Hyvätkin puolensa. Ei pääse mieheen kyllästymään, kun nähdään parin vuoden välein.
On tässä välimatkassa ja hiljaisuudessa
14
302
Vastaukset
- Anonyymi
No ei pääse kyllästymään ei jos on aina vuosien tauko niin sitten on ilo nähdä 😀. Jos koko ajan kiehnätään se kyllästyminen tulee väistämättä mutta hyvä idea tuollainen systeemi. 👍🏻🥰
- Anonyymi
Jos kyllästyy toiseen ihmiseen, ei ole "se oikea" kyseessä.
- Anonyymi
Näinkö hän siis palstaäijän merimiesfantasiaan huutelee taas?
- Anonyymi
Nii just palstasetä kai sen romanssin pitäis kertaan pariin viikkoa ees pelata
- Anonyymi
En kyllä kyllädtyisi A-naiseen. 💝
- Anonyymi
Etko? ❤️
- Anonyymi
En ole kyllästynyt Rnaiseen.
- Anonyymi
Sillä on oikein rinki naisia kenen luona kyläilee parin vuoden välein🤣 tyhmiä me naiset😂 - sivusta vaan..
- Anonyymi
Tuo on ymmärretty aikoja sitten!
- Anonyymi
Kaunis ajatus, mutta tunteilla ei ole leikkiminen. Liian harvoin nähdyssä ihmisessä täytyy olla jotain todella kiinnostavaa että tunteet pysyvät herkillä.
https://www.youtube.com/watch?v=ml40nVn8Y8k - Anonyymi
Mies on kun soulmate mulle harmi ettei taida kokea samoin, hiljaisuus puoleltaan puhuu puolestaan vaik omia tunteita vaan lisää tosin näkeminen tai kuuleminen tekee samaa potenssiin 100 🥰
- Anonyymi
Tuo on todellakin positiivista ajattelua. Itse olen ollut kaivattiin kanssa oikeissa tekemisissä joskus 2,5 vuotta sitten. Erottiin silloin epämääräisissä merkeissä, eikä vieläkään ole hyvä olla. Pahinta on, että on hylätty olo. Vaikka tiedän, etten itsekään osannut silloin olla. Ei se tilanne enää ollut luonnollinen. Ihmiset jatkaa elämää, menee eteenpäin. Minä en osaa, olen aina ollut outo ja erilainen. Haluaisin vielä että saisin uuden mahdollisuuden ja sekin hävettää silti. Häpeän ja arvottomuuden tunteet ei ole hyviä tunteita.
- Anonyymi
Epämääräisissä merkeissä? Yhdessä vietetyn yön jälkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epämääräisissä merkeissä? Yhdessä vietetyn yön jälkeen?
Jotain sellaista varmaan. Itkettää vieläkin, olen todella herkkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762514Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2812208Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1371176Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58983- 70888
- 72854
- 106808
- 65807
- 71805
- 54794