mitäpä työttömät ja opiskelijat, perheet... mitäpä heistä, Eihän sillon ole rahaa, mutta kummasti niitä riittää muualle!!! Siis eihän suomessa ole rahapulaa, jos patruunoita ja aseita saa... onhan se huikeata on on!!! Kummasti se opro aina vaan jaksaa manipuloida ja aivopestä kansalaiset uskomaan että tiukilla ollaan, kova on valheen verkko!
HS -Orpo visioi Suomesta isoa aseidenviejää – ”Huikea mahdollisuus”
Hallitus|Pääministeri Petteri Orpo (kok) puhui talouskasvun lääkkeistä hallituspuolueiden maalisseminaarin aluksi.
”Pienistä patruunoista suojavälineisiin, ajoneuvoista isoihin korvetteihin ja aina jäänmurtajiin asti, kaksikäyttötuotteita unohtamatta. Suomi pystyy tukemaan kasvavia puolustustarpeita myös tuottajana”, tekstissä sanottiin.
Niin mitäs vanhusten hoivasta ja lapsista
3
126
Vastaukset
- Anonyymi
Orpon tapa toimia aina päinvastoin mikä olisi oikein, ja sen se tekee ihan tietoisesti, Hänestä on kivaaaaa kun kansa kapinoi.
Suomessa on nyt maailman huonoin pääministeri joka ei ajattele kansaa vaan itseään. Kaikkeen muuhun se heittää kansan rahaa mutta ei kansaan itseensä. Mummot kuolee, ja lapset näkee nälkää, työttömyys on kohta 100 %, mutta orpo itse vaan heittelee rahaa sotiin ja kansa kärsii. Mitäs siitä kun itse kaikki saa ilmaiseksi. Työ ei suomessa enää kannata, paremmin elää kun saa kelata rahaa.Me asutaan miehen kans erikseen niin saadaan 2 x kela rahaa ja tt tukea. Jos oltas perhe oltais kurjuudessa.- Anonyymi
Eikö sinua kyllästytä vastailla omiin viesteihisi? Ei kai...
- Anonyymi
Aika itsekkäitä ovat työttömät, jos pitävät itseään maanpuolustusta tärkeämpänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22062Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361260Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 961182
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17873viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168825En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61743Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709