Ketäs kepun listoilla ehdolla, kun ei missään ole listaa? Kokoomus, sdp ja persut julkaisseet jo listat. Valitettavasti aika lailla samat nimet listoilla, mitä viimeksi
Kuntavaaliehdokkaat
33
1304
Vastaukset
- Anonyymi
Naamakuvat puuttuu, miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki kehtaa laittaa omaa rumaa naamaansa sinne😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuloon tällä viikolla mainoslehti siitä sit lukemaan ja valitsemaan oman ehdokkaan.mulla onjo ehdokas .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki kehtaa laittaa omaa rumaa naamaansa sinne😅
Mutta tästä olen lähes varma, että Oula Lintula on vielä joskus perussuomalaisten ministeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vieläkään kaikkien naamankuvia vaikka äänestys on alkanut. Lisäksi kaikki Keskustan ehdokkaat eivät ole vastanneet vaalikoneisiin. Eikö huvita?
- Anonyymi
Tuloon kahden viikon päästä kotiin postis vihko.siinä on ehdokkaat.keskustan osastolta.ja kokoontuun smarketilla 29.3.klo 13.00.makkaratarjoilua mehua piparit.sinne saa tulla purnaamaan
- Anonyymi
Tällä viikolla tuloon ehdokkaista lehti kotiin jaetaan. Siitä sitten valitsemaan omansa ehdokkaan.kokouksrs sanottiin viime viikolla.ja mainokset jaetaan tällä viikolla.
- Anonyymi
Heitän mainokset roskiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitän mainokset roskiin
Mua ei kysyty vaikka Antin tuki pilari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua ei kysyty vaikka Antin tuki pilari
Pitää olla sitte tukeva pilari
- Anonyymi
Ei tänne kirkonkylälle ainakaan mulle ole jaettu mitään Keskustan mainosvihkoa.
- Anonyymi
Minne tuodaan lista pistä osoite.
- Anonyymi
Taas kurviantti levitteli kätösiään kun kuuli että edellisen hallituksen aiheuttamiin korkomenoihin ei tahdo riittää mikään. Raukka luuli että velkaa on alettu ottaa juuri kesällä 2023.
- Anonyymi
Ja Persut täällä uskovaisina kuvittelevat että Purran ottama velka on korotonta. Siksi ei haittaa vaikkaa velkaa tullaan ottamaan Mariniakin enemmän.
- Anonyymi
Miksei Jaana lähtenyt ollenkaan Keskustan ehdokkaaksi? Ylivoimaisesti paras ja järkevin Keskustalainen. Olisin äänestänyt Jaanaa, nyt en ketään☹
- Anonyymi
Sankelo ja Kurvinen ei vissiin enää Kauhavan asioista piittaa
- Anonyymi
Mulla on niin monenlaista harrastusta ettei jaksanut.ei kukaan äänestänyt mua viime kerralla.4ääntä voi virtuaaliyliopisto vieköön.oisin lähtenyt mutta mulle ei annettu paperia kokoukses
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on niin monenlaista harrastusta ettei jaksanut.ei kukaan äänestänyt mua viime kerralla.4ääntä voi virtuaaliyliopisto vieköön.oisin lähtenyt mutta mulle ei annettu paperia kokoukses
Oon kyllä tehnyt noille muille vaalityön paistanut makkaroita.kolme kertaa.kylöä se pitääs piisata ja tänää n kävin äänestämäs
- Anonyymi
Loikkareita näkyys olevan ehdolla parikin.
Kun ei oikee tiedetä mitä mieltä ny ollakkaan ja millä puolueella paree kannatus nii kokeillaanpas toista leiriä.
Tuallaasia en kyllä äänestä.
Kyllä pitääs aatteitensa takana seistä- Anonyymi
Kerro nimet heti tänne jotta muutkin tietää!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro nimet heti tänne jotta muutkin tietää!!!!
Aatteen ja aatteen. Samaa tavaraa ovat kaikki.
- Anonyymi
Onko ne luovuttanut totaalisesti, kun ei tuu nimilistaa esille? Kuvista ja teemoista puhumattakaan
- Anonyymi
Koneisto on ruosteessa
- Anonyymi
Laiskoja ne on.
- Anonyymi
Tässä yksi Keskustalainen https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/ceb4d30b-1b13-4daa-80ae-9623c70b34fe
- Anonyymi
Tiedoksi perus! Tämä on väärältä alueelta.
- Anonyymi
Miksi ensihoitajat sun muut lähihoitajat liittyy kokoomukseen?
Eikö kokoomus leikkaa juuri näistä? Näiden palkoista?
Sitten vielä levyseppähitsaaja kokoomuksessa.
Miksi hän on normaalina palkan saajana rikkaiden yrittäjien puolueessa?- Anonyymi
Ovat tiukasti sitä mieltä että hoitajien palkkataso on täysin kestämätön ja sitä on saatava nopiasti laskettua.
- Anonyymi
märännyttä touhua kepulta
- AnonyymiUUSI
Kepulla listalla rikoksesta tuomittuja?
- AnonyymiUUSI
En usko. Kuka muka?
- AnonyymiUUSI
Onko ihan oikeasti jossain paikkaa netissä josta näkee Kauhavan Keskustan ehdokkaiden kuvat ja vaaliteemat?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344051Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131533Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821244Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831015Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301011Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34953- 62949
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56785