Vesilahden kuntavaaleissa 56 ehdokasta

Anonyymi-ap

On siinä jos jonkinlaista "ammattilaista" ja kengänkuluttajaa pyrkimässä valtuustoon. Toivottavasti äänestäjät ymmärtää ettei ihan kaikkia voi ottaa vakavasti.

18

880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä voi tavata paikallisia persuehdokkaita ?

• Anonyymi

Tai Kepulaisia. Ihme tuppisuita useimmat ehdokkaat,ei ole kotoaan oppineet edes käytöstapoja kuinka toisia ihmisiä tervehditään. Äänestäjä on kunkku vaalien alla muistakaa tollot se. Koskee siis jokaista puoluetta.

• Anonyymi

Petosjytky...

• Anonyymi

Sokkomatkamies mainostaa itseään kovasti. Pari sokkomatkaa ja äänisaalis on tienattu. Näitä kunnallispolitiikan fossiileita on enää melko harvassa.

• Anonyymi

Löytyykö mona alla 80v ehdokasta. #Seniili muumio.

• Anonyymi

On sinne taas änkeämässä sellaisiakin invalideja joilla toinen jalka jo haudassa. turhia p.skanpuhujia ei sinne toivon mukaan valita .Nyt pitää olla tietoa taitoa ja järkeä kunnan asioiden hoidossa , eikä samaa p.skaa vuodesta vuoteen samoilla resepteillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sinne taas änkeämässä sellaisiakin invalideja joilla toinen jalka jo haudassa. turhia p.skanpuhujia ei sinne toivon mukaan valita .Nyt pitää olla tietoa taitoa ja järkeä kunnan asioiden hoidossa , eikä samaa p.skaa vuodesta vuoteen samoilla resepteillä.

Kannattaa muistaa (tässäkin asiassa), että vain kuollut kala ui virran mukana.

• Anonyymi

• Anonyymi

Paikallisessa kuppilassa jotkut ehdokkaat parantaa maailmaa ja puhuu paskaa.Tuskimpa osaavat pitää salaisistakaan asioista turpaansa kiinni jos valituksi tulisivat. Joku roti ketä pölhöjä ehdokkaaksi kelpuutetaan. En äänestä ketään koska kaikki samanlaisia tolloja näkyy ja kuuluu olevan.

• Anonyymi

Luonnollisesti toivoisi myös, että luottamushenkilöt arvostaisivat kuntalaisia.

• Anonyymi

Hyvinvointi suomi ja maailman onnellisin kansa tiivistettynä 20 sekuntiin. Ja puolueet koittaa sopalla ,makkaralla ja lätyillä saada lahjomalla ääniä köyhiltä ja nälkäisiltä. On sitten kaksinaamaista touhua tuo vaalikampanjointi pikkukylälläkin. Oksettaa tuollainen lipominen .

https://www.youtube.com/watch?v=f5hL8yL0gWM&t=1s

• Anonyymi

Ääni annetaan ilman soppaa ja makkaraa ja päätös tehdään omilla aivoilla,ei torin viisaiden ehdotelmia kuulemalla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Siellä jo yks kepun valituista pölhöistä kinuamassa kunnalta rahaa peltonsa kunnostukseen. Liekö jo itse päättämässäkin asiasta?

• Anonyymi

Mistä voi lukea tästä kinuamisesta? Kiinnostaisi tietää kuka on niin pa kepulainen ettei tajua että uusvesilahtelaiset maksaa verot joilla kuntaa pyöritetään, eikä joku ituniska jolle pitäisi antaa tekohengitystä jos ei omillaan tule toimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä voi lukea tästä kinuamisesta? Kiinnostaisi tietää kuka on niin pa kepulainen ettei tajua että uusvesilahtelaiset maksaa verot joilla kuntaa pyöritetään, eikä joku ituniska jolle pitäisi antaa tekohengitystä jos ei omillaan tule toimeen.

Näyttää lautakunta käsittelevän asiaa jo toistamiseen ensi viikolla, ei ilmeisesti mennyt kerrasta jakeluun.

https://vesilahti.cloudnc.fi/fi-FI/Toimielimet/Tekninen_lautakunta/Kokous_1452025/Oikaisuvaatimus_teknisen_lautakunnan_paa(14901)

Toivottavasti kunta laskuttaa kaikki asian vuoksi syntyneet kulut maajussilta itseltään.

• Anonyymi

Maksakoon ituniska itse kaikki kulut. Olisi hyvä tietää nimi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      94
      1855
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      86
      1303
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      117
      976
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      863
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe