Alkoi kuntavaalit ja sotevaalit .. niin pitää vähän taas alkaa laskemaan luikuria ja valheita... vaalien jälkeen voi taas nostaa karkkiveroa ym veroja... niin ne huijaa ja valehtelee..... pitää kansaa niiiin tyhmänä.
Ehdokkaat taas keksiii vaikka mitä, kohta vanhuksillekkin luvataan lisää rahaa ja hoitajia ja hyvää hoitoa, vaalien jälkeen ei kukaan ehdokas muista edes siitä luvanneenkaan mitään... näin se käy joka kerta. Kansa kyllä muistaa.
Alkoi taas valheiden kevät!
Purra perui karkki veron noston jees
17
249
Vastaukset
- Anonyymi
Karkkiverohan se on elämän tärkein asia.
- Anonyymi
Se on hänen mielestään. Iloisia on myös muut, kyllähän täällä veroja suomessa maksetaan, mutta onneksi sitä ei ole vielä ehditty edes nostamaan, karkit on jo nyt huippukalliita.
Mutta näitä perumisia ja puheenaiheita alkaa nyt syntymään vaalien alla.... kunnes sitten vaaliien jälkeen niitä ei enää olekkaan... näin se on aina. Kansaa vaan huijataan ja valheita jutellaan, kun se on eduskunnan työmoraali ja eduskunnan tapa työskennellä... valhedella kun osaat, paikkasi eduskunnassa on taattu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hänen mielestään. Iloisia on myös muut, kyllähän täällä veroja suomessa maksetaan, mutta onneksi sitä ei ole vielä ehditty edes nostamaan, karkit on jo nyt huippukalliita.
Mutta näitä perumisia ja puheenaiheita alkaa nyt syntymään vaalien alla.... kunnes sitten vaaliien jälkeen niitä ei enää olekkaan... näin se on aina. Kansaa vaan huijataan ja valheita jutellaan, kun se on eduskunnan työmoraali ja eduskunnan tapa työskennellä... valhedella kun osaat, paikkasi eduskunnassa on taattu.Sinulla kriteerit täyttyvisivät valehtelun osalta. Muut ominaisuudet sitten tökkivät. Ruma, laiska, epäsosiaalinen ja hemmetin tyhmä. Sen vuoksi nykytilanteesi on mitä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla kriteerit täyttyvisivät valehtelun osalta. Muut ominaisuudet sitten tökkivät. Ruma, laiska, epäsosiaalinen ja hemmetin tyhmä. Sen vuoksi nykytilanteesi on mitä on.
Keskustelu oli karkkiverosta.
Sinä taas provoat ja käännät puheen kirjoittajaan. Et siis osaa kesksutella asioita halveeraamalla tai provosimalla kirjottajan ajatuksia??? Se on iso iso sääli ja harmitus. Käännät aina asian sivuraiteille. Imeisesti olen vähäjärkinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas provoat ja käännät puheen kirjoittajaan. Et siis osaa kesksutella asioita halveeraamalla tai provosimalla kirjottajan ajatuksia??? Se on iso iso sääli ja harmitus. Käännät aina asian sivuraiteille. Imeisesti olen vähäjärkinen.Hyvä, kun myönnät lopultakin olevasi vähäjärkinen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, kun myönnät lopultakin olevasi vähäjärkinen :)
Sinulla ei järkeä ole ollenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taas provoat ja käännät puheen kirjoittajaan. Et siis osaa kesksutella asioita halveeraamalla tai provosimalla kirjottajan ajatuksia??? Se on iso iso sääli ja harmitus. Käännät aina asian sivuraiteille. Imeisesti olen vähäjärkinen." Imeisesti olen vähäjärkinen."
Kun vaihteeksi olet totta kirjoittamassa niin kerrohan oletko varakas tukihuijari vai tyhjätasku höpisijä?
- Anonyymi
Pienen karkkiveron vuoksi kävinkin tänään marketissa ostamassa pari
pussia pähkinälajitelmia ja 4 levyä suklaata, kun ne olivat tyrkyllä. Jihaa !
Riittää siinä iltanaposteltavaa muutamaksi ehtooksi. - Anonyymi
Nyt ei enää saa Persu's Makeis Sekoomus karkkeja. Olikohan ne hyviä? Täytyy vaatia ne takaisin jos niin.
- Anonyymi
Niin, kansahan ei kyllä muista. Ihmismuisti on lyhyt vaikka toisin luulemme. Opetellut asiat kyllä pysyvät paremmin mielessä. Luuletko, että edustuskauden pituus (4 vuotta) on sattumaa? Se on tarkkaan harkittua.
- Anonyymi
Niin, demarit huijaavat aina äänestäjiään muutaman vuoden välein ja tyhmä duunari
uskoo niihin tyhjiin lupauksiin. - Anonyymi
Sinä et muista, ei sun pidä puhua muiden puolesta, vaan itsesi puolesta vaan.
Minä muista paljon politiikkojen valheita, ja niitä löytyy netistä ja kirjoita ja lehdistä... kyllä ne on hyvin muistissa. Rinteen vappusataset ja hoitaja palkat ym, sipilän kikkarat ja aktiivimallikuritukset, ilmaiset tyominuutit ja jos ei tule sitä tai tätä, minä eroan lausahdukset...
Valhetleijoita kaikki, sillä he tekevät päätöksiä ja tässä ollaan et suomi on köyhin maa maapallolla orpon takia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä muista paljon politiikkojen valheita, ja niitä löytyy netistä ja kirjoita ja lehdistä... kyllä ne on hyvin muistissa. Rinteen vappusataset ja hoitaja palkat ym, sipilän kikkarat ja aktiivimallikuritukset, ilmaiset tyominuutit ja jos ei tule sitä tai tätä, minä eroan lausahdukset...
Valhetleijoita kaikki, sillä he tekevät päätöksiä ja tässä ollaan et suomi on köyhin maa maapallolla orpon takia.Kuulutko sinä köyhälistöön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhetleijoita kaikki, sillä he tekevät päätöksiä ja tässä ollaan et suomi on köyhin maa maapallolla orpon takia.Juuri aiemmin ketjussa kerroit olevasi vähäjärkinen, eli sinunko muistiisi pitäisi luottaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valhetleijoita kaikki, sillä he tekevät päätöksiä ja tässä ollaan et suomi on köyhin maa maapallolla orpon takia.Rinteen vappusatanen ei ollut valhe, vaan tavoite, jota kohti SDP pyrki, kunnes covid-19 iski päälle.
- Anonyymi
Mutta veroa pitää korottaa viinan, tupakan ja muiden tarpeettomien kohdalla.
- Anonyymi
Kuten esim. aloittajan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205054
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22841Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361290- 1001268
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61763- 35732