Veljekset Keskinen ja sen ympärille muodostunut yritysrypäs autioitti Seinäjoen keskustan!
Veljekset Keskinen autioitti Seinäjoen
14
348
Vastaukset
- Anonyymi
Minä luulin, että se on se Ideapark.
- Anonyymi
Sinä luulit väärin!
- Anonyymi
Nyt oli kyllä niin kaukaa haettu trolli ettei voi kun nauraa
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa! Keskinen tuhosi Seinäjoen kasvun houkuttelemalla veromarkkoja Tuuriin.
- Anonyymi
Veromarkkoja houkutellaan satojen kilometrien alueelta. Kun on hotelli ja iso leirintäalue tivoleineen. Kun ajan etelästä pohjoiseen , ajan kerran vuodessa Tuurin kautta.
- Anonyymi
Seiparkki sen autioitti
- Anonyymi
Pytyttäkää sitten oma tivolli, jos se siitä on kiinni.
- Anonyymi
Se kuka synnytti koko maapallon, niin aiheutti Seinäjoen autioitumisen.
- Anonyymi
Onneksi olkoon avaaja! Voitit juuri Vuoden tyhmin avaus ja heikoin trollaus- palkinnon!
- Anonyymi
Seinäjoen autioitti sen tyhmät päättäjät.
- Anonyymi
Veljekset Keskisen huoltoasema, Onnenliekki, aiheutti sen , että myös Seinäjoen, Ilmajoen sekä Jalasjärven ABC:t ovat lakkautusuhan alla!
- Anonyymi
Salli mun nauraa. hoho, heh, hih hooooooooo
- Anonyymi
Seinäjoen keskustan autioitti liikennejärjestelyt ja parkkipaikkoja puute
- Anonyymi
Kyllä oli niin edullisia vaatteita Keskisen OutLet myymälässä.
Ei kannata ostaa Seinäjoelta mitään.
Tankkaus viel päälle.
Kyllä tuli säästöä.
Taas viikon päästä ostoksille ja syödään pitsat..
Kannattaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452505Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 98888
- 66868
- 53851
- 46839
- 60822