Josko törmättäis ja syntyis jotain uutta.
Ajatuksia?
Tuu nainen hiippailemaan mun huudeille
20
591
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin tullakin
- Anonyymi
Tiedät kyllä reitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä reitit.
neighbourhoodista?
- Anonyymi
Törmätään vaan
- Anonyymi
Missähän herran huudit mahtaa olla?
- Anonyymi
En tiedä jaksanko hiippailla enää. Tein sitä joskus pitkään, laihoin tuloksin. Joskus näin sinut kaukaa, olit elementissäsi, sinulla oli seuraa ja olit keskipisteenä. Olin hyvilläni puolestasi, kun näytit olevasi elämässä kiinni. Minusta tuntui, että en kuulunut siihen kohtaa tarinaa. Minulla oli jo aiemmin seurassasi tullut vahva tunne, että en kuulu enää siihenkään kohtaa. Olin paikalla, mutta en osannut olla läsnä. Samoin oli sinulla. Aika oli tehnyt jotain.
- Anonyymi
Joensuusta länteen-Kuopiosta pohjoiseen..
Oulusta etelään- Sipooseen...
Törmäämisen mahdollisuus minimaalinen. - Anonyymi
Mä mitään hiippailemaan tuu, ilmoita mulle paikka ja aika, kun seuraavan kerran nähdään 😅
- Anonyymi
Sinne rantaan voin tulla tapaamaan sua, sama paikka jossa kauan sitten istuttiin penkillä illan pimeydessä...
- Anonyymi
Enpä kyllä yhtään tiedä minne tulisin hiippailee...
Hieman liian kaukana paikat jotka tietäisin... 😔 - Anonyymi
Joka ilta katselen sua täältä puun takaa, oon ihan terve 🕵️♀️
- Anonyymi
Puu on mikä. 🌴🍀🌲
- Anonyymi
Mänty🕵️♀️ Näytät hyvältä
- Anonyymi
Mihin päin suomee?
- Anonyymi
Emmää sinne ghettoon. Pthyi.
- Anonyymi
Käyn siellä suunnalla kyllä noin kerran viikossa, päivä vaihtelee. Viikon päästä ke seuraavaksi kolmen ja neljän kieppeillä. Mutten ihan sinne asti sentään kehtaa. Ettei hiippariksi haukuta😌
- Anonyymi
GMom. En kyl tiedä sun huudeista, mut sinne päin olen tulossa, hiippalakkikin päässä : )
- Anonyymi
Fakeproffat ja copycatit aina valmiina.
- Anonyymi
Ja rekkarinvaihtajat! "Nyt vttu junalauta"
- Anonyymi
Yhtäkään naista ei mun huudeille tarvi tulla piste
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762211Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2611820Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi57822- 70798
Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �48787- 68759
- 54744
- 65737
- 71725
IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!
Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss176710