Hävettääkö teslan omistajia kun tulette Yhdysvaltoja ja venäjää
Oletteko ostaneet Teslan minä en
22
203
Vastaukset
- Anonyymi
Ei,vaan myyntiarvo on haasteellinen.
- Anonyymi
Ruma romu muutenkin,hävettäs tuommosella ajella.
- Anonyymi
Olen oikein tyytyväinen Teslaani. Enemmän häpeisin jos mulla ei olisi Teslaa. Tietysti OIKEAT Suomalaiset mäntit haukkuu Teslaa ja jumaloi jotain Volvoo ja Toyotaa. Ei saa helpottaa jenkkejä joo joo. Mulla on kengät. Farkut ja takit jenkeissä.
- Anonyymi
Eli oot rasisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli oot rasisti.
demokraatti amerikoissa vihasi teslaa jo ennen kuin se oli trumpin leirissä
- Anonyymi
Muskin avaruuslentsikkakin räjähti. Ei voi luottaa sen tuotteisiin.
- Anonyymi
sinun kannattaa ajaa edelleen ladalla
- Anonyymi
Eurooppalainen sähköauto pitää olla. Venäjän mieliset ajaa teslaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eurooppalainen sähköauto pitää olla. Venäjän mieliset ajaa teslaa.
ei kyllä sinulla oli se kanttikoppanen lada vai oliko isäsi auto ?
- Anonyymi
Mutta vain Tampereella...
- Anonyymi
plaid tesla vois olla hyvä
- Anonyymi
ei taida olla ainoatakaan tampereella ?
- Anonyymi
Natsit ajaa teslaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Natsit ajaa teslaa
ajan mieluusti 2s teslaa ja voit syyttää minua vaikka miksi 🤣
- Anonyymi
mitä noista tesloista vouhaat jos joku sellasen on rahalla ostanut ja itselleen hankkinu, hyvä niin .mites bavinsonit ja ym:pelit eikä ole kovin kauan kun puolet suomalaisista paino menemään LADALLA
- Anonyymi
Siksi koska jos ostat Teslan niin hyväksyt venäjän hyökkäys sodan ja olet rasisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi koska jos ostat Teslan niin hyväksyt venäjän hyökkäys sodan ja olet rasisti.
Entäs vwskodaaudiseat?
Hitlerin tukijoukot? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entäs vwskodaaudiseat?
Hitlerin tukijoukot?Ei vastauksia?
Poliisilla on skodavw
- Anonyymi
Olipa taas typerä avaus.
Kukapa olisi tiennyt kuinka tyhmiä juttuja Trump ja Musk alkavat tehdä? - Anonyymi
jos ajat volkkarilla , audilla tai porchella olet natsi
- Anonyymi
Melko lapsellinen ketju kaikkiaan.
Keskustelijat ehkä ikäluokkaa 12-15 vuotta? Ainakin henkisesti.- Anonyymi
Moni on teslansa hylännyt
Natsitervehdys
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048