Mitä sai aikaan maahanmuutto 2015 alkaen?
Kansa ei enään tajua mitä tapahtui
Eikö ps voi muistuttaa juha sipilä politiikasta?
18
223
Vastaukset
- Anonyymi
Sipilän hallitus työllisti tuhansia ulkomaisia taxikuskeja Suomeen ainakin Kaupunkeihin
- Anonyymi
ja monta tuhatta raiskattua tyttöä/naista?
- Anonyymi
kertokaapa viisaat mitä kaikkea saimme 2015 miesrynnäköllä?
jengit ja huumeet?
Poliisi Taponen sanoo nykyään mitä? entä itse Juha? - Anonyymi
Siellähän olivat muina persuina mukana sipilöimässä. Hallapurrillakin sen verran itsesuojeluvaistoa, etteivät kenties halua lähteä noista muistuttelemaan...
- Anonyymi
Ei jmalauta,,samat skitsot harhat jokaisena vuoden päivänä,,,🤣🤣
- Anonyymi
Halla-aho oli edelleen meppinä Brysselissä kun sinun Soinisi silitteli audin takapenkillä silittäen salkkuaan Sipilän kutsuessa kaikki maailman loisijat Suomeen Kempeleen ovet avaamalla. Halla aholaisten lentäessä Purrineen oppositioon heidän vaatiessa Sipilän hallitusta noudattamaan hall.ohjelman kirjauksia mamupolitiikan suhteen. Sinun antipersun syyttäessä vuoden jokaisena päivänä Soinin mokista Sipilän hallituksessa Halla-aholaisia jotka eivät istuneet päivääkään siinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla-aho oli edelleen meppinä Brysselissä kun sinun Soinisi silitteli audin takapenkillä silittäen salkkuaan Sipilän kutsuessa kaikki maailman loisijat Suomeen Kempeleen ovet avaamalla. Halla aholaisten lentäessä Purrineen oppositioon heidän vaatiessa Sipilän hallitusta noudattamaan hall.ohjelman kirjauksia mamupolitiikan suhteen. Sinun antipersun syyttäessä vuoden jokaisena päivänä Soinin mokista Sipilän hallituksessa Halla-aholaisia jotka eivät istuneet päivääkään siinä.
Halla-aholaiset painoivat jaa-nappia perskekohallituksen mukana kaksi vuotta. Senkin jälkeen olisi maistunut, mutta tuolloin Orpo vielä kainosteli avointa yhteistyötä fasistien kanssa. Piti järjestää tuo uusi vaihtoehto/sininen tulevaisuus-teatteri, jotta Sipilä sai pidettyä halliotuksensa kasassa ja Soini & co hillotolppansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seide so
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
''Halla-aho oli edelleen meppinä Brysselissä....''
Sähköposti oli jo tuolloin keksitty. Voitko uskoa ??
Perskeko-hallituksen maahanmuutto-ohjelman kirjoitti Halla-aho. Fakta !! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muuan Orpo oli sisäministerinä levittämässä punaista mattoa vierastyövoimalle
- Anonyymi
hippa
- Anonyymi
134
- Anonyymi
PS134
- Anonyymi
rules
- Anonyymi
ggy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191692
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37973Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38851Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730