Hän peruuttaa myös Bidenin jo myöntämät avustukset.
Tämä on ennustukseni.
Saamme nähdä menikö mönkään vai ei.
Tänään Trump ilmoittaa lopettavansa Ukrainan tukemisen kaikilta osin..!
17
244
Vastaukset
- Anonyymi
ilon päivä,silloin juodaan votkaa
- Anonyymi
Nappiin meni.
Trump määräsi että KAIKKI sotilasapu Ukrainalle keskeytetään.
Kuitenkin toimittelijat Elina Pikkarainen ja Elina Suutari pohtivat Hesarissa että suuruudesta ei ole varmuutta DDDDD. - Anonyymi
Kun nyt ennustellaan.
Niin minä ennustan että Amerikan Turmavalloista tulee osa Venäjää jo ennen vuoden loppua kun Krasnov saa työnsä päätökseen. - Anonyymi
Mitä?
Viki oli kerrankin oikeassa!
Toi oli aikamoinen veikkaus ja oikein meni.
Kaikessa muussa se on kyllä aina ihan hakusessa.- Anonyymi
Tässä tuskin oli kyseessä veikkaus, Viki tuli paljastaneeksi että omaa sisäpiirin tietoa suoraan Moskovasta.
- Anonyymi
Ennustajat on kovas huudos tuol neukkulassa, kertoo aika paljon maasta
- Anonyymi
Katsoin kellonaikoja että olisko tuo julkaistu ennen Vikin kirjoitusta jossakin.
Ei ollut eli kyse oli ennusteesta tai hyvästä ymmäryksestä. - Anonyymi
Ja nythän on paljastunut että VIKI OLI TAAS VÄÄRÄSSÄ!!!
Krasnov on itse sanonut, viimeksi tänään, että ei hän sitä LOPETTANUT, vaan KESKEYTTI.
Huomaatte varmaan eron sanojen merkityksen välillä?
Jo Bidenin aikana oli pitkiä pärkiä jolloin tuo tuki oli keskeytettynä, eli tässä taas uutisoidaan isompaa juttua kuin mistä on kyse.
On se Viki oikee Legenda ja ÄIJÄ, Aina Väärässä(tm).- Anonyymi
Onpa Persekärpänen taas ärtsyllä päällä kun pilikkuja nu++ii.
- Anonyymi
Eilen EU-pomot kokoustivat kivasti kaikki yhdessä.
Päättivävät sitten seisoa rintamassa Ukrain tukena.
Ihan kun olisin kuullut tuon ennenkin. Turha oli kokous eikä viimeinen. - Anonyymi
Kukaan ei tiedä onko Trumpin tuen loppuminen lopullinen vaiko väliaikainen.
Vähän haisee siltä että lopullinen.- Anonyymi
Sen verran isot rahat Republikaaneja tukevien miesten firmoilla kyseessä tuossakin että kyllähän sinne rajalle lisää rautaa vielä kannetaan myös Amerikoista.
Krasnov on vaan hassu mies, tullia ja keskeytyksiä tulee, ja seuraavana päivänä jatketaan taas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen verran isot rahat Republikaaneja tukevien miesten firmoilla kyseessä tuossakin että kyllähän sinne rajalle lisää rautaa vielä kannetaan myös Amerikoista.
Krasnov on vaan hassu mies, tullia ja keskeytyksiä tulee, ja seuraavana päivänä jatketaan taas.Mikä helvetin Krasnov, ite olet Putkutti.
- Anonyymi
Nyt kun nämä heikot eu laiset lauma-eurot
ihan kuin Stubb ja Orpo jotka ovat erikoisen
kokemattomia, alkavat omiin sopimuksiin niin
on hyvin mahdollista että Yhdysvallat poistaa kaikki
joukot Euroopasta ja antaa sitten Euroopan itse
sotia Euroopassa, nämä tahot ovat paljon suurempi
syy ja mahdollisuus sotaan Suomessa kuin Trump!!
Eu laiset pelaavat Ukrainan kustannuksella!- Anonyymi
Mitä minä olen lukenut niin Trump puhuu aina rauhasta.
Nämä Euroopan herrat eivät puhu muusta kuin että sotaa täytyy jatkaa.
Soditaan sitten vain niin kauan kunnes Venäjä tai länsijoukot hyytyvät.
Kyllä se rauha sitten tulee.
En usko että Venäjä antautuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä minä olen lukenut niin Trump puhuu aina rauhasta.
Nämä Euroopan herrat eivät puhu muusta kuin että sotaa täytyy jatkaa.
Soditaan sitten vain niin kauan kunnes Venäjä tai länsijoukot hyytyvät.
Kyllä se rauha sitten tulee.
En usko että Venäjä antautuu.Krasnovin "rauha" on väliaikainen, hänelle pisnesmiehenä kun vain kvartaali merkitsee jotain, vitut mitä tulee vuoden tai kahden päästä.
Jos Ukrainaan saatetaan aikaan rauha missä ei ole mitään taetta sille että Venäjä ei voi hyökätä uudestaan niin sehän sen tekee.
Miksi tätä on vaikea tajuta?
2014 lähti Krimi, 2022 lähti Itäinen Ukraina, huomaatko?
- Anonyymi
Ja miksi Krasnov haluaa rauhaa Ukranaan?
Vain saadakseen Nobelin, jota tuskin tulee tapahtumaan.
Ei häntä kiinnosta pysyvä rauha, kunhan nyt jotain median edessä saa heilutella; ja mitä sitten jos Venäjä jatkaa ammuskelua parin viikon päästä uudestaan ja valloittaa koko Ukrainan.
Ja tietenkin, hän haluaa tehdä Venäjän kanssa salaisen sopimuksen siitä että voi itse aloittaa laajamittaisen Iranin nykyisen hallinnon tuhoavan taistelun; Ukrainan mittelö on tuohon häiriö vieden myös resursseja.
Olen vakuuttunut että Krasnov tulee Iraniin hyökkäämään täydellä voimalla, kenties jo vielä tämän vuoden puolella jos asiat saadaan sovittua ainoan Jarrun kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822148
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641368Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711013
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P301005- 15949