Voin kun tuo Henry Aflecht kaatuisi pian

Anonyymi-ap

Tarkoitan, että kukaan e jaksaisi enää katsoa kun hän tuhoaa sellaisten ihmisten elämää, jotka eivät ole olleet hänelle mieliksi. Onko Hena narsisti?

19

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arcadian omistajako siä vinkuu?

• Anonyymi

Huomaatko että Henkka on seurustellut sen kanssa, ja kun ei mennyt nappiin, niin alkoi tällänen. Henkan puolustajat perustaneet valetilejä. Hih. arcadialla on hyvä syy ollut toimia miten toimi, mutta narsisti henkan uskolliset seuraajat uskovat häntä sokeasti. Yksi mies kertoi julkisesti, että henkalla ei olisi kryptoja, narsisti henkka teki tästä ped0f11lin.

• Anonyymi

Voi olla.sulla tulee lämpöä kesään.arbeit macht frei.

• Anonyymi

Kerrotko tarkemmin miten tää mies siis tuhoaa toisten ihmisten elämän.?

• Anonyymi

Aflecht on vaarallinen narsisti. Kaikki tulee huomaamaan. Hänellä ei ole siksi Espanjassa yhtään ystävää. Henkka on Espanjassa piilossa. Ehkä vähän itseltään. henkka sanoi Ronin haasattelussa "Minä olen ihmisvihaaja" ettekö näe kuinka se liittyy tähän hänen narsismiin? Kukaan tavallinen ihminen ei kaada toisten yrityksiä tuolla tavalla. Ei kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aflecht on vaarallinen narsisti. Kaikki tulee huomaamaan. Hänellä ei ole siksi Espanjassa yhtään ystävää. Henkka on Espanjassa piilossa. Ehkä vähän itseltään. henkka sanoi Ronin haasattelussa "Minä olen ihmisvihaaja" ettekö näe kuinka se liittyy tähän hänen narsismiin? Kukaan tavallinen ihminen ei kaada toisten yrityksiä tuolla tavalla. Ei kukaan.

Ettet vaan itse olisi narsku? Henkka nimittäin ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskaa puhuu päivästä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin paha narsisti ja mytomaani.lähdetään vaikka siitä,onko kukaan ilmoittautunut Henryn frendiksi?

• Anonyymi

Hyvä mies! Sekö jotain sairaita kismittää

• Anonyymi

mikä ihme henkkaa vaivaa?

onko miehellä edes miljoonia niin kuin väittää? miksi kukaan nainen ei kiinnostu hänestä?

• Anonyymi

Olen luullut, ettei häntä kiinnosta naiset.

• Anonyymi

Jotenkin oudon näköinen tyyppi, olisko silmät jostain pohjoisen Lappi/Saame - akselilta...?

• Anonyymi

Eikö hän ole Afflecht? Toiminut yksityisetsivänä ja narauttanut pettäviä miehiä. Siitäkö kiukku?

• Anonyymi

Pettävät saaneet mitä ovat ansainneet. Hyvä Henkka!

• Anonyymi

Henkassa ei ole mitään vikaa. Samaa ei voi sanoa kaikista kirjoittajista täällä.

• Anonyymi

Ei varmasti mitään vikaa.paskaa puhuu ammatikseen ja uhkailee naisia.nappi otsaan sille kuuluus.

• Anonyymi

Henry on upea

• Anonyymi

En tunne tapausta mutta ihmettelen miten aikuinen ja julkisuudessa paljon ollut ottaa lämpöä kaikesta kritiikistä. Sitä pitää kestää. Menee aika pian asiattomuuksiin hän, kuten nettikommenteista voi päätellä. Se sattui pienten tyttöjen äitinä mieleen, kun puhuu epäkunnioittaen uhreista. Kuten "kuivana kakkoseen pantu" ja "pedarit räpläävät". Vähän outo maku jää.

• Anonyymi00022

Samaa ihmitellyt. Jokin koira tässä on nyt haudattuna.
      Missä henkan kaverit? naisystävä?
      Olen pitkään jo miettinyt että hän on narsisti... Osaa hyvin puhua ja vakuutella.
      Nyt on viime aikoina kyllä mennyt maku seurata häntä ja lakkaan kyllä seuraamasta. Kryptoja nyt päivästä toiseen.

Toivottavasti useammat huomaa että ei ole kyllä nyt kaikki kunnossa...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      310
      3643
    2. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      29
      2006
    3. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      44
      1636
    4. Mikä tekee sen

Vetovoiman kaivatussasi?
      Ikävä
      84
      1491
    5. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      95
      1268
    6. Harmittaako joku

Harmittaako joku asia tai asiat, mitä on tapahtunut tai jäänyt tapahtumatta?
      Ikävä
      144
      1181
    7. Miksi et vain uskalla!?

On niin ikävä...
      Ikävä
      81
      1074
    8. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      95
      1032
    9. Kannattaa ymmärtää se asia

että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.
      Tunteet
      212
      867
    10. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      61
      787
    Aihe