Kolmas maailmansota on jo käynnissä, jota ateistit eivät halua nähdä!
Ateisteille tiedoksi!
16
162
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä vaan sen tajuaa Jopa eduskuntamme!
- Anonyymi
Ateistit, menkää selälleen ja kuolkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä esimerkkiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinustakin vielä jotain hyötyä tulee olemaan. Antaa sinulle paratiisin portin avaimen kaulaan ja pistää miinoja polkemaan. Kyllä siitä hyvä tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinustakin vielä jotain hyötyä tulee olemaan. Antaa sinulle paratiisin portin avaimen kaulaan ja pistää miinoja polkemaan. Kyllä siitä hyvä tulee.
Haluan Jeesuksen tissimaitoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan Jeesuksen tissimaitoa!
Saat tulikiveä niskaasi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat tulikiveä niskaasi!
Jeesuksen kivekset tulevat päällemme
- se ei ole lumisadetta, uskoo raatohihu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä esimerkkiä.
Esim löytyy hsutuumaalts, poikea ja laske!
- Anonyymi
Hautuumaalta...
- Anonyymi
Sinä suuri sodan ystävä! Haavoitu ja kuole!
- Anonyymi
jussi nyt korkki kiinni 🤣 arvostan kyllä hallan muuta antia
- Anonyymi
Sillä kolmannella käynnissä olevalla maailmansodalla ja jumalallasi on yksi yhteinen ominaisuus: kummastakaan ei ole ensimmäistäkään todistetta. :D
- Anonyymi
Kamaa on haettu!
- Anonyymi
Tää menee yli hilseen;,,,,
seminaari lopunajat tapahtumat profetioiden äärellä - Anonyymi
Aloittajalle tiedoksi! Jos kolmas maailmansota olisi käynnissä, et kirjoittelisi täällä vaan istuisit kellarissasi paskat housussa.
- Anonyymi
Kuules, kolmatta maailman sotaa suunitellaan
USA ja Venäjä se aloittaa keskenään
Se tapahtuu alle 4 v sisällä!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749