Tarkoitan, että kukaan e jaksaisi enää katsoa kun hän tuhoaa sellaisten ihmisten elämää, jotka eivät ole olleet hänelle mieliksi. Onko Hena narsisti?
Voin kun tuo Henry Aflecht kaatuisi pian
11
341
Vastaukset
- Anonyymi
Arcadian omistajako siä vinkuu?
- Anonyymi
Huomaatko että Henkka on seurustellut sen kanssa, ja kun ei mennyt nappiin, niin alkoi tällänen. Henkan puolustajat perustaneet valetilejä. Hih. arcadialla on hyvä syy ollut toimia miten toimi, mutta narsisti henkan uskolliset seuraajat uskovat häntä sokeasti. Yksi mies kertoi julkisesti, että henkalla ei olisi kryptoja, narsisti henkka teki tästä ped0f11lin.
- Anonyymi
Kerrotko tarkemmin miten tää mies siis tuhoaa toisten ihmisten elämän.?
- Anonyymi
Aflecht on vaarallinen narsisti. Kaikki tulee huomaamaan. Hänellä ei ole siksi Espanjassa yhtään ystävää. Henkka on Espanjassa piilossa. Ehkä vähän itseltään. henkka sanoi Ronin haasattelussa "Minä olen ihmisvihaaja" ettekö näe kuinka se liittyy tähän hänen narsismiin? Kukaan tavallinen ihminen ei kaada toisten yrityksiä tuolla tavalla. Ei kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aflecht on vaarallinen narsisti. Kaikki tulee huomaamaan. Hänellä ei ole siksi Espanjassa yhtään ystävää. Henkka on Espanjassa piilossa. Ehkä vähän itseltään. henkka sanoi Ronin haasattelussa "Minä olen ihmisvihaaja" ettekö näe kuinka se liittyy tähän hänen narsismiin? Kukaan tavallinen ihminen ei kaada toisten yrityksiä tuolla tavalla. Ei kukaan.
Ettet vaan itse olisi narsku? Henkka nimittäin ei ole.
- Anonyymi
Hyvä mies! Sekö jotain sairaita kismittää
- Anonyymi
mikä ihme henkkaa vaivaa?
onko miehellä edes miljoonia niin kuin väittää? miksi kukaan nainen ei kiinnostu hänestä?- Anonyymi
Olen luullut, ettei häntä kiinnosta naiset.
- Anonyymi
Jotenkin oudon näköinen tyyppi, olisko silmät jostain pohjoisen Lappi/Saame - akselilta...?
- Anonyymi
Eikö hän ole Afflecht? Toiminut yksityisetsivänä ja narauttanut pettäviä miehiä. Siitäkö kiukku?
- Anonyymi
Pettävät saaneet mitä ovat ansainneet. Hyvä Henkka!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726318- 1385722
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4773585Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1192008- 391341
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3961328- 731163
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56940