Kertokaa naiset kokemuksistanne Kirkkonummelta clubilta.

Anonyymi-ap

Haluttaisi kuulla miten on sujunut ja onko teitä naitu siellä kunnolla.

9

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ennen koronaa kävin kerran silloisen miesystäväni kanssa Kirkkonummella.

Olimme Inglesissä, paikallisen sisäänvetäjän houkuttamana käyneet yhdellä vastaavalla klubilla lähinnä katselemassa ja ihmettelemässä. Sisään mennessä luulimme vain menevämme johonkin yökerhon tyyliseen paikkaan, mutta siitä syntyi pieni kipinä. Mies puhui aina, että jos kotimaassa löytyy samantyylinen paikka, niin menemme.

En ottanut koko asiaa tosissani, vaikka Inglesissä näkemämme oli jäänyt itseäkin kutkuttamaan.
      Kerran sitten mies näytti netistä löytämäänsä ja kuvia Kirkkonummen clubilta. Vaikka vastustelikin vähän, niin sitten mies kertoi ilmoittaneensa meidät mukaan yhteen teematapahtumaan.

Junalla Helsinkiin, yöpaikka hotellista ja sitten päivällä asuhankinnoille. Miehellä oli mielessä minulle tietynlainen asukokonaisuus: korsetti sukkanauhoineen, verkkosukkineen ja läpinäkyvine nauhapöksyineen.

Sopivaa, oikeanlaista korsettia etsittiin useammasta paikasta ja lopulta viidennenlinjan aikuisviihdepaikasta löytyi miehelle kelpaava korsetti. Siinä piti sukkansuhojen lisäksi olla nauhakiristys takana ja rinnat vielä ylemmäs työntävät avokupit. Pöksyissä piti olla avattavat solmut sivulla. Myyjä oli tosi ystävällinen herra ja asujen sovitus oli jo pelkästään kiihottava kokemus pienessä liikkeessä.

Illalla taksilla Kirkkonummelle. Perillä kuski toivotteli hymyillen antoisaa iltaa ja mies sopi hakuajan klubin ilmoitettuun sulkemisaikaan.

Kyllä jännitti ja suuta kuivasi mennä sisään. Vastaanotto oli ystävällistä. Meille ja samaanaikaan saapuneille pidettiin ensin esittely ja tutustumiskierros tiloihin. Onneksi minulla oli takin alla vielä alusasut peittävä kietaisumekko, vaikka jotkut naiset kulkivat heti pelkissä alusasuissa. Joillain oli pieni naamio kasvoilla. Sellaista ei oltu edes ajatella. Luulin paikkaa pienemmäksi ja tilat yllättivät sekä se, että väkeä oli niinkin paljon. Heti alakerrassa mieheni pakkopuun nähdessään sanoi, että sinä saat mennä tuohon. Pidin asiaa vain leikkinä.

Paikalla oli parien lisäksi myös miehiä yllä varamiespaita. Miehellä oli taskumatti mukana ja niin paljon jännitti, että jo taksissa ja myös esittelykierroksen aikana otin tuhdin rohkaisupaukun.

Yksi rouva oli jo seksikeinussa heilumassa ja yksi varamies siirtyi hyväilemään naisen rintoja, riisuen rintaliivit ja pian he jo yhtyivätkin kaikkien nähden. Pian väki hajaantui eri tiloihin ja me lähinnä kiertelimme ja katselimme. Mieheni riisui minulta mekon ja aluksi taisin liikkua toinen käsi paljaiden rintojen ja toinen käsi jalkoväliä peitellen.

Vähitellen sitä kuitenkin vapautui ja lopulta mieheni työntyi minuun divaanilla yhden pariskunnan tullessa viereen katselemaan.

Aina välillä mieheni kysyi joko hän vie minut pakkopuuhun. Tiesin hänen tahallaan kiihottavan puheillaan, mutta kyllähän puheet vaikuttivat. Sitten liikkuessamme olimme taas tilassa, jossa pakkopuu oli ja mies kuin ohjaili minua sen luo.

Lopulta sanoin, että hyvä on, mutta vain hetkeksi. Otin vielä rohkaisuryypyn. Mies kohotti yläpuuta. Pujotin pään ja kädet aukkoihin ja mies painoi yläpuun paikalleen lukiten sen salvalla. Samalla hän hyväili rintojani ja jalkoväliäni.

Olo oli aika jännittynyt ja kiihottunut. Onneksi ketään muuta ei tiloissa ollut. Sitten mies sanoi lähtevänsä vähän katselemaan. Yritin kielellä, mutta pian olin siinä kytkettynä yksin.

• Anonyymi

No voi noita kirjoitusvirheitä.

Kului vain hetki kun taakseni ja viereeni ilmestyi mies. Hän hyväili minua ja puhui, että kas kaunis rouva on jätetty ihan yksin ja kysyi, että kai hän saa vahän tunnustella. En saanut jännitykseltä kuin ynähdettyä ja kai se oli tulkittava luvaksi.

Mies hiveli paljaita rintojani, nipisteli kevyesti kiihottuneita nännejäni ja siirtyi hyväilemään myös lanteitani. Silloin kuului lisää puhetta, miehen ja naisen äänet. En nähnyt taakseni, mutta pariskunta siirtyi eteeni. Molemmilla oli naamiot kasvoilla. Liisi olithan se sinä sanoi edessäni lähemmäs tullut nainen. Olinkin jo aiemmin tunnistavinani sinut. Tässä on mieheni ja tässähän on opiskelukaverini ja sinun kanssasi samassa työpaikassa. Liisi, niimpä on, nauroi mies, olit oikeassa. Hitto, hienoa ja niin nättinä. Onkos hän miehesi kysyi nainen katsoen minua hyväilevää miestä takanani.

Ei ei ole. Hän kytki minut tähän ja meni muualle sain sanottua. Parin mies tunnusteli jo rintojani. Oijoi oletkin sitten vapaasti nautittavissa. Nainen naurahti. Olin vaiti. Et taidakaan tuntea kun meillä on naamiot. Myönsin etten äänestä tunne.

Hyvä pidetään sitten salaisuutena, nainen nauroi. Onkin varmasti kutkuttavaa kun et tiedä keitä olemme ja me tunnemme sinut.

Sinulla on seksikkäät asusteet. Mies puristeli kunnolla rintojani ja toinen mies hiveli pyllyäni ja käsi kävi myös jalkovälissä mutta sain puristettua jalat yhteen.

Oli hetken ihan hiljaista. Kytkentäsi on jäänytkin kesken, jalatkin ovat vielä kytkemättä. Säädelläämpä vähän naureskeli mustassa catsuit asussa esessäni seisova rouva. Miehet kytkivät nilkkani ja jalkojani vedettiin erilleen. Sitten rouvan kehotuksesta pakkopuun yläosa laskettiin aivan alas, jolloin jouduin etukumaraan pää lähes lattiatasossa ja nelinkontin jotkut tyynyt, tai pehmusteet polvieni alla ja jalkojani vedettiin vielä enemmän haralleen.
        Nainen kumartui eteeni ja hänen rintansa pursusivat lähes esiin kaula-aukosta. Hän katseli minua hetken. Nyt olet hyvin avuttomana ja pylly sexysti pystyssä leikittävänä ja rinnat upeasti roikkumassa. Ottakaa nyt nuo pöksyt jo pois.

Tilanteeni oli tukala. Yritin kielellä, mutta suustani päsi vain jotain jännitynyttä yninää. Lupa tuli pöksyt pois sanoi rouva. Tunsin kuinka pöksyjen sivunarut vedettiin auki ja sitten olinkin korsetissani ja verkkosukissaani myös pylly ja pimppi paljaan takamus pystyssä.

Kiihottaako kyseli rouva. Miehet eivät aikailleet minua tutkittiin ja kopeloitiin estoitta. Vaikka hävetti, niin kiihotti valtavasti. Olin varmasti märkä sormien tutkiessa pimppiäni.

Täällä on myös kuuma suu vapaana ja huomasin että äänestä päätellen hän nautti tilanteestani ja saadessaan ohjailla miehiä. Samantien hänen miehensä istui eteeni avaten nahkaboxereiden vetoketjun vapauttaen paksun seisovan kalunsa, kohotti tukastani vetäen päätäni ja työnsi kaluaan suuhuni. Nainen kumartui ihan viereen katselemaan komentaen minua imemään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kului vain hetki kun taakseni ja viereeni ilmestyi mies. Hän hyväili minua ja puhui, että kas kaunis rouva on jätetty ihan yksin ja kysyi, että kai hän saa vahän tunnustella. En saanut jännitykseltä kuin ynähdettyä ja kai se oli tulkittava luvaksi.

Mies hiveli paljaita rintojani, nipisteli kevyesti kiihottuneita nännejäni ja siirtyi hyväilemään myös lanteitani. Silloin kuului lisää puhetta, miehen ja naisen äänet. En nähnyt taakseni, mutta pariskunta siirtyi eteeni. Molemmilla oli naamiot kasvoilla. Liisi olithan se sinä sanoi edessäni lähemmäs tullut nainen. Olinkin jo aiemmin tunnistavinani sinut. Tässä on mieheni ja tässähän on opiskelukaverini ja sinun kanssasi samassa työpaikassa. Liisi, niimpä on, nauroi mies, olit oikeassa. Hitto, hienoa ja niin nättinä. Onkos hän miehesi kysyi nainen katsoen minua hyväilevää miestä takanani.

Ei ei ole. Hän kytki minut tähän ja meni muualle sain sanottua. Parin mies tunnusteli jo rintojani. Oijoi oletkin sitten vapaasti nautittavissa. Nainen naurahti. Olin vaiti. Et taidakaan tuntea kun meillä on naamiot. Myönsin etten äänestä tunne.

Hyvä pidetään sitten salaisuutena, nainen nauroi. Onkin varmasti kutkuttavaa kun et tiedä keitä olemme ja me tunnemme sinut.

Sinulla on seksikkäät asusteet. Mies puristeli kunnolla rintojani ja toinen mies hiveli pyllyäni ja käsi kävi myös jalkovälissä mutta sain puristettua jalat yhteen.

Oli hetken ihan hiljaista. Kytkentäsi on jäänytkin kesken, jalatkin ovat vielä kytkemättä. Säädelläämpä vähän naureskeli mustassa catsuit asussa esessäni seisova rouva. Miehet kytkivät nilkkani ja jalkojani vedettiin erilleen. Sitten rouvan kehotuksesta pakkopuun yläosa laskettiin aivan alas, jolloin jouduin etukumaraan pää lähes lattiatasossa ja nelinkontin jotkut tyynyt, tai pehmusteet polvieni alla ja jalkojani vedettiin vielä enemmän haralleen.
        Nainen kumartui eteeni ja hänen rintansa pursusivat lähes esiin kaula-aukosta. Hän katseli minua hetken. Nyt olet hyvin avuttomana ja pylly sexysti pystyssä leikittävänä ja rinnat upeasti roikkumassa. Ottakaa nyt nuo pöksyt jo pois.

Tilanteeni oli tukala. Yritin kielellä, mutta suustani päsi vain jotain jännitynyttä yninää. Lupa tuli pöksyt pois sanoi rouva. Tunsin kuinka pöksyjen sivunarut vedettiin auki ja sitten olinkin korsetissani ja verkkosukissaani myös pylly ja pimppi paljaan takamus pystyssä.

Kiihottaako kyseli rouva. Miehet eivät aikailleet minua tutkittiin ja kopeloitiin estoitta. Vaikka hävetti, niin kiihotti valtavasti. Olin varmasti märkä sormien tutkiessa pimppiäni.

Täällä on myös kuuma suu vapaana ja huomasin että äänestä päätellen hän nautti tilanteestani ja saadessaan ohjailla miehiä. Samantien hänen miehensä istui eteeni avaten nahkaboxereiden vetoketjun vapauttaen paksun seisovan kalunsa, kohotti tukastani vetäen päätäni ja työnsi kaluaan suuhuni. Nainen kumartui ihan viereen katselemaan komentaen minua imemään.

Mihin ne seksivaatteet yhtäkkiä hävisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä siellä touhuta kalu paljaana, tietääkseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä siellä touhuta kalu paljaana, tietääkseni.

Kyllä siellä usein imetään paljasta kalua, vaikka pääasiassa kondomi onkin käytössä naidessa.

Nimimerkillä käytyä on tullut kolmesti vaimon kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten niin. Eik tuossa kerrota, että miehet nappasi pöksyt pois ja muuten oli naisella korsetti verkkosukat ja sukkanauhat. Onko kirjoituksen ymmärryksessäsi vajetta??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitäs pian jatkot. Selvästi kesken.

• Anonyymi

Kan kerran kävimme pari vuotta sitten, mieheni houkutteli aika pitkään viimein suostuin. Tiesin voi vaan katsella ja fiilistellä, päädyimme kuiteski saunomaan yhden kivan parin kanssa. Riisuiduimme alastomaksi yllätyin tuntui luonnolliselta, saunassa olikin neljä muutakin paria. Keskustelimme kaikki keskenämme, itsekkin olin ottanut muutaman rohkaisun. Yksi pari kokenut kävijä he ehdottivat vaidettais puolisoita istumaan vieraan puolison viereen. Vaidoimme jolloin he ehdottivat halailkaa toisianne hellästi, itseni vieressä nuorempi mies, hän otti minut hellästi silitteli selkääni ja suukotteli kaulaani. Kiihotuin saman tein myös miehellä alkoi seisomaan tosi kookas, käteni vaan automaattisesti siirtyi hivelee jäykkää. Yllättäin huohotus saunassa äänekästä, jokainen pari suuteli toisiaan. Osa lähti poreilee me menimme suihkuun yhdessä, pesimme toisemme samalla hyväillen toisiamme. Molemmat halusimme yhtyä, joten siirryimme yksityis huoneeseen. Oven jätimme lukitsematta, yhdynnän aikana tuli kaksi paria katsomaan. Illan aikana olin yhdynnässä kolmen eri miehen kanssa. Jäimme koukkuun tähän paikkaan, käymme kolmekertaa vuodessa rentoutumassa kyseisessä paikassa. T. Mira 47

• Anonyymi

Kerro muistakin kerroista Mira

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      110
      1631
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1571
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      168
      1485
    4. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      23
      1288
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      90
      1174
    6. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      146
      953
    7. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      70
      951
    8. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      91
      831
    9. Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin

Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr
      Maailman menoa
      186
      790
    10. Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi

Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud
      Maailman menoa
      207
      759
    Aihe