Purra perui karkki veron noston jees

Anonyymi-ap

Alkoi kuntavaalit ja sotevaalit .. niin pitää vähän taas alkaa laskemaan luikuria ja valheita... vaalien jälkeen voi taas nostaa karkkiveroa ym veroja... niin ne huijaa ja valehtelee..... pitää kansaa niiiin tyhmänä.

Ehdokkaat taas keksiii vaikka mitä, kohta vanhuksillekkin luvataan lisää rahaa ja hoitajia ja hyvää hoitoa, vaalien jälkeen ei kukaan ehdokas muista edes siitä luvanneenkaan mitään... näin se käy joka kerta. Kansa kyllä muistaa.
Alkoi taas valheiden kevät!

17

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Karkkiverohan se on elämän tärkein asia.

• Anonyymi

Se on hänen mielestään. Iloisia on myös muut, kyllähän täällä veroja suomessa maksetaan, mutta onneksi sitä ei ole vielä ehditty edes nostamaan, karkit on jo nyt huippukalliita.

Mutta näitä perumisia ja puheenaiheita alkaa nyt syntymään vaalien alla.... kunnes sitten vaaliien jälkeen niitä ei enää olekkaan... näin se on aina. Kansaa vaan huijataan ja valheita jutellaan, kun se on eduskunnan työmoraali ja eduskunnan tapa työskennellä... valhedella kun osaat, paikkasi eduskunnassa on taattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hänen mielestään. Iloisia on myös muut, kyllähän täällä veroja suomessa maksetaan, mutta onneksi sitä ei ole vielä ehditty edes nostamaan, karkit on jo nyt huippukalliita.

Mutta näitä perumisia ja puheenaiheita alkaa nyt syntymään vaalien alla.... kunnes sitten vaaliien jälkeen niitä ei enää olekkaan... näin se on aina. Kansaa vaan huijataan ja valheita jutellaan, kun se on eduskunnan työmoraali ja eduskunnan tapa työskennellä... valhedella kun osaat, paikkasi eduskunnassa on taattu.

Sinulla kriteerit täyttyvisivät valehtelun osalta. Muut ominaisuudet sitten tökkivät. Ruma, laiska, epäsosiaalinen ja hemmetin tyhmä. Sen vuoksi nykytilanteesi on mitä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla kriteerit täyttyvisivät valehtelun osalta. Muut ominaisuudet sitten tökkivät. Ruma, laiska, epäsosiaalinen ja hemmetin tyhmä. Sen vuoksi nykytilanteesi on mitä on.

Keskustelu oli karkkiverosta.

Sinä taas provoat ja käännät puheen kirjoittajaan. Et siis osaa kesksutella asioita halveeraamalla tai provosimalla kirjottajan ajatuksia??? Se on iso iso sääli ja harmitus. Käännät aina asian sivuraiteille. Imeisesti olen vähäjärkinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä taas provoat ja käännät puheen kirjoittajaan. Et siis osaa kesksutella asioita halveeraamalla tai provosimalla kirjottajan ajatuksia??? Se on iso iso sääli ja harmitus. Käännät aina asian sivuraiteille. Imeisesti olen vähäjärkinen.

Hyvä, kun myönnät lopultakin olevasi vähäjärkinen :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä, kun myönnät lopultakin olevasi vähäjärkinen :)

Sinulla ei järkeä ole ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Imeisesti olen vähäjärkinen."

Kun vaihteeksi olet totta kirjoittamassa niin kerrohan oletko varakas tukihuijari vai tyhjätasku höpisijä?

• Anonyymi

Pienen karkkiveron vuoksi kävinkin tänään marketissa ostamassa pari
      pussia pähkinälajitelmia ja 4 levyä suklaata, kun ne olivat tyrkyllä. Jihaa !
      Riittää siinä iltanaposteltavaa muutamaksi ehtooksi.

• Anonyymi

Nyt ei enää saa Persu's Makeis Sekoomus karkkeja. Olikohan ne hyviä? Täytyy vaatia ne takaisin jos niin.

• Anonyymi

Niin, kansahan ei kyllä muista. Ihmismuisti on lyhyt vaikka toisin luulemme. Opetellut asiat kyllä pysyvät paremmin mielessä. Luuletko, että edustuskauden pituus (4 vuotta) on sattumaa? Se on tarkkaan harkittua.

• Anonyymi

Niin, demarit huijaavat aina äänestäjiään muutaman vuoden välein ja tyhmä duunari
        uskoo niihin tyhjiin lupauksiin.

• Anonyymi

Sinä et muista, ei sun pidä puhua muiden puolesta, vaan itsesi puolesta vaan.

Minä muista paljon politiikkojen valheita, ja niitä löytyy netistä ja kirjoita ja lehdistä... kyllä ne on hyvin muistissa. Rinteen vappusataset ja hoitaja palkat ym, sipilän kikkarat ja aktiivimallikuritukset, ilmaiset tyominuutit ja jos ei tule sitä tai tätä, minä eroan lausahdukset...

Valhetleijoita kaikki, sillä he tekevät päätöksiä ja tässä ollaan et suomi on köyhin maa maapallolla orpon takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä muista paljon politiikkojen valheita, ja niitä löytyy netistä ja kirjoita ja lehdistä... kyllä ne on hyvin muistissa. Rinteen vappusataset ja hoitaja palkat ym, sipilän kikkarat ja aktiivimallikuritukset, ilmaiset tyominuutit ja jos ei tule sitä tai tätä, minä eroan lausahdukset...

Valhetleijoita kaikki, sillä he tekevät päätöksiä ja tässä ollaan et suomi on köyhin maa maapallolla orpon takia.

Kuulutko sinä köyhälistöön?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri aiemmin ketjussa kerroit olevasi vähäjärkinen, eli sinunko muistiisi pitäisi luottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rinteen vappusatanen ei ollut valhe, vaan tavoite, jota kohti SDP pyrki, kunnes covid-19 iski päälle.

• Anonyymi

Mutta veroa pitää korottaa viinan, tupakan ja muiden tarpeettomien kohdalla.

• Anonyymi

Kuten esim. aloittajan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5054
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2841
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1290
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1268
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      732
    Aihe