Voin kun tuo Henry Aflecht kaatuisi pian

Anonyymi-ap

Tarkoitan, että kukaan e jaksaisi enää katsoa kun hän tuhoaa sellaisten ihmisten elämää, jotka eivät ole olleet hänelle mieliksi. Onko Hena narsisti?

20

1506

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Arcadian omistajako siä vinkuu?

• Anonyymi

Huomaatko että Henkka on seurustellut sen kanssa, ja kun ei mennyt nappiin, niin alkoi tällänen. Henkan puolustajat perustaneet valetilejä. Hih. arcadialla on hyvä syy ollut toimia miten toimi, mutta narsisti henkan uskolliset seuraajat uskovat häntä sokeasti. Yksi mies kertoi julkisesti, että henkalla ei olisi kryptoja, narsisti henkka teki tästä ped0f11lin.

• Anonyymi

Voi olla.sulla tulee lämpöä kesään.arbeit macht frei.

• Anonyymi

Kerrotko tarkemmin miten tää mies siis tuhoaa toisten ihmisten elämän.?

• Anonyymi

Aflecht on vaarallinen narsisti. Kaikki tulee huomaamaan. Hänellä ei ole siksi Espanjassa yhtään ystävää. Henkka on Espanjassa piilossa. Ehkä vähän itseltään. henkka sanoi Ronin haasattelussa "Minä olen ihmisvihaaja" ettekö näe kuinka se liittyy tähän hänen narsismiin? Kukaan tavallinen ihminen ei kaada toisten yrityksiä tuolla tavalla. Ei kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aflecht on vaarallinen narsisti. Kaikki tulee huomaamaan. Hänellä ei ole siksi Espanjassa yhtään ystävää. Henkka on Espanjassa piilossa. Ehkä vähän itseltään. henkka sanoi Ronin haasattelussa "Minä olen ihmisvihaaja" ettekö näe kuinka se liittyy tähän hänen narsismiin? Kukaan tavallinen ihminen ei kaada toisten yrityksiä tuolla tavalla. Ei kukaan.

Ettet vaan itse olisi narsku? Henkka nimittäin ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskaa puhuu päivästä toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todellakin paha narsisti ja mytomaani.lähdetään vaikka siitä,onko kukaan ilmoittautunut Henryn frendiksi?

• Anonyymi

Hyvä mies! Sekö jotain sairaita kismittää

• Anonyymi

mikä ihme henkkaa vaivaa?

onko miehellä edes miljoonia niin kuin väittää? miksi kukaan nainen ei kiinnostu hänestä?

• Anonyymi

Olen luullut, ettei häntä kiinnosta naiset.

• Anonyymi

Jotenkin oudon näköinen tyyppi, olisko silmät jostain pohjoisen Lappi/Saame - akselilta...?

• Anonyymi

Eikö hän ole Afflecht? Toiminut yksityisetsivänä ja narauttanut pettäviä miehiä. Siitäkö kiukku?

• Anonyymi

Pettävät saaneet mitä ovat ansainneet. Hyvä Henkka!

• Anonyymi

Henkassa ei ole mitään vikaa. Samaa ei voi sanoa kaikista kirjoittajista täällä.

• Anonyymi

Ei varmasti mitään vikaa.paskaa puhuu ammatikseen ja uhkailee naisia.nappi otsaan sille kuuluus.

• Anonyymi

Henry on upea

• Anonyymi

En tunne tapausta mutta ihmettelen miten aikuinen ja julkisuudessa paljon ollut ottaa lämpöä kaikesta kritiikistä. Sitä pitää kestää. Menee aika pian asiattomuuksiin hän, kuten nettikommenteista voi päätellä. Se sattui pienten tyttöjen äitinä mieleen, kun puhuu epäkunnioittaen uhreista. Kuten "kuivana kakkoseen pantu" ja "pedarit räpläävät". Vähän outo maku jää.

• Anonyymi00022

Samaa ihmitellyt. Jokin koira tässä on nyt haudattuna.
      Missä henkan kaverit? naisystävä?
      Olen pitkään jo miettinyt että hän on narsisti... Osaa hyvin puhua ja vakuutella.
      Nyt on viime aikoina kyllä mennyt maku seurata häntä ja lakkaan kyllä seuraamasta. Kryptoja nyt päivästä toiseen.

Toivottavasti useammat huomaa että ei ole kyllä nyt kaikki kunnossa...

• Anonyymi00023

Henkka aika monesti kehuu miten kaikki häntä vastaan olevat poistetaan listoilta. Tämän päiväisessä tarinassa oikein sanoi että 5000 tämä inisijä lopettaa vinkumisen. Ei ihan näillä sanoilla mut sanoma on sama.

Ettekö huomaa miten tunteeton ihminen on kyseessä? Miksi hän on videoissa aina yksin? Menikö villa granden rahat kryptoihin? Onko rahat kuitenkin perintörahoja? Miten hän jaksaa tehdä kokoajan videoita missä haukkuu vain muita?

Ja moni vielä kehuu miten hyvä mies. Miettikää.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      138
      1520
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1081
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      69
      936
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      272
      769
    5. 68
      733
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      723
    7. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      619
    8. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      581
    9. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      561
    10. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      60
      557
    Aihe