Hyvinkää eläkeläisryhmä

Anonyymi-ap

Löytyykö senioreista seksiseuraa maanantaisin 11-13 välillä. Ukm 60 v kaipailis.

49

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Löytyis kyllä. Bi ukm 66v

• Anonyymi

Käytkö missä paikoissa, itse menen maanantaina käymään eläkeläisten kerhossa hyvinkään keskustassa. Olisi mukava tavata. Millainen mies olet, harrastuksia ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytkö missä paikoissa, itse menen maanantaina käymään eläkeläisten kerhossa hyvinkään keskustassa. Olisi mukava tavata. Millainen mies olet, harrastuksia ??

Harrastan kuntoilua ja metsässä kävelyy ja kesäisin rannalla makoilua sekä uintia. Mittani 184 84 17 normi kokoinen, seksissä tietenkin suu hoito molemmin päin sekä yhdyntä kans ei pakollinen. M 66v

• Anonyymi

20km Hyvinkäälle. M 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harrastan kuntoilua ja metsässä kävelyy ja kesäisin rannalla makoilua sekä uintia. Mittani 184 84 17 normi kokoinen, seksissä tietenkin suu hoito molemmin päin sekä yhdyntä kans ei pakollinen. M 66v

Olen aloittaja. Kuulostaa hyvältä, itsekkin pidän metsäkävelyistä, syksyisin sienestyksestä paljonkin. Itse olen 181 112 14, otan suuhun ja muukin mahdollista, vaikka en ole anturunut yhdynnälle. Jos haluat tavata niin ehdota paikkaa esim maanantaille 11.20 jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aloittaja. Kuulostaa hyvältä, itsekkin pidän metsäkävelyistä, syksyisin sienestyksestä paljonkin. Itse olen 181 112 14, otan suuhun ja muukin mahdollista, vaikka en ole anturunut yhdynnälle. Jos haluat tavata niin ehdota paikkaa esim maanantaille 11.20 jälkeen.

Tuntuisimme olemme samalla aalto pituudella, molemmat ukm:hiä tiedämme mitä haluamme. Suuhoito molemmin päin varmaan parasta, ehkä kahden keskeinen heliminen myös. Katson huomista kylläkin sopinut tekee muuttoa tuttavalleni, eihän kuiteskaan kiire kevät lämpenee ja kesä edessä, vakkarin kanssa kiva nauttia luonnossakin. Hyvä paikka tavata vanhantien varrella koirien juoksutus paikka jos tiedät, tai abc parkki tai teboil. Olet hyvän kokoinen jos haluatkin yhtyä kanssani. M 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntuisimme olemme samalla aalto pituudella, molemmat ukm:hiä tiedämme mitä haluamme. Suuhoito molemmin päin varmaan parasta, ehkä kahden keskeinen heliminen myös. Katson huomista kylläkin sopinut tekee muuttoa tuttavalleni, eihän kuiteskaan kiire kevät lämpenee ja kesä edessä, vakkarin kanssa kiva nauttia luonnossakin. Hyvä paikka tavata vanhantien varrella koirien juoksutus paikka jos tiedät, tai abc parkki tai teboil. Olet hyvän kokoinen jos haluatkin yhtyä kanssani. M 66v

Varmaan huomasit tää aloittaja hävisi kun tosissaan tapaamist ehdotit..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomasin kyllä. Ittekin paininut flunssan kourissa ehkäpä aloittajallakin sama tilanne. M 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on kyllä paikalla, mutta sairaalassa vielä perjantaihin jos hyvin käy. Olen todella tosissani liikkeellä, en katoa, ensisijaisesti etsin imettäjää ja jos toisella ois ohut niin haluaisin enemmänkin. Ukkomiehenä minulla ei ole paikkaa, joskus ehkä tunniksi tai pariksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on kyllä paikalla, mutta sairaalassa vielä perjantaihin jos hyvin käy. Olen todella tosissani liikkeellä, en katoa, ensisijaisesti etsin imettäjää ja jos toisella ois ohut niin haluaisin enemmänkin. Ukkomiehenä minulla ei ole paikkaa, joskus ehkä tunniksi tai pariksi.

Paranemista sulle! Ittekin alan selvityä flussasta, odotan saat imeä kyllä. M 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paranemista sulle! Ittekin alan selvityä flussasta, odotan saat imeä kyllä. M 66v

Pääsinkin illalla jo sairaalasta, tulehdusarvot on nyt ok. Missä nähtäis ja milloin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pääsinkin illalla jo sairaalasta, tulehdusarvot on nyt ok. Missä nähtäis ja milloin.

Miten alku viikosta sulle kävisi, ittekin alan olla terveitten kirjoilla, vähän yskää mut loppuu varmaan viikonlopun aikana. Tervettä huoletta voi imeä kun tavataan. M 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten alku viikosta sulle kävisi, ittekin alan olla terveitten kirjoilla, vähän yskää mut loppuu varmaan viikonlopun aikana. Tervettä huoletta voi imeä kun tavataan. M 66v

Imen ainoastaan kumin kanssa alkuun, etsin vakkaria, en kertaluonteista juttua. Alkuviikko käy, biltemaan kahville keskiviikkona tai torstaina. Tavataan ensin , sitten jos sopii niin käydään asiaan ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Imen ainoastaan kumin kanssa alkuun, etsin vakkaria, en kertaluonteista juttua. Alkuviikko käy, biltemaan kahville keskiviikkona tai torstaina. Tavataan ensin , sitten jos sopii niin käydään asiaan ?

Sopii imet kumilla! Käydään kahveella itse etsin myös pidempää tuttavuutta, kerran viikkoon ois kiva saada nauttia jos molemmille sopii. Tykkään saada spermaa suuhuni...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähdetään siitä kahvittelun jälkeen ajetaan rauhalliseen paikkaan jossa rauhassa suuhoidosta voi nauttia. T. 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii imet kumilla! Käydään kahveella itse etsin myös pidempää tuttavuutta, kerran viikkoon ois kiva saada nauttia jos molemmille sopii. Tykkään saada spermaa suuhuni...

Minulta et saa spermaa, jos antaisinkin imeä niin vain kumilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähdetään siitä kahvittelun jälkeen ajetaan rauhalliseen paikkaan jossa rauhassa suuhoidosta voi nauttia. T. 66v

Itsekkin asuin rajamäellä, ni voitais olla näkö tuttuja 😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkin asuin rajamäellä, ni voitais olla näkö tuttuja 😄

Samat mieltymykset voidaanhan olla näkötuttuja, eihän siinä mitään pahaa mielestäni. T. M 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samat mieltymykset voidaanhan olla näkötuttuja, eihän siinä mitään pahaa mielestäni. T. M 66v

Luulin että olit ukkomies ? Niin ainakin sanoit, jos et ole, niin mulla liikaa menetettävää jos paljastun. Olen aloittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulin että olit ukkomies ? Niin ainakin sanoit, jos et ole, niin mulla liikaa menetettävää jos paljastun. Olen aloittaja

Olen ukm ymmärsit oikein en tapaisi sinkkuja. T. Bi ukm 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ukm ymmärsit oikein en tapaisi sinkkuja. T. Bi ukm 66v

Torstaina n 11.30 ? Missä käytäs kahvilla ja katottaisiin jatko ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmistan tän päivän aikana et vaimo töissä ei kotona. T. Bi ukm 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aamulla klo. 9 tai iltapäivä klo. 13
        Sovitaan paikka aamulla ehkä parempi, kahvitellaan jutellaan avoimesti mistä tykätään. T. Bi ukm 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten aamulla klo. 9 tai iltapäivä klo. 13
        Sovitaan paikka aamulla ehkä parempi, kahvitellaan jutellaan avoimesti mistä tykätään. T. Bi ukm 66v

Iltapäivä 13 sopii, missä nähdään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka tb kahviossa. Varmistan huomenna klo. 12 tartteeko vaimo autoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kumeja mukana? T. Bi ukm 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla kumeja mukana? T. Bi ukm 66v

Ei ole, enkä voi hankkia, ostokset näkyy vaimon kortilta. Hyvä on ensin tavata ja katsoa kohtaako neidän kemiat vai jääkö juttu kahvitteluun. Ei oteta paineita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, enkä voi hankkia, ostokset näkyy vaimon kortilta. Hyvä on ensin tavata ja katsoa kohtaako neidän kemiat vai jääkö juttu kahvitteluun. Ei oteta paineita.

Vaimo lähtikin töihin autolla, täytyy kattoo joku toinen päivä. Matkaa kuiteski 15 km pyörällä viitti ajella, ymmärän täytyy olla tarkka en ittekkään halu jäädä kiinni. Paineita ota en, toivottovasti kemiat kohtaa saatais pysyvä ystävyys. T. Bi ukm 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo lähtikin töihin autolla, täytyy kattoo joku toinen päivä. Matkaa kuiteski 15 km pyörällä viitti ajella, ymmärän täytyy olla tarkka en ittekkään halu jäädä kiinni. Paineita ota en, toivottovasti kemiat kohtaa saatais pysyvä ystävyys. T. Bi ukm 66v

Katsellaan myöhemmin. Pitkäaikainen ystävyys minunkin toive, se mahdollistais kalastus ja sienireissut kaikilla mausteilla, ehkä yöpymisiäkin jossain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Katsellaan myöhemmin. Pitkäaikainen ystävyys minunkin toive, se mahdollistais kalastus ja sienireissut kaikilla mausteilla, ehkä yöpymisiäkin jossain.

Voisin alkaa käydä kansas eläkeläisten kerhossa, silloin vaimotkaan epäile kun ystävyttäis. Kalastus ja sienestys luonnollista vois vuokrata mökin kauempaa, mikäs ihanampaa sama sänky vois pitää toisiaan hyvänä. T. Bi ukm 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin alkaa käydä kansas eläkeläisten kerhossa, silloin vaimotkaan epäile kun ystävyttäis. Kalastus ja sienestys luonnollista vois vuokrata mökin kauempaa, mikäs ihanampaa sama sänky vois pitää toisiaan hyvänä. T. Bi ukm 66v

Taas katosit, niinkuin vuosi sitten, tapaaminen oli teboililla ja kun odotin sua ni laitoit viestin että sai flunssan. Harmittaa ettei löydy aidolla asialla olevaa ukkomiestä.

• Anonyymi

Maastopyöräilevä 64 v kiinnostunut lenkkiseurasta.

• Anonyymi

Missä päin..

• Anonyymi

Pelkkiä homoja täällä!

• Anonyymi

Et taida osata lukea. Täällä varattuja bi ukko miehiä jotka haluaa lisää elämän iloa.

• Anonyymi

Mitä väliä sillä on.Ei muiden mielipide kiinnosta.

Useamman +60v miehen antanut kädellä hoitaa oman miehisyyden ja on tuntunut hyvältä.Yleensä kortsuun ja joskus paljaanakin antanut vedellä loppuun asti.

M47v

• Anonyymi

Moni on hoitanut kädellä minut,
      monta olen itsekin hoitanut.
      Välillä kaipaa toisen kosketuksia ja
      koskettelua.

• Anonyymi

Ymmärrän tuon tarpeen hyvin kosketuksiin aivan paineiden purkamisen lisäksi.

Olin 35v ollessani itseäni vanhemman 64v miehen kanssa,joka asui yksin.Kerran avautui sitten tarpeistaan ja puutteesta,että saisi kosketella itseäni ja voisi tyydyttääkin itseäni siitä hyvästä.Luuli että ongelmia tulee,mutta yllättyi vastatessani millaista haluaisi.

Halusi olla alasti kahdestaan,hyväillä sekä suudella sängyssä.

Enemmän oli huolissaan,että suuttuisin ja kertoisin haluistaan ja leimautuisi.Totesin että jutut ovat kahdenkeskisiä ja en halua jutun leviävän itsekään.

Hän sai mitä halusi ja itselle riitti,että yleensä veti itseltäni käteen loppuun asti.Otin häneltä muutaman kerran suuhun,vaikka ei hänellä seissyt ollenkaan.

M48v

• Kyllähän moni ukkomies on jatkanut jonkinlaista seksuaalisuutta vaikka seksi vaimon kanssa on loppunut.Sitä ei oikein halua hyväksyä että kaikki on ohi.Monet ovat löytäneet tuon bisksuaalisen puolen itsestään.Onhan se kiihottavan näköistä kun toinen runkkaa mehut lentoon ja kiva on toista autella kädellä tai suulla.
      Jotkut taas palaavat nuoruuden tyttöily harrastukseen

• Anonyymi

Pitkässä liitossa parisuhde saa lisä potkua kun toisesta miehestä nauttii. Tm bi ukm 55v

• Anonyymi

Näin se menee. Itsestäni löytänyt myös bi- puolen ja sen kautta jonkinlaista "tyttöilyä" jos siksi sitä voi sanoa kun fetissinä on nuo naisten tiukat nahka ja latex housut ym krääsä huiveineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se menee. Itsestäni löytänyt myös bi- puolen ja sen kautta jonkinlaista "tyttöilyä" jos siksi sitä voi sanoa kun fetissinä on nuo naisten tiukat nahka ja latex housut ym krääsä huiveineen.

Ihana juttu, ois kiva nähdä ne sun päällä ja hyväillä sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana juttu, ois kiva nähdä ne sun päällä ja hyväillä sua.

Olis ihanaa! Aina välillä Käyn autoajelulla ja puen päälle tiukat housut latex ja pvc housut. Bootsit huivit ja nahkatakki. Liikun Pirkanmaan seudulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitkässä liitossa parisuhde saa lisä potkua kun toisesta miehestä nauttii. Tm bi ukm 55v

Missä päin sinä ?

• Anonyymi

Täällä joskus yritettiin saada eläkelläisten bi-miesten ryhmää Helsinkiin. Sekin tyrehty alkuun oli innokkaita sit kaikki hävis.

• Anonyymi

Moni alkaa turhaan pelätä paljastumista mut turhaan jos kaikki samalla asialla. Eläkeläiset parhaita kun aikaa tapaamiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni alkaa turhaan pelätä paljastumista mut turhaan jos kaikki samalla asialla. Eläkeläiset parhaita kun aikaa tapaamiselle.

Muutaman miehen ryhmä. Vois alkaa ensin ihan yhteisillä lenkeillä tutustuu sillä tavalla. Yhteiset saunaillat sitten kun siltä tuntuu ja uskaltaa.

• Anonyymi

Ikä miehet parhaita. Ei kiirehditä. Hyväillään rauhassa. Autossa saanut suu ja käsi hoitoa molemmin puolin. Vielä tykkäävät jos on vaikka tiukat housut saa hivellä.

• Anonyymi

Hei, Itse olen myöskin ukm bi ja halukas kohtaamaan vanhempia miehiä. Olisi mukavaa kun olisi muitakin, tosim yksikin riittää. Itse olen kohtapuoliin jo 70v . Mukavaa juttuseuraa tapaamisiin mukava olisi. Tyydytys on myöskin vanhalle miehelle kovin tärkeää. Minä olisin ainkaki halukas imemään ja myöskin minua saa imeä,muutakin saa tehdä. Voisin aina tulla Hyvinkää-Riihimäki-Hämeenlinna alueelle, milloin ja minne niin ehdotellaan vain niin kyllä koitan sovitella aikaa tapaamiseen, vaikka ihan kahveelle ensin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5469
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      91
      4281
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2540
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      70
      1065
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1028
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      833
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      806
    8. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      793
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      779
    Aihe