Milloin laivuri Leinonen on lukenut itsensä maisteriksi eli tehnyt ylemmän korkeakoulututkinnon?
Mies ilmoittaa vaalikoneessa koulutukseksi ylempi korkeakoulututkinto. Eikös pohjakoulutus ole ylioppilas ja sen jälkeen jääkiekkoa ja laivurin kirjat?
Leinonen käynyt ylemmän korkeakoulututkinnon
7
530
Vastaukset
- Anonyymi
Äkkiäkös tuon maestertutkinnonnii tekassoo! Ee oo kukkaa kerinnä huomatakkaa!
- Anonyymi
Varsinkin musiikin maisterin tutkinto on helppo suorittaa. Hankkii vain apurahaharmoonin ja alkaa laulamaan venäläisiä sävelmiä (trad). Tutkintoon kuuluu vielä elämää lapsiperheen kanssa Pietarissa ja epätoivoinen pyrky moneen kertaa kaupunginvaltuustoon ilman menestystä.
- Anonyymi
Ei ole käynyt eikä ole kapteeni. Edellisissä vaaleissa oli vain korkeakoukututkinto mutta pakkohan sitä on vähän petrata. Voisi joku media perata läpi nämä ”ylimyynnit”
- Anonyymi
Läpeensä rehellinen mies tämä Leinonen.
- Anonyymi
Taitaa olla ylempi elämäm__koulututkinto : D
- Anonyymi
Taisi herra käydä aikoinaan kauppaopiston eli silloisen liiketaloudellisen instituutin. Merkoni lienee ammattinimike?
- Anonyymi
Maisteri tai merkonomi, ämmällä ne molemmat alkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264