksestä" sekä kiihotti liittymään NATO:on ("merestä nouseva Peto"?). Henki on ainakin sama, sen tunnistaa.
Näitä lukiessa on pakko todeta: uskosi on sinut sairastuttanut.
- Anonyymi
T lopettaa Ukraina avut. Olisi pitänyt nuolla ja Imarrella vaippahousua
- Anonyymi
Niin olisi pitänyt. Jos Zelenskyi nimittäin todella halusi ajaa Ukrainan asiaa, mutta hän ei halunnut. Isänmaansa ja kansansa puolesta tekisi mitä tahansa. Mutta ukrainalaisethan eivät ole juutalaisen Z:n oma kansa. Z. opetteli ukrainankielenkin vasta v. 2017. 2 vuotta ennen kuin (juutalaisista okkultisteista, satanisteista koostuva) WEF nostatti hänet "presidentiksi" Ukrainaan.
Olisi nuollut vaikka kenkiä. Hän aloitti vierailuisäntänsä työhuoneessa röyhkeän huudon, ei sallinut Trumpin, talon isännän edes vuorollaan puhua, vaan huusi päälle. Trump oli hillitty, puhui vastauksena Z:n kysymyksiin omaa asiaansa, mutta Z. ei halunnut edes kuulla.
Näin Z. aiheuttaa nyt sodan Eurooppaan. Sillä olkoonkin Venäjän taloudellinen tilanne kuinka huono, Venäjällä on omat tukijavaltionsa takanaan ja he eivät enää palauta takaisinottamiaan, Ukrainan heiltä NL:n aikana varastamia maa-alueita ihmisineen takaisin Ukrainalle.
Teidän herranne ja vapahtajanne Zelenskyi. Hän ei halunnut rauhaa Ukrainaan, vaan jatkuvaan sotaan vedoten saada aina vain lisää ja lisää ja lisää USA:n taloudellista tukea, omille tileilleen. Hän ilmoitti rauhaa tarjoavalle Trumpille, että hän aikoo jatkaa sotaa "vielä pitkään". Saatananpalvoja koomikko Zelenskyi on muutamassa vuodessa nostattanut, Ukrainalta varastamillaan rahoilla itsensä yhdeksi maailman rikkaimmiksi miljardööreiksi. Trump ei enempää tuota kusettajaa kuunnellut, vaan laittoi jätkän ulos ovesta.
Samanlaisia olette, kumpaisenkin palvelijat, herr Zelenskyin ja messiaanne Trumpin. Ja kaikkine valheen keinoinenne, molemmat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisi pitänyt. Jos Zelenskyi nimittäin todella halusi ajaa Ukrainan asiaa, mutta hän ei halunnut. Isänmaansa ja kansansa puolesta tekisi mitä tahansa. Mutta ukrainalaisethan eivät ole juutalaisen Z:n oma kansa. Z. opetteli ukrainankielenkin vasta v. 2017. 2 vuotta ennen kuin (juutalaisista okkultisteista, satanisteista koostuva) WEF nostatti hänet "presidentiksi" Ukrainaan.
Olisi nuollut vaikka kenkiä. Hän aloitti vierailuisäntänsä työhuoneessa röyhkeän huudon, ei sallinut Trumpin, talon isännän edes vuorollaan puhua, vaan huusi päälle. Trump oli hillitty, puhui vastauksena Z:n kysymyksiin omaa asiaansa, mutta Z. ei halunnut edes kuulla.
Näin Z. aiheuttaa nyt sodan Eurooppaan. Sillä olkoonkin Venäjän taloudellinen tilanne kuinka huono, Venäjällä on omat tukijavaltionsa takanaan ja he eivät enää palauta takaisinottamiaan, Ukrainan heiltä NL:n aikana varastamia maa-alueita ihmisineen takaisin Ukrainalle.
Teidän herranne ja vapahtajanne Zelenskyi. Hän ei halunnut rauhaa Ukrainaan, vaan jatkuvaan sotaan vedoten saada aina vain lisää ja lisää ja lisää USA:n taloudellista tukea, omille tileilleen. Hän ilmoitti rauhaa tarjoavalle Trumpille, että hän aikoo jatkaa sotaa "vielä pitkään". Saatananpalvoja koomikko Zelenskyi on muutamassa vuodessa nostattanut, Ukrainalta varastamillaan rahoilla itsensä yhdeksi maailman rikkaimmiksi miljardööreiksi. Trump ei enempää tuota kusettajaa kuunnellut, vaan laittoi jätkän ulos ovesta.
Samanlaisia olette, kumpaisenkin palvelijat, herr Zelenskyin ja messiaanne Trumpin. Ja kaikkine valheen keinoinenne, molemmat.Millaisia säitä muuten pitelee siellä Pietarissa..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisia olette, kumpaisenkin palvelijat, herr Zelenskyin ja messiaanne Trumpin. Ja kaikkine valheen keinoinenne, molemmat.Voi vanhuusko on jo ovella kun taas unohtui helluntain jyrsiminen !
No vieläkin kerkeää ei muuta kuin toimeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samanlaisia olette, kumpaisenkin palvelijat, herr Zelenskyin ja messiaanne Trumpin. Ja kaikkine valheen keinoinenne, molemmat.Venäjän trolli se vaan jaksaa länkyttää pehmeitä...
- Anonyymi
USA pitää paussin avun lähettämisessä. Sitä kutsutaan kiristykseksi - ja ukrainalaisten hengellä pelaamiseksi.
- Anonyymi
Sanhedrin on Raamatun Suuri neuvosto. Tämä ei toiminut 1000 vuoteen mutta on elvytetty. Ei ilmeisesti toimi virallisesti?
- Anonyymi
Raamatussa kerrottu juutalainen suuri neuvosto joka, tai jonka juutalaisessa hengessä tapettiin Jeesus.
Se ei ole mitenkään "raamatullinen" sillä Raamattu on kristittyjen kirja.
Enemmänkin "talmudistinen" suuri neuvosto. Talmud on antikristuksen kirjallisuutta ja josta jo apostolit varoittivat.
- Anonyymi
Tuo skynews ei kyllä ole luotettava uutissivusto, joten se siitä Trumpin "Israelin kuninkuudesta".
Ja tuon Sanhedringin toiveissahan on, että Trump olisi "uusi (Persian kuningas) Kyyros", joka mahtikäskyllään käynnistäisi juutalaisten uuden temppelin rakentamisen Jerusalemin temppelivuorelle.- Anonyymi
"Kyyros"-sanasta kai vääntyi myös sana "kristus", terminä.
Tarkoittaako "korkeasti kunnioitettu"?
Kristus-termissä ei muutoin mitään vikaa, oikein käytettynä.
Mutta jos se esim. liitetään anti-kristukseen eli Kristus-vastaisuuteen... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyyros"-sanasta kai vääntyi myös sana "kristus", terminä.
Tarkoittaako "korkeasti kunnioitettu"?
Kristus-termissä ei muutoin mitään vikaa, oikein käytettynä.
Mutta jos se esim. liitetään anti-kristukseen eli Kristus-vastaisuuteen...No ei vääntynyt, sana Kristus on alkuperältään kreikkaa ja suora käännös hepreaperäisestä sanasta Messias - ja molemmat tarkoittavat "voideltu".
- Anonyymi
Samanlainen löytyi muutamasta muustakin mediasta, mutta voihan se olla että liioittelevat Trumpin sanomisia.
- Anonyymi
Uskonnolliset ääriryhmät ovat - uskonnosta riippumatta - aina yhtä sairaita.
- Anonyymi
Kevät riepoo tiettyjä ihmisiä, se on vanha totuus !
- Anonyymi
Tämä on erittäin mielenkiitoinen seikka, JOS Trump alkaa toteuttaa "Nooan Seitsemän lakia"
silloin hukka perii koko maailman.
no jossain vaiheessa se tulee, ainakin osin toteutumaan, joten olkaamme valmiit, Herran tulo on lähellä.
The first time the word “commandment” appears in the Bible is when Hashem commanded Adam: “And the Lord God commanded the man, saying: Of every tree of the garden you may freely eat.” (Genesis 2:16) This verse alludes to the seven universal laws that form the foundation of ethical behavior for all humanity. These laws reflect seven of the Ten Commandments.
These ethical principles were reaffirmed at Mount Sinai when Hashem revealed Himself to the world, and our ancestors witnessed this divine event.
The Jewish, Christian, Muslim and all monotheistic traditions recognize the divine revelation at Mount Sinai as a foundational moment in history.
When Hashem gave the Children of Israel the Torah, He provided an ethical standard for the entire world. This standard is known as the Seven Commandments of Noah, which form the basis of universal morality.
When a person accepts the Seven Noahide Laws, they receive divine blessings:
ja sitten lisää tuoretta kahvia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä. - Anonyymi
Joidenkin mielestä ukrainan pitäizi antautua putlerin orjuuteen, varmaan suomenkin olisi pitänyt !
Olisihan meilläkin sitten harmaita mökkejä sinisellä ulko-ovella varustettuja, perunaa kasvamassa heti kivijalasta alkaen koko tontti ja sika kasvamassa 2x2 mökissä nähty nämä kaikki lukuisat kerrat.- Anonyymi
Me kukin itse valitsemme, eri syistä, mitä me uskomme.
"Meille kerrottiin / minulle kerrottiin... JA ME / MINÄ USKOIN."
Sitä, mitä kerrotaan ei ole pakko uskoa, oikeastaan ei edes pidä uskoa.
Kannattaa itse heti ottaa asioista selvää. Tässä on internet hyväksi hyödyksi.
"Laske sormesi joka erälle ja kysy: "MIKSI TÄMÄ ON NÄIN?"
Älä usko kuulopuheisiin, ota selvää!"
Kirkossa saisi käydä.
- Anonyymi
Onko Trump Suomessa hääräävän KD: n mielestä uusi profeetta, vaiko kenties messias? Kotimaahan täsmää herätysliikkeen synty/majapaikkaan, vai pesäkö siellä on?
- Anonyymi
Ilmeisesti tämä on alkuperäinen Trumpin "king of Israel" twiitti:
https://www.x.com/realDonaldTrump/status/1164138795475881986
IP-tyylin mediat tuppaa lisäämään oman makunsa sisältöön..- Anonyymi
Onko tämä Trump nyt kauan odottamamme Jeesuksen paluu?
T. Ikihellari.
Kaikille järkeville ihmisille on itsestään selvää, että murhaaja ei voi olla Jeesus, kansanmurhaan syyllistynyt ei voi olla ns. "Jumalan mies kovassa voitelussa", tai pedofiili ei voi olla pastori jne.
Mutta kun kyse on lahkolaisista, joihin myös helluntailaiset kuuluvat, niin näissä piireissä selvät asiat alkavat mutkistua, muuttuvat tunnistamattomaksi älämölöksi.
Tervejärkisten ihmisten kannattaa pysyä kaukana em. piireistä. Tyhmyys tarttuu helposti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713164
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262550Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2721816- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235