Mies, en ehkä voi antaa sinulle mitä haluat mutta

Anonyymi-ap

Jos pyydät kahville tai pizzalle niin mennään ihmeessä ja jutellaan elämästä. Kyllä minä sinulle varmasti voin halin ja suukon poskelle antaa. Hymyillä kauniisti ja olla iloinen ja kujeileva. Olin myös ennen ihastunut sinuun ja minulla oli monet fantasiat sinusta mutta jostain syystä se loppui.

35

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiitos. Haluan rakkautta!

• Anonyymi

Minulta et voi saada rakkautta. Niin kävi kun et osannut toimia silloin, kun siihen olisi ollut todella monia mahdollisuuksia. Ihastelin tänään tummatukkaista bussikuskia istuessani bussin etuosassa. Haluan löytää ystäväkseni samanikäisen tummatukkaisen lyhyen miehen kuin itse olen. Haluan myös saada vakituisen työpaikan, mutta en pieniä hoitaen vaan suunnilleen ikäistäni henkilöä avustaen. Säästyy sairauksilta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulta et voi saada rakkautta. Niin kävi kun et osannut toimia silloin, kun siihen olisi ollut todella monia mahdollisuuksia. Ihastelin tänään tummatukkaista bussikuskia istuessani bussin etuosassa. Haluan löytää ystäväkseni samanikäisen tummatukkaisen lyhyen miehen kuin itse olen. Haluan myös saada vakituisen työpaikan, mutta en pieniä hoitaen vaan suunnilleen ikäistäni henkilöä avustaen. Säästyy sairauksilta!

Öö ei ollut ap. Mulla ei ole katkeruutta, vaikka toisaalta jäin odottamaan sinun aloitettasi, tai jotain selvää askelta eteenpäin. T. ap.

• Anonyymi

No onhan tämäkin rakkautta, vähäistä edes. Eikö se ole kumminkin parempi kuin täysi torjunta, jota tosi monet tekevät? Jos minä olen epätoivoisesti rakastunut johonkuhun, niin olisin kyllä ihan onnessani jos hän haluaisi tehdä minun kanssani tämän mitä itse ehdotin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No onhan tämäkin rakkautta, vähäistä edes. Eikö se ole kumminkin parempi kuin täysi torjunta, jota tosi monet tekevät? Jos minä olen epätoivoisesti rakastunut johonkuhun, niin olisin kyllä ihan onnessani jos hän haluaisi tehdä minun kanssani tämän mitä itse ehdotin.

Rakastunut on yleensä ihan onnensa kukkuloilla jos saa edes jutella hetken rakkautensa kohteen kanssa.

• Anonyymi

Haittaako jos keskijalkani ei toimi enää?

• Anonyymi

Ei haittaa, melkeinpä parempi vain. Niin ei jouduta kovaan kiusaukseen.

• Anonyymi

Rahat loppu, tarjoatko sinä?

• Anonyymi

Voin tarjota viiden euron verran

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voin tarjota viiden euron verran

Kiva. Lähden nyt etsimään tölkkejä että saan kympin pitsan sitten.

• Anonyymi

jos olen tarjonnut sulle pizzan ja olet käynyt syömässä luonani niin lähdetään pizzalle vaikka heti huomenna mutta maksathan luonnossa? En oo ap

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva. Lähden nyt etsimään tölkkejä että saan kympin pitsan sitten.

:^D

• Anonyymi

Arvostan sinua paljon t. ap

• Anonyymi

Höpötystä

• Anonyymi

Kuinka tarkasti kuvailit ajatuksiani 🙌. Sivu nainen

• Anonyymi

Minä voin tulla.

• Anonyymi

Ei kiinnosta

• Anonyymi

Eiköhän tuollainen olisi maailman turhinta tuossa vaiheessa.

• Anonyymi

Ihan täysin turhaa ja ajanhukkaa. Ainakin sen miehen osalta. Ap kenties saisi tuosta jotain taputuksia egolleen.

nainen sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan täysin turhaa ja ajanhukkaa. Ainakin sen miehen osalta. Ap kenties saisi tuosta jotain taputuksia egolleen.

nainen sivusta

Ankeuttajat vauhdissa. Tuo nyt ainakin on ihan tappomeininkiä, että ei voi mitään tehdä ihastusta herättäneen ihmisen kanssa ellei ole vakavampi suhde luvassa tai edes seksiä. Kautta aikain ovat miehet erittäin mielellään vieneet ihastuttavia naisia kahville ja viettäneet aikaansa heidän seurassaan mukavia rupatellen ja vähän flirttailen. En usko että noin mustavalkoinen on-off meininki on hyväksi. Voihan siihen ihmiseen tutustua myös kaverina ja huomata että ihan ihminen se vain on sekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ankeuttajat vauhdissa. Tuo nyt ainakin on ihan tappomeininkiä, että ei voi mitään tehdä ihastusta herättäneen ihmisen kanssa ellei ole vakavampi suhde luvassa tai edes seksiä. Kautta aikain ovat miehet erittäin mielellään vieneet ihastuttavia naisia kahville ja viettäneet aikaansa heidän seurassaan mukavia rupatellen ja vähän flirttailen. En usko että noin mustavalkoinen on-off meininki on hyväksi. Voihan siihen ihmiseen tutustua myös kaverina ja huomata että ihan ihminen se vain on sekin.

No en tiedä. Jos on sellainen hälläväliä-asenne. Silloin voi ajatella kuka tahansa kelpaa sinne kahville tai pizzalle. Loogisesti sen voi kääntää niinkin päin ettei ole välttämätöntä mennä sinne kahville varsinkin kun ajatuksissa ja tavoitteena olisi molempia kiinnostavasti olla naisen kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä miehenä ainakaan lähtisi aloittajan leikkikaluksi mihinkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä miehenä ainakaan lähtisi aloittajan leikkikaluksi mihinkään.

Tuolla etelän maissa on ihan normaalia että miehet aina hakeutuvat kauniina pitämiensä naisten seuraan ja viihtyvät siinä mieluiten mahdollisimman pitkään. Ei todellakaan ole ajatus että jos ei pillua heru niin suksin v******. Aika monet ihmiset nauttivat jo sen ihmisen SEURASTA josta pitävät. Ihan täällä Suomessakin toki. Mutta näillä anonyymeillä foorumeilla nyt toki on paljon niitä ei-ihan-normi -tyyppejä. Toki jos oikeasti on KUOLETTAVASTI rakastunut niin sitten tämä ehkä ei ole vaihtoehto, mutta en oikein usko sellaiseen meidän tapauksessamme. Ihan normaalia pientä mielenkiintoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuolla etelän maissa on ihan normaalia että miehet aina hakeutuvat kauniina pitämiensä naisten seuraan ja viihtyvät siinä mieluiten mahdollisimman pitkään. Ei todellakaan ole ajatus että jos ei pillua heru niin suksin v******. Aika monet ihmiset nauttivat jo sen ihmisen SEURASTA josta pitävät. Ihan täällä Suomessakin toki. Mutta näillä anonyymeillä foorumeilla nyt toki on paljon niitä ei-ihan-normi -tyyppejä. Toki jos oikeasti on KUOLETTAVASTI rakastunut niin sitten tämä ehkä ei ole vaihtoehto, mutta en oikein usko sellaiseen meidän tapauksessamme. Ihan normaalia pientä mielenkiintoa.

*suksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuollainen sopii ihmiselle, jotka ovat jo suhteessa ja haluavat ystäviä tai kavereita itselleen. Kun ideani on etsiä ”vakavaa” suhdetta naisen kanssa, silloin tuollainen kevyt asenne ei tule ensimmäisenä mieleen. Lisäksi tulen satsaamaan kokonaisvaltaisesti häneen yhteen naiseen, joten ei ole tarvetta moisille ”kulissi” -suhteille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tuollainen sopii ihmiselle, jotka ovat jo suhteessa ja haluavat ystäviä tai kavereita itselleen. Kun ideani on etsiä ”vakavaa” suhdetta naisen kanssa, silloin tuollainen kevyt asenne ei tule ensimmäisenä mieleen. Lisäksi tulen satsaamaan kokonaisvaltaisesti häneen yhteen naiseen, joten ei ole tarvetta moisille ”kulissi” -suhteille.

Tuo saattaa olla vähän liian vakava asenne joka tulee tuottamaan pettymystä ja ahdistusta kaikille. Sanoisin että parempi viritellä verkkoja laajasti. Nähdä että ei ole vain sitä yhtä ainoaa oikeaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo saattaa olla vähän liian vakava asenne joka tulee tuottamaan pettymystä ja ahdistusta kaikille. Sanoisin että parempi viritellä verkkoja laajasti. Nähdä että ei ole vain sitä yhtä ainoaa oikeaa

Tuo on just sitä hälläväliä asennetta. Baarissa ensimmäisen lasillisen jälkeen lähdetään ensimmäisen miehen mukaan joka pyytää tanssimaan. Ei herätä luottamusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo sopii ihmisille, joilla on alhaiset standardit. Lähestulkoon kuka tahansa on mahdollinen kumppani. Itsellä ei ole noin.

• Anonyymi

Onko se ommeltu kiinni?

• Anonyymi

Ei vaan hilloviikot.

• Anonyymi

On.

• Anonyymi

Taitaa olla yksi ja sama ankeuttaja tässä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla yksi ja sama ankeuttaja tässä vain.

Sehän se. Ihan nolottaa sivusta tuo saisse.

• Anonyymi

Jaa, jotain parodiaa vai, mistä pitäisi tunnistaa itsensä? No en tunnista.

• Anonyymi

Tunnistaminen Ei taida olla se juttu tällä palstalla paremminkin päin vastoin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      76
      2231
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      261
      1840
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      59
      834
    4. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      70
      808
    5. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      48
      807
    6. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      68
      769
    7. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      54
      754
    8. Haluathan nainen edelleen?

Että hän saa nauttia sinusta. Kun aika on...
      Ikävä
      65
      737
    9. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      71
      735
    10. IL - Tulitauko Ukrainassa - Hyvä Trump!!

Ukraina hyväksyy välittömän tulitauon Ukraina hyväksyi välittömän tulitauon Ukraina on hyväksynyt Yhdysvaltojen kanss
      Maailman menoa
      177
      713
    Aihe