Tarkoitan, että kukaan e jaksaisi enää katsoa kun hän tuhoaa sellaisten ihmisten elämää, jotka eivät ole olleet hänelle mieliksi. Onko Hena narsisti?
Vastaukset 48
- Anonyymi
Arcadian omistajako siä vinkuu?
- Anonyymi
Huomaatko että Henkka on seurustellut sen kanssa, ja kun ei mennyt nappiin, niin alkoi tällänen. Henkan puolustajat perustaneet valetilejä. Hih. arcadialla on hyvä syy ollut toimia miten toimi, mutta narsisti henkan uskolliset seuraajat uskovat häntä sokeasti. Yksi mies kertoi julkisesti, että henkalla ei olisi kryptoja, narsisti henkka teki tästä ped0f11lin.
- Anonyymi
Voi olla.sulla tulee lämpöä kesään.arbeit macht frei.
- Anonyymi
Kerrotko tarkemmin miten tää mies siis tuhoaa toisten ihmisten elämän.?
- Anonyymi
Aflecht on vaarallinen narsisti. Kaikki tulee huomaamaan. Hänellä ei ole siksi Espanjassa yhtään ystävää. Henkka on Espanjassa piilossa. Ehkä vähän itseltään. henkka sanoi Ronin haasattelussa "Minä olen ihmisvihaaja" ettekö näe kuinka se liittyy tähän hänen narsismiin? Kukaan tavallinen ihminen ei kaada toisten yrityksiä tuolla tavalla. Ei kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aflecht on vaarallinen narsisti. Kaikki tulee huomaamaan. Hänellä ei ole siksi Espanjassa yhtään ystävää. Henkka on Espanjassa piilossa. Ehkä vähän itseltään. henkka sanoi Ronin haasattelussa "Minä olen ihmisvihaaja" ettekö näe kuinka se liittyy tähän hänen narsismiin? Kukaan tavallinen ihminen ei kaada toisten yrityksiä tuolla tavalla. Ei kukaan.
Ettet vaan itse olisi narsku? Henkka nimittäin ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskaa puhuu päivästä toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todellakin paha narsisti ja mytomaani.lähdetään vaikka siitä,onko kukaan ilmoittautunut Henryn frendiksi?
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
asuu espanjassa suomen nykymenon takia
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
asuu espanjassa suomen nykymenon takia
Oikea ratkaisu 👍
- Anonyymi
Hyvä mies! Sekö jotain sairaita kismittää
- Anonyymi
mikä ihme henkkaa vaivaa?
onko miehellä edes miljoonia niin kuin väittää? miksi kukaan nainen ei kiinnostu hänestä?- Anonyymi
Olen luullut, ettei häntä kiinnosta naiset.
- Anonyymi
Jotenkin oudon näköinen tyyppi, olisko silmät jostain pohjoisen Lappi/Saame - akselilta...?
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Jotenkin oudon näköinen tyyppi, olisko silmät jostain pohjoisen Lappi/Saame - akselilta...?
Voi hyvin olla, aika oudon näköinen on kyllä.
- Anonyymi
Eikö hän ole Afflecht? Toiminut yksityisetsivänä ja narauttanut pettäviä miehiä. Siitäkö kiukku?
- Anonyymi
Pettävät saaneet mitä ovat ansainneet. Hyvä Henkka!
- Anonyymi
Henkassa ei ole mitään vikaa. Samaa ei voi sanoa kaikista kirjoittajista täällä.
- Anonyymi
Ei varmasti mitään vikaa.paskaa puhuu ammatikseen ja uhkailee naisia.nappi otsaan sille kuuluus.
- Anonyymi
Henry on upea
- Anonyymi
En tunne tapausta mutta ihmettelen miten aikuinen ja julkisuudessa paljon ollut ottaa lämpöä kaikesta kritiikistä. Sitä pitää kestää. Menee aika pian asiattomuuksiin hän, kuten nettikommenteista voi päätellä. Se sattui pienten tyttöjen äitinä mieleen, kun puhuu epäkunnioittaen uhreista. Kuten "kuivana kakkoseen pantu" ja "pedarit räpläävät". Vähän outo maku jää.
- Anonyymi00048UUSI
Juoruämmät / itkupillit väsyttää
- Anonyymi00022
Samaa ihmitellyt. Jokin koira tässä on nyt haudattuna.
Missä henkan kaverit? naisystävä?
Olen pitkään jo miettinyt että hän on narsisti... Osaa hyvin puhua ja vakuutella.
Nyt on viime aikoina kyllä mennyt maku seurata häntä ja lakkaan kyllä seuraamasta. Kryptoja nyt päivästä toiseen.
Toivottavasti useammat huomaa että ei ole kyllä nyt kaikki kunnossa... - Anonyymi00023
Henkka aika monesti kehuu miten kaikki häntä vastaan olevat poistetaan listoilta. Tämän päiväisessä tarinassa oikein sanoi että 5000 tämä inisijä lopettaa vinkumisen. Ei ihan näillä sanoilla mut sanoma on sama.
Ettekö huomaa miten tunteeton ihminen on kyseessä? Miksi hän on videoissa aina yksin? Menikö villa granden rahat kryptoihin? Onko rahat kuitenkin perintörahoja? Miten hän jaksaa tehdä kokoajan videoita missä haukkuu vain muita?
Ja moni vielä kehuu miten hyvä mies. Miettikää.- Anonyymi00046UUSI
Ihminen, joka vihaa turhaan itkijöitä ei ole tunteeton
- Anonyymi00025
On hyvä mies. Haluaisin mielelläni tutustua.
- Anonyymi00049UUSI
Ööööö - - - - ööööö, miksi? Mistä päättelit, että on hyvä mies?
- Anonyymi00026
Miten ihmeessä sitä pilluaon niin vaikeaa saada? Ei ole pahan näköinen mies sinänsä ja rahaa on reilusti. Silti saa hakea lapselle synnyttäjää vuodesta toiseen.
- Anonyymi00027
Pillua saa varmasti mies, niin paljon, kuin ikinä jaksaa painaa. Lapsen äidiksi on miehellä kovat vaatimukset. Täytyy olla hyvät geenit.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Pillua saa varmasti mies, niin paljon, kuin ikinä jaksaa painaa. Lapsen äidiksi on miehellä kovat vaatimukset. Täytyy olla hyvät geenit.
Nuori nainen pitää olla. Ei saa olla alkoholia käyttävä, koska mies ei itsekkään käytä ollenkaan alkoholia.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kastele vaan pöksysi, mutta Henkka ei ole kiinnostunut sinusta.
- Anonyymi00030
Kateelliset viherkommarit
- Anonyymi00031
Vauva tulossa ?
”Luusereiden ulinasta ja itkusta huolimatta” – Henry Aflechtin vauvaprojekti etenee"
Voice- Anonyymi00032
Voi vauva-rukka...
Mutta niinhän se on oikeassakin elämässä, että vanhempiaan ei oikein voi valita.
Joillain käy tässä elämän lotossa hyvä tuuri, joillain taas huonompi. - Anonyymi00033
Kuka hullu tohon sekaantuu?
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kuka hullu tohon sekaantuu?
Eiköhän noita epätoivoisia naisia suomessa piisaa...
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voi vauva-rukka...
Mutta niinhän se on oikeassakin elämässä, että vanhempiaan ei oikein voi valita.
Joillain käy tässä elämän lotossa hyvä tuuri, joillain taas huonompi.Kyllä minä olisin ollut onnellinen, jos isäni
olisi ollut miljoonaääri 💰 - Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voi vauva-rukka...
Joillain käy tässä elämän lotossa hyvä tuuri, joillain taas huonompi.Miljoonaääri-isä on lottovoitto
- Anonyymi00038
En usko että Henkka mitään lasta haluaa oikeasti tehdä, viimeksikin tais jäädä vaan koeajoon ja media huomion kalasteluun koko homma.
- Anonyymi00040
Normaalin miehen ei tarvitse tällä tavalla seuraa etsiä, outo tapaus. Eikö osaa Espanjaa, että löytäisi mieleisen synnyttäjän.
- Anonyymi00045UUSI
Kieltämättä Espanjassa on parempia naisia kuin Suomessa
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Kieltämättä Espanjassa on parempia naisia kuin Suomessa
Heh heh, vai parempia? Näitkö tällaista unta ja herätessäsi kuvittelit, että uni oli totta?
Oletko koskaan edes käynyt espaniassa - ehkä lapsena kävit perheen kanssa jossain canarialla ja kuvittelet omiasi...
- Anonyymi00041
Näin ton ukon jossain ohjelmassa ja esitti mukavaa ja lahjotti rahaa.Myöhemmin huomasin,että ainaisella rahan jakamisella halusi vaan kannattajia.Eli ihmettelinkin että ei noin reilu jätkä voi olla todellinen.Hamuaako eduskuntaan persuna.Jos sillä on rahaa niin voihan se ostaa naisen vaikka mistä ja panna sen paksuksi.Moni nuori nainen on valmis kun rahaa löytyy ukolta.Raha tekee ihmeitä.
- Anonyymi00044UUSI
Köyhille ei kannata antaa rahaa - kommunistit suuttuu.
Itse olen kerran erehtynyt antamaan rahaa, jolloin kerjääjiä riitti puolisen vuotta.
Jolla onni on, niin se onnen kätkeköön
- Anonyymi00042UUSI
Tuleva äiti on valittu🌹🥀 onnittelut
"Nyt hän ilmoittaakin, että haku on tuottanut tulosta, ja Aflecht julistaa haun päättyneeksi"
IL - Anonyymi00043UUSI
Huaah - onko tämä joku uutinen?
Muah muah muah muah muah muahahhhahaaaa----aa--aa-aaa!
Seelan poismeno on uutinen, ei roskalehdistön pilipali-jutut. - Anonyymi00050UUSI
Onks Henryllä rahat loppumassa? Auto näytti ainakin olevan rahoitusyhtiön nimissä, Espanjan kämppä oli myynnissä, kysellyt rahaa lainaan sijoittajilta, lopetti hyväntekeväisyyden. Eikö kryptot olekaan tuottanut niin kuin luuli?
- Anonyymi00052UUSI
Katsotaan ja odotellaan rauhassa, kun käykin niin, että kryptot hajoaa omaan mahdottomuuteensa ja julistetaan laittomaksi höpö-höpöksi, niin sitten voidaan nauraa hekottaa paskaista naurua :)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398