Kivitippu vuokra

Anonyymi-ap

Millä hinnalla tippu on vuokrattu. Salaista touhua. Veikkaan että ne ei maksa euroakaan vuokraa, kaikki omakustannus hintaan. Kunnan lampaat siellä istuu perseellään ja tekee typeriä päätöksiä. On kyllä ollu niin toivoton porukka ja samat yrittää takaisin. On siinä omituisten otusten kerho.

27

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

mua ei harmita yhtään, suo vissiin harmittaan kovasti.
      hae apua tuohon vaivaan.

• Anonyymi

Miksi et lähtenyt näyttämään mallia päätöksentekoon, turha huudella pää pensaassa

• Anonyymi

Veikkaan, että se on vuokrattu hinnalla millä hyvänsä. Hinta voi olla kallis, halpa tai keskihintainen, mutta kuitenkin aina hinta.

• Anonyymi

Mites sähköt onko asennettu omat mittarit että tietää paljonko kukin yrittäjä käyttää vai maksaako veronmaksajat nekin

• Anonyymi

Lappajärvi saa vihdoinkin tuulimyllyt kivitipun ympärille ja aukiolo on vain tuulisina päivinä.

• Anonyymi

Kuntalaiset maksaa sähköt. Vuokra on nimellinen.

• Anonyymi

Luulenpa että moni paikkalinen jättää noiden asioiden takia käymättä koko paikassa.Ennemin menevät muihin paikkoihin syömään sun muuta.

• Anonyymi

Sinä voit käydä missä haluat,miksi huudella täällä? Tuskin se ketään kiinnostaa minne pennisi panet.
        Kaikilla ei myöskään ole varaa käydä ravintoloissa syömässä. Taitaa maitoperunat olla sunnuntain gurmee lounas :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä voit käydä missä haluat,miksi huudella täällä? Tuskin se ketään kiinnostaa minne pennisi panet.
        Kaikilla ei myöskään ole varaa käydä ravintoloissa syömässä. Taitaa maitoperunat olla sunnuntain gurmee lounas :)

Pennejä ei enää ole.

• Anonyymi

Ei kuulu sulle

• Anonyymi

Moni muukaan kun minä ei taatusti astu jalallaan sinne upottaa kunnan lopullisesti se näköön joka elää näin tuloo käymään

• Anonyymi

Kunta joutuu syksyllä ottamaan 1, 5 miljoonaa lainaa, että saa kivitipun purettua, näinhän se menee.

• Anonyymi

Hintaa ei kehtaa ees kysyä

• Anonyymi

Avajaiset 30.4. Tulee olemaan ravintola täynnä väkeä.

• Anonyymi

Kannattaisiko varata pöytä ennakkoon?

• Anonyymi

Kaikki nyt käyttämään kivitipun palveluja kun saavat ovet auki.
      Tsempit nykälänniemen yrittäjille!

• Anonyymi

Oikea meininki kivitipussa, kivi ja vuokra tippuivat yhtäaikaa

• Anonyymi

Sinne menee kolopallon ystävät ja henkilökunta toisesta maailmasta.

• Anonyymi

Yrittäjä kiittää kuntalaisia sponsoroimisesta

• Anonyymi

Maaseudulla ravintola- hotellitiloista ei ole vara maksaa yhtään vuokraa, ei meillä eikä muualla.

• Anonyymi

Kivitippua saisi alkaa jo markkinoimaan myös muillekkin kuin golffareille. Kivitipun uudet nettisivut piilotettu golfseuran nettisivujen yhteyteen:
      https://jgs.fi/kivitippuresort/

• Anonyymi

Eniten kivitippua vastustavat semmoiset ihmiset jotka eivät ole siellä syystä tai toisesta käynyt. Kerran tai kaksi elämänsä aikana.

• Anonyymi

Onko tästä tehty jokin tutkimus vai mihin tieto perustuu?

• Anonyymi

Minä vastustan, ja olin käynyt satoja kertoja siellä.

• Anonyymi

Uuden Kivitipun avajaiset on 30.4.2025.

• Anonyymi

Siellä kannattaa nyt paikallisten istua mielellään useampanakin iltana viikossa. Voi olla että niitä matkailijoita ei ole aivan tungokseen asti.

• Anonyymi

Paikallisilta ei juuri apua tule.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1869
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      281
      987
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      848
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      807
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      739
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      681
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      650
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      644
    Aihe