1. Elätkö samalla puutteessa, kun pastorisi perheineen nauttii säännöllisesti hulppeista ulkomaanmatkoista ja muusta porvarillisen leveästä elämästä.
Onko sinulla ylipäätään netto-omaisuutta edes yhtä paljon kuin olet adventtikirkolle varojasi kiikuttanut? Monilla kirkon jäsenillä ei ole nimeksikään säästöjä, vaikka juuri aineellisilla siunauksilla maaniteltu kymmenistölijöiksi..
2. Elääkö sukulaisesi niukkuudessa, kun lapioit varojasi tonneittain hyväosaiselle papistolle?
3. Kärsiikö joku ystäväsi samalla puutetta, kun syydät varojasi adventtikirkon mainiosti pärjäävälle pastoristolle, joka ei edes ole viitsinyt evankelioida kunnolla, kun Suomen adventtikirkon jäsenmäärä on rojahtanut kamalaa vauhtia viimeiset 35 vuotta?
Käykö makeaa elämää elävä pastori kukkarollasi samalla, kun sinä tai lähimmäisesi elää puutteessa?
Anonyymi-ap
2
177
Vastaukset
- Anonyymi
Pastori käy seurakuntasisaren kukkarolla niin kumpikaan ei elä puutteessa.
- Anonyymi
Minä olen neuvonut adventistiystäviäni miettimään kahdesti, kannattaako vähät tulonsa syytää adventtikirkolle, kun siunauslupailut ovat osoittautuneet roskaksi heidänkin tapauksissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 68882
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842