Kauniaisten kuntavaaliehdokkat. Ajatuksia?
Kuntavaalit 2025
7
232
Vastaukset
- Anonyymi
No ne julkaistiin tänään. Ei kai niissä mitään kauhean yllättävää ollu
https://www.kauniainen.fi/uutiset/kuntavaaliehdokkaat-kauniaisissa/- Anonyymi
Kuulin että yksi ehdokkaista ei ehkä pysty jatkamaan...tulossa rikosilmoitus taas. Toisen kerran lyhyessä ajassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin että yksi ehdokkaista ei ehkä pysty jatkamaan...tulossa rikosilmoitus taas. Toisen kerran lyhyessä ajassa.
Ai, jotain vakavaa? Kuulostaa ainakin siltä...?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, jotain vakavaa? Kuulostaa ainakin siltä...?
Levittänyt kirjesalaisuuksia j.n.e....
Ollut väkivaltainen aiemmin. Silloinkin rikosilmoitus tehty rikosnimikkeellä kunnianloukkaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Levittänyt kirjesalaisuuksia j.n.e....
Ollut väkivaltainen aiemmin. Silloinkin rikosilmoitus tehty rikosnimikkeellä kunnianloukkaus.Mä veikkaan...Kokoomuslainen, nainen? Oli jotain häikkää Granipäivällä...?
- Anonyymi
Kyllä....ope....
- Anonyymi
Onhan se vielä vaalitorilla....valitettavasti.
Hänellä kävi tuuri. Ihan oikea puolue...sydän oikealle, sininen ja kylmä sydän. Kävi 90-v naapurin kimppuun myös. Pohjanoteeraus!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896