Niinhän moni juuri tekee

Anonyymi-ap

ryyppää toimeentulo tukensa.

33

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja hyvin maistuu! Enemmänkin menisi, hullutus voisi tuplata toimeentulon niin pärjäisi paremmin.

• Anonyymi

Onhan se nyt mennyt malliinsa ku ei saa edes enää RYYPÄTÄ

• Anonyymi

Kuka kieltää Purrako

• Anonyymi

Monet pystyy helposti juomaan kahdenkin henkilön toimeentulotuen.

• Anonyymi

Aaaaaaa juon galjaaaaaaa ja teen giljuaaaaaa

• Anonyymi

Haistaaaaaaaa paskaaaaaaaaaaaa

• Anonyymi

Jossei ryyppäis niin olisikin varaa ostaa ruokaa mutta nooh mielummin nämä järsii makaronia.

• Anonyymi

Kerran viikkoon voi ryystää 12 olutta. Maksaa noin 12€ viikko. Maksaa noin 50€/kk. Järkevää talouden hallintaa. Itse en halua luopua kokonaan oluesta. Kerran viikkoon on hyvä tahti. Silti jää vielä 50€/viikko säästöön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran viikkoon voi ryystää 12 olutta. Maksaa noin 12€ viikko. Maksaa noin 50€/kk. Järkevää talouden hallintaa. Itse en halua luopua kokonaan oluesta. Kerran viikkoon on hyvä tahti. Silti jää vielä 50€/viikko säästöön.

12 olutta onkin ihan maltillinen määrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

12 olutta onkin ihan maltillinen määrä.

Joo päivässä.

• Anonyymi

Rosvot on rikkaita,mutta eivät uskalla nostaa rahaa salaisilta tileiltä!

• Anonyymi

Pullo viinaa päivässä ja kaksi parhaassa.

• Anonyymi

Itseasiassa,itse käytän sen ruokaan,ostan jemmaan ja autan aikuisia lapsiani. Tilaan temusta jne.

• Anonyymi

Viikko budjetti 148e työmarkkinatuella joka ei normaaliin elämään näillä korkeilla elinkustannuksilla edes riitä. Ei sitten ilmeisesti tarvitse ruokaa, hygieeniatarvikkeita eikä mitään muitakaan perustarpeita. Ei tietoliikennekuluja, lääke ja terveyskuluja, ei halvinta harrastusta eikä mitään jos kaikki jää ryypättäväksi.

Todella surkeeta ja kamalaa sellainen päihde addiktio. Se raha kun on juotu kurkusta alas, ei ole yhtään mitään muuta kuin käydä jostain jotain ilmaista kerjäämässä ja ihmisten kimpussa koittaen vipata lisää.

• Anonyymi

Juokoon jokain vaan omansa jos maistuu.

• Anonyymi

Jos päihteistä riippuvainen niin sitä on sitten saatava makso mitä makso ja riippuvuuksissa on aivan turha puhua mitään järjestä kun sitä ei ole.Alkoholismin loppuvaiheessa alkoholistilta kysytään otakko ruokaa vaiko viinaa niin valitsee viinan vaikka henki lähtee.

• Anonyymi

Se on hieno tuo säästöidea. Ainakin 5-10 %:a tuloista pitää laittaa säästöön eikä
      tuhlata kaljaan. Jemmarahaa kertyy kuin huomaamatta ja jos taltioi vähän
      enemmän eli sen 10 %:a, niin muodostuu helposti jopa megajemmaraha.
      Sillä on helppo sitten hankkia niitä hyödykkeitä, mitkä on tavoitteekseen
      aiemmin jo asettanut.
      Nuo "mulle kaikki heti"-ihmiset järjestävät itselleen vain vaikeuksia.
      Varautuminen ja säästäminen ovat onnellisen elämän takeita.

• Anonyymi

Tupapölvästit kymppitonnien jemmarahoilleen jotta kaalia saa varmasti.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kerran viikkoon on hyvä tahti juominkiin. Itse join juuri 8 olutta. Tällä pitäisi selvitä ensiviikkoon. Säästän tällä tahdilla 50€/viikko. Joka varsin mittava summa, kun ottaa huomioon että olen aktiivi säästäjä säästötilille.

Mb_76

• Anonyymi

Meillä syödään vaan karkkii kaikilla tt rahoilla. Ostetaan suoraan karkkitehtaalta tai kaupastakin... meil on yksi huone täynnä karkkii. Siihen menee meidän tt rahat.

Naapuri taas käyttää tt rahat tomaatteihin, syövät kaiket päivät tomaatteja, heillä kasvaa tomaatteja ja käyvät usein hakees 2 laatikollista tomaatteja suoraan tuottajilta. Siihen menee heidän tt rahat, tomaatteihin.

Serkku taas syö sipulia, käyttää tt tuet sipuleihin, on hulluna sipuleihin. Siihen menee hänen tt rahat.

Kaikilla vähän erilaisia.

Joillakin jäätelöön ja joillakin korppuhin... mitä kukakin tykkää.

• Anonyymi

Aivokääpiö

• Anonyymi

Öyh...röyh...gul gul gul...burp

• Anonyymi

Mikähän olis prosentti toimeentulotukea saavia jotka laittaa rahansa alkoholiin ja käryyttämiseen.

• Anonyymi

Vajaa puolet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vajaa puolet

Hieman vähemmän kuin vähän alle puolet, en polta.

• Anonyymi

Niimpä kun nykypäivänä lisääntynyt toimeentulotukea saavien määrä ja on lapsiperheitä niin ei ole varaa ostella kaljoja tai tuprutella.

• Anonyymi

Punaiset paperit omaava eläkeläispelle luulee tietävänsä mihin muilla on varaa ja mihin ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Punaiset paperit omaava eläkeläispelle luulee tietävänsä mihin muilla on varaa ja mihin ei.

Lisääkö se toimeentulotuki myös katkeruutta ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisääkö se toimeentulotuki myös katkeruutta ?

Lisää se heissä jotka sitä ei saa. Täällä huutlevat kadehtien heitä jotka saa tt tukea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää se heissä jotka sitä ei saa. Täällä huutlevat kadehtien heitä jotka saa tt tukea.

Sinä onneksi saat kun ei ole sinulle mitään mainittavampaa omaisuutta ehtinyt kertyä eläkeiän jo häämöttäessä.

• Anonyymi

Empä tiedä enää.

En mä ainakaan sellaista puolisoa halua.

• Anonyymi

Taasko ne on juoneet sen ttt-rahan ? Ihan niin kuin viime kuussakin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe