Veljekset Keskinen ja sen ympärille muodostunut yritysrypäs autioitti Seinäjoen keskustan!
Veljekset Keskinen autioitti Seinäjoen
34
957
Vastaukset
- Anonyymi
Minä luulin, että se on se Ideapark.
- Anonyymi
Sinä luulit väärin!
- Anonyymi
Nyt oli kyllä niin kaukaa haettu trolli ettei voi kun nauraa
- Anonyymi
Aloittaja on oikeassa! Keskinen tuhosi Seinäjoen kasvun houkuttelemalla veromarkkoja Tuuriin.
- Anonyymi
Veromarkkoja houkutellaan satojen kilometrien alueelta. Kun on hotelli ja iso leirintäalue tivoleineen. Kun ajan etelästä pohjoiseen , ajan kerran vuodessa Tuurin kautta.
- Anonyymi
Seiparkki sen autioitti
- Anonyymi
Pytyttäkää sitten oma tivolli, jos se siitä on kiinni.
- Anonyymi
Se kuka synnytti koko maapallon, niin aiheutti Seinäjoen autioitumisen.
- Anonyymi
Onneksi olkoon avaaja! Voitit juuri Vuoden tyhmin avaus ja heikoin trollaus- palkinnon!
- Anonyymi
Ja palkinto on?
- Anonyymi
Seinäjoen autioitti sen tyhmät päättäjät.
- Anonyymi
Veljekset Keskisen huoltoasema, Onnenliekki, aiheutti sen , että myös Seinäjoen, Ilmajoen sekä Jalasjärven ABC:t ovat lakkautusuhan alla!
- Anonyymi
Salli mun nauraa. hoho, heh, hih hooooooooo
- Anonyymi
Seinäjoen keskustan autioitti liikennejärjestelyt ja parkkipaikkoja puute
- Anonyymi
Kyllä oli niin edullisia vaatteita Keskisen OutLet myymälässä.
Ei kannata ostaa Seinäjoelta mitään.
Tankkaus viel päälle.
Kyllä tuli säästöä.
Taas viikon päästä ostoksille ja syödään pitsat..
Kannattaa - Anonyymi
Tuuri ja Veljekset Keskinen senkun laajenee Seinäjoen kustannuksella, muutetaan kaikki Tuuriin!
- Anonyymi
Vesan henki haisoo, onkohan syöpä?
- Anonyymi
Kukaan ei jaksa tuota vesaa!
- Anonyymi
Seinäjoen keskusta on autio ja tyhjä, mutta Veljekset Keskisen parkkipaikalta ei tahdo tyhjää parkkiruutua löytyä!
- Anonyymi
Ja ensi kuussa autioituu Tuuri kun sen Alko suljetaan LA 20.9.
- Anonyymi
Hallelujaa! Vesku joutuu käymään Ähtärin alkossa. Tai Jämsän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hallelujaa! Vesku joutuu käymään Ähtärin alkossa. Tai Jämsän.
Alavuden alko 7 km päässä
- Anonyymi
Eipä Tuurissa taida kukaan käydä Alkon takia!
- Anonyymi
Persujen syytä autioituminen.
- Anonyymi
Pitääpä lähteä heti aamusta taas Keskeiselle!
- Anonyymi
On se aika VEsa.
- Anonyymi
pohojalaanen ei parkkeeraamisesta suostu maksamaan on tunnustettava tosiasiat
- Anonyymi
Ei keskisellä tarvitse parkkeeraamisesta maksaa!
- Anonyymi
Kyllä Tuurissa vaan osataan!
- Anonyymi
Ei saa olla kateellinen.
- Anonyymi
Viimeviikolla oli kuudestasadasta sähköpaikasta noin 50 paikkaa tyhjänä scc alueella kesällä oli usei paikat täynnnä että hyvä V K
- Anonyymi00032
Juu, Tuurissa ei parkkipaikat riitä asiakkkaiden autoille, vaikka osa tulee junalla!
- Anonyymi00033
Ja nyt Kärkkäinen jatkaa keskustan autiottamista
- Anonyymi00034
Kyllä se on Idioottipark joka keskustan tyhjensi ja ilmaiset parkkipaikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit856020KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3195117Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei482599Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831832Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521- 1091497
seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1191402Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393