Yhden huijarin kanssa käyty kauppaa ja kauppa on suoraan sanoen törkeetä kusettamista. Alkaa homma olla siinä pisteessä ettei asia hoidu sovitusti eikä omalla painollaankaan.
Tullut ilmi että muillakin vastaavia kokemuksia kyseisestä kaverista ja vaikka itse otin tyypistä selvää parhaani mukaan ennen mitään bisneksiä, niin siltikin vaan omallekkin kohdalle se ensimmäinen koijari pääsi yllättämään.
Sen verran pieni kylä että tuskin tarvitsee nimeä mainita kun harrastus on jo kerrottu.
Huijari ralli-piireistä
30
2062
Vastaukset
- Anonyymi
No en mää ainakaan tiedä kuka kauhavalla rallia ajaa
- Anonyymi
Taitaa säännöllisen epäsäännöllisesti harrastella.
- Anonyymi
Enkä mä. Ptklemola aikanaan ajeli mutta sehän on markkilaisia eikä enää vuosikymmeniin ajellut.
- Anonyymi
Olisikohan sitten enemmänkin harrastelija. Onko oman kylän koijarit kuinka hyvin tiedossa?
- Anonyymi
Eikä taida kusetukset rajoittua vain rallipiireihin tämän kohdalla
- Anonyymi
Joo sama käynyt ilmi. Täytyy sanoa että jos saman puhumisen taidon käyttäisi johonkin hyödylliseen ja rehtiin, kaveri vois jopa menestyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sama käynyt ilmi. Täytyy sanoa että jos saman puhumisen taidon käyttäisi johonkin hyödylliseen ja rehtiin, kaveri vois jopa menestyä.
Joku puhe ammatti voisi olla tälle hyvä, mutta rehellisyys ei kuulu toimintatapaan, niin ehkä se oma paikka löytyy jostain muualta.
- Anonyymi
Tämä kaveri taidetaan tuntea jo aika laajasti ympäri suomen, mitä muilta olen kuullut.
- Anonyymi
Varastellut myös tavaraa ja myynyt eteenpäin
- Anonyymi
Onko esimerkkejä mainita tavaroista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko esimerkkejä mainita tavaroista
Oletko seurannut marketplacea?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko seurannut marketplacea?
Olen kyllä. Eipä siellä mitään ole?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä. Eipä siellä mitään ole?
Nyt juuri taitaa olla vähän hiljaisempi hetki. Mistä lie johtuu 🤣
- Anonyymi
Ajaako oikiasti rallia? Vai harrastaako jotain muuta autourheilua? Jonka voi sekottaa ralliksi
- Anonyymi
Sen verran autourheilusta kuitenkin ymmärrän että tiedän ajavan rallia.
- Anonyymi
Onko havaintoja kaverista? Ei ole näkynyt hetkeen
- Anonyymi
Ralli-piireissä on paljon huijareita.
- Anonyymi
Selvää politikkoainesta, ei muuta kun ehdolle, sopii hyvin paikalliseen ketkuporukkaan.
- Anonyymi
Typerää heittää ralliharrastajien päälle tuollainen epäilyksen varjo. Jos on tietoa niin pitäisi sanoa kestä on kyse tai olla kokonaan hiljaa
- Anonyymi
Tietäjät tietää.
- Anonyymi
Eiei nahkapuku purista p...eista tää on tavallista rallia
- Anonyymi
Taitaa olla tuulesta temmattu koko juttu
- Anonyymi
Kai sitä parempiakin tarinoita sais aikaiseksi jos sille tielle lähtis
- Anonyymi
Tais tulla pojan touhuille pieni tauko
- Anonyymi
Fakta tietoa?!
- Anonyymi
Kiinnostaa myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa myös?
Miksi kiinnostaa? Kerron kyllä jos syy hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kiinnostaa? Kerron kyllä jos syy hyvä.
Kesken eräisiä asioita hänen kanssa. Ja jos huhut pienestä mini lomasta pitää paikkansa, niin olis hyvä tietää milloinka on taas kauhavalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesken eräisiä asioita hänen kanssa. Ja jos huhut pienestä mini lomasta pitää paikkansa, niin olis hyvä tietää milloinka on taas kauhavalla
Kyllä se lomalla on, mutta pituudesta ei ole mitään faktaa. Saattaa olla pidempikin
- Anonyymi
kuka son
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1471899
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir2801006- 35848
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.78817Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31739Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta10692Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44681Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse48656Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58654- 43650