Tässä toisaalla esitetty Helsingin piirin Vihreän ehdokkaan vaalimainos.
Olkaapa hyvät.
SudenYstävä
2025-03-06 00:48:29
UUSI
Täällä jahtieinarit ja susipelkurit vaan lässyttävät jostain lyijystä. Tylsää. Heidän tietämyksensä kun metallien ominsisuuksista on apukoululaisen luokkaa.
Jos minä käyttäisin ampuma-asetta, niin luotini olisi puhtaasta kullasta valmistettuja. Enkä tietenkään eläimiin tuhlaisi luotejani. Vaikkapa ampumahiihto on hyvä harrastus.
Äänestä
Kuntavaaliehdokkaan vaalimainos
11
256
Vastaukset
- Anonyymi
Jaloillaan osannee vihreä lössikin äänestää.
- Anonyymi
Tunnistaako vihreät ylläolevasta vaaliehdokkaansa?
- Anonyymi
Mikä numero ehdtokkaalla?
- Anonyymi
SudenYstvän kommentista on käyty hyvin rakentava keskustelu Suomi 24 metsästyksen vastustajat palstalla, suosittelen. 😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SudenYstvän kommentista on käyty hyvin rakentava keskustelu Suomi 24 metsästyksen vastustajat palstalla, suosittelen. 😁😁😁
Lisää vaalimainosta tavoitat hakusanalla "susianalyytikko"
- Anonyymi
Oula Lintulat saattaa tapahtua suden ystävä alias susianalyytikollekin vihreiden Helsingin vaalipirissä.
- Anonyymi
Lintula on Persut Jyväskylästä. Mikähän kiven alta näitä ehdokaita oikein joudutaan esiinkaivamaan. 🌚🌚🌚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lintula on Persut Jyväskylästä. Mikähän kiven alta näitä ehdokaita oikein joudutaan esiinkaivamaan. 🌚🌚🌚
Fudua samoin kuin Lintulall
- Anonyymi
Olisi hyvä jos lataisit aseesi kulta luodilla, saattaisi käydä että aseesi lukko lentäisi naamaasi luodin painon ansiosta? Olet varmaan keksinyt ajatuksen elokuvista?
- Anonyymi
Osaajalle kultaluodin paino no problemo, sudenystävällä tarvittava tietämys puuttuu.
- Anonyymi
Tänään vihreät elämäntapatyöttömät jakavat lappusiaan Kurvissa, kaikki mokeltavat itämurteita eikä heillä ole mitään tajua esim stadin asioista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1033164Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5082528- 891663
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701228Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa171005- 84983
- 34955
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal77869- 58789