Olimme mieheni kanssa sopineet hänen parin kaverinsa kanssa kimppaseksin parissa tapaamisesta.
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun miehet painivat minua.
Tällä kertaa mieheni otti liikaa ja sammui kesken iltaa.
Saunoin miesten kanssa ja molemmat miehet halusi minua eikä minulla ollut mitään sitä vastaan.
Toinen imi rintojani ja toinen nuoli pillua. Lupasin tehdä fritsuja tisseihin ja pillun ympärille miehelleni muistoksi.
Miestä kiukutti kun annoin miesten panna hänen nukkuessa vaikka hän oli itse kutsunut miehet panemaan kanssani.
Leppyi kuitenkin lopulta ja sitten oli aika heittää vaatteet nurkkaan ja nauttia kolmesta miehestä kerrallaan.
Teinkö väärin
19
2166
Vastaukset
Ethän sä väärin tehnyt, pillu on panemista varten luotu. Jos oma mies kesken järjestämänsä panotalkoiden sammuun niin on oma vika. Tuleehan muille miehille paremmin aikaa sua panna ja saihan miehesikin lopuksi. Nautinnollisia hetkiä jatkossakin.
- Anonyymi
Ihan riippuu mitä olitte sopineet, tässä tapauksessa tietysti miten sopimuksen olisi voinut tulkita ko. tilanteessa.
Tuskin tuo ainakaan kovin väärin oli.- Anonyymi
Mieheni oli luvannut kavereille että saavat panna vaimoa kun tulevat.
Olihan miehet olleet kanssani jo aimmin, emme siis olleet ensikertaa kimpassa sängyssä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieheni oli luvannut kavereille että saavat panna vaimoa kun tulevat.
Olihan miehet olleet kanssani jo aimmin, emme siis olleet ensikertaa kimpassa sängyssä.Ne miehet oli tulleet sinne panemaan, sun juoppo oli tullut sinne juopottelemaan. Jos jätkä on niin sekaisin ettei edes ymmärrä mitä illan aikana ollaan tekemässä, häntä ei tarvitse kuunnella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne miehet oli tulleet sinne panemaan, sun juoppo oli tullut sinne juopottelemaan. Jos jätkä on niin sekaisin ettei edes ymmärrä mitä illan aikana ollaan tekemässä, häntä ei tarvitse kuunnella.
Sen verran tehtiin erlailla ettei nyt pantu meidän huoneessa kun mieheni nukkui meidän sängyssä niin me mentiin vierashuoneeseen miesten kanssa.
Hurtsu
- Anonyymi
Kyllä meillä ollaan seksisuhteessa kun kerran sitä varten kokoonnutaan oli oma mies paikalla tai ei.
- Anonyymi
Olen ollut kolmantena pyöränä yhden pariskunnan kanssa monta kertaa. Usein on käynyt niin, että olemme kimpassa kolmistaan ja jossain vaiheessa aviomies liikaa juotuaan sammuu ja nainen haluaa lisää. Kun olen panemassa naista ja hän alkaa voihkia nautinnosta, mies herää ja alkaa sättiä meitä, että harrastamme seksiä hänen ”selkänsä takana”. Yleensä ilta on pilalla siinä vaiheessa miehen juonittelun takia. Joka kerta hän on myöhemmin selvittyään pyytänyt anteeksi ja pahoitellut huonoa käytöstään. Tommonen vaan ottaa päähän. Pelin henki on kuitenkin, että pannaan porukalla ja pidetään hauskaa. Alkoholijuomat rentouttaa mukavasti sopivasti nautittuna, mutta liian kanssa pilaavat monesti koko homman. Joka tapauksessa seksi on ollut ihanan nautinnollista parhaimmillaan. Suuseksi, ”molempiin päihin” yhtäaikaa ja tuplapanot varsinkin, josta nainen tuntuu erityisesti nauttivan.
- Anonyymi
Me ei käytetä alkoholia kun ollaan minun rakastajan ja mieheni kanssa.
Olen molempien miesten kanssa kun he haluaa seksiä kanssani kimpassa ja erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me ei käytetä alkoholia kun ollaan minun rakastajan ja mieheni kanssa.
Olen molempien miesten kanssa kun he haluaa seksiä kanssani kimpassa ja erikseen.Alkoholi on sellainen aine että sen kanssa läträäminen lopetettiin parin kerran jälkeen. Lasiin ei olla syljetty, mutta viinaa juodaan juomisen vuoksi, ei lääkkeeksi maailmaa vastaan. Mukana oli kaveri jota jännitti niin että hän otti jännitykseen liikaa lääkettä. Kalu kyllä seisoi mutta orkkua ei tullut millään. Hän oli liian kännissä. Toisella kerralla kalu ei sitten seisonut kun varmasti nolotti se ensimmäinen kerta ja viinaa oli ottanut taas liikaa. Oli pakko pistää stoppi siihen hommaan. Pienen tauon jälkeen kutsuttiin kaveri uudestaan mukaan ja oltiin tyttöystävän kanssa päätetty että ilman viinaa. Sen verran kuitenkin helpotettiin että illan alkuun oli vain yksi paukku, mutta muuta ei tarjoiltu. Eihän siinä kauaa nokka tuhissut kun kaveri tuli ja kun se pikalaukauksen häpeä oli päästy yli, alkoi homma pelittää ja kaveri kiipesi pukille uudestaan. Sen jälkeen oli se yhden paukun systeemi käytössä jonkin aikaa kunnes sitä ei tarvittu ja kaveri ja tyttöystävä tapailivat usein kahdestaan.
Viina on ollut meille se punainen vaate, että jos joku on kännissä jo illan alussa näissä tapaamisissa, me lähdetään pois. Se vielä käy jos lasilliset tarjoillaan kun kaikki ovat paikalla, mutta jos jonkun tarkoituksena on seksin sijaan juoda, ja on jo kännissä, me kiitetään vieraanvaraisuudesta ja poistutaan. Se on meille merkki siitä että se juoppo ei ole mukana siinä seksitouhussa, vaan lääkitsee jostain syystä itseään ettei tarvitse kohdata todellisuutta.
Älkää juoko ja älkää osallistuko jos joku vetää itsensä kanssa kilpaa viinaa.
Niille joita jännittää, varsinkin eka kerta, haluan sanoa että reisille on kaikilla joskus tullut ja se ei nolota kuin teitä itseänne. Se ei muita haittaa. Pitäkää mielessä että useimmat naiset joita olen näissä kekkereissä tavannut, rakastaa spermaa! Jos sitä tulee jo ennenkuin on alkuun päästy niin sitä parempi. Mies kuitenkin pystyy hommiin vartin päästä uudestaan. Seisokkiongelmia on myös aivan kaikilla. Silloin otetaan kielet ja sormet käyttöön. Loppujen lopuksi se kyrpä sylkee spermat ihan runkkaamalkakin ulos ja erektio ongelmista haluan sanoa sen verran kun olen niitä tähän ikään mennessä myös kokenut. Jos sinulla seisoo kiihottuessa ja runkatessa, se ei ole erektio ongelma jos ryhmässä kikkeli vähän säikähtää ja menee piiloon. Se on vain keskittymisen ongelma. Älä keskity pippeliin vaan keskity naiseen ja se pippeli kyllä kurkistaa taas jossain vaiheessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alkoholi on sellainen aine että sen kanssa läträäminen lopetettiin parin kerran jälkeen. Lasiin ei olla syljetty, mutta viinaa juodaan juomisen vuoksi, ei lääkkeeksi maailmaa vastaan. Mukana oli kaveri jota jännitti niin että hän otti jännitykseen liikaa lääkettä. Kalu kyllä seisoi mutta orkkua ei tullut millään. Hän oli liian kännissä. Toisella kerralla kalu ei sitten seisonut kun varmasti nolotti se ensimmäinen kerta ja viinaa oli ottanut taas liikaa. Oli pakko pistää stoppi siihen hommaan. Pienen tauon jälkeen kutsuttiin kaveri uudestaan mukaan ja oltiin tyttöystävän kanssa päätetty että ilman viinaa. Sen verran kuitenkin helpotettiin että illan alkuun oli vain yksi paukku, mutta muuta ei tarjoiltu. Eihän siinä kauaa nokka tuhissut kun kaveri tuli ja kun se pikalaukauksen häpeä oli päästy yli, alkoi homma pelittää ja kaveri kiipesi pukille uudestaan. Sen jälkeen oli se yhden paukun systeemi käytössä jonkin aikaa kunnes sitä ei tarvittu ja kaveri ja tyttöystävä tapailivat usein kahdestaan.
Viina on ollut meille se punainen vaate, että jos joku on kännissä jo illan alussa näissä tapaamisissa, me lähdetään pois. Se vielä käy jos lasilliset tarjoillaan kun kaikki ovat paikalla, mutta jos jonkun tarkoituksena on seksin sijaan juoda, ja on jo kännissä, me kiitetään vieraanvaraisuudesta ja poistutaan. Se on meille merkki siitä että se juoppo ei ole mukana siinä seksitouhussa, vaan lääkitsee jostain syystä itseään ettei tarvitse kohdata todellisuutta.
Älkää juoko ja älkää osallistuko jos joku vetää itsensä kanssa kilpaa viinaa.
Niille joita jännittää, varsinkin eka kerta, haluan sanoa että reisille on kaikilla joskus tullut ja se ei nolota kuin teitä itseänne. Se ei muita haittaa. Pitäkää mielessä että useimmat naiset joita olen näissä kekkereissä tavannut, rakastaa spermaa! Jos sitä tulee jo ennenkuin on alkuun päästy niin sitä parempi. Mies kuitenkin pystyy hommiin vartin päästä uudestaan. Seisokkiongelmia on myös aivan kaikilla. Silloin otetaan kielet ja sormet käyttöön. Loppujen lopuksi se kyrpä sylkee spermat ihan runkkaamalkakin ulos ja erektio ongelmista haluan sanoa sen verran kun olen niitä tähän ikään mennessä myös kokenut. Jos sinulla seisoo kiihottuessa ja runkatessa, se ei ole erektio ongelma jos ryhmässä kikkeli vähän säikähtää ja menee piiloon. Se on vain keskittymisen ongelma. Älä keskity pippeliin vaan keskity naiseen ja se pippeli kyllä kurkistaa taas jossain vaiheessa.Puhut täyttä asiaa ,kohtaisimpa teidänlaisen pariskunnan, niin olisi mukava kokeilla kolmantena pyöränä olemista.
t. Ukkomies -61
- Anonyymi
Ette kai te nyt oikeasti kuvittele että tänne joku nainen kirjoittelee ?
- Anonyymi
Oletko homo?
- Anonyymi
Kyllä teit väärin. Ja et kai sitä kysyisikään, jollet myös itse tiedä niin toimineesi.
Ei ryhmäseksissä pidä olla mitään terveen ihmissuhteen ohittavaa oikopolkua, jolla nopeasti pilataan koko touhu. Terve ihmissuhde kun voi perustua vain puolison, ja muidenkin osanottajien arvostamiseen ja kunnioitukseen. - Anonyymi
Aloittaja on mies joka vain fantasioi ryhmäseksistä.
- Anonyymi
Sä sit jaksat tätä samaa älytöntä alotusta tänne paukuttaa...
- Anonyymi
Me ollaan oltu kimppa touhuissa saman vakkari miehen kanssa jo noin 8 vuotta. Vakkari kysyi mieheltäni, saisimmeko me panna kaksistaan jos hän ei ole paåikalla? Mieheni oli sitä mieltä ettei me voida tehdä mitään mitä ei vielä oltaisi tehty ja saamme panna ihan vapaasti myös kaksistaan.
Olen ollut joissakin juhlissa vakkarin avekkina ja esittänyt tyttöystävää myös vakkarin vanhemmille joissakin sukujuhlissa, meille on tehty parivuode jos olemme olleet yötä. - Anonyymi
Sen jälkeen kun vaimoa on pantu kimpassa niin minun vaimoa ovat saaneet vapaasti panna.
Mitä pahaa sellainen mies joka on pannut jo vaimoa pystyy tekemään vaimolle mitä ei vielä olisi tehnyt.
Ei se pillu panemisesta pihalle mene.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2174490
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283060Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062345Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341984- 1851696
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341675Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131373Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211266Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61239- 391232