Nyt ne aikoo vain datakeskuksilta ja ehkä kaivoksilta kantaa kuluttajan sähköveron suuruista osuutta.
Mitenpä muut teollisuuden alat ja oilisihan se oikein, ettei tavallinen kansalainen tatvittavastaan sähköstään maksaa lisäksi veroa!
Kyllähän teollisuuden sähkövero on kuluttajan veron tasalle saatava
Anonyymi-ap
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ulkomaisessa omistuksessa olevan teollisuuden sähkövero tulee saada moninkertaiseksi. Eihän se muuten hyödytä Suomea.
- Anonyymi
Tämä kyllä!
0,05 senttiä on mitätön vero nykyään! Jo sen kantokustannukset tekee ko. "verotulosta" mitättömän, jopa miinuksen puolle
- Anonyymi
Jos ei datakeskuksilla ole kahta 2 euroa varaaMegawattitunnista maksaa pysyköön poissa.
Megawatti on 1000 kilowattia.
Korotus on vain pari tuhannesosaa! - Anonyymi
Jos jotkut saa ilmaista sähköä ilman kuluja ,niin ei niiden kuluja saa kansalaisilla
maksattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197