MITÄ...!
Yhdysvaltain ulkoministeri Marco Rubio ja Yhdysvaltain Ukrainan lähettiläs Keith Kellogg ovat molemmat myöntäneet että tämä sota on ollut Yhdysvaltain välityssota.
Tästä on huhuttu mutta nyt se on virallista.
Siksi Trump ja Putin tapaavat; muiden läsnäolo on tasan tarpeetonta.
Euroopan hihhuileilla pyyhkivät takalistojaan... DD
Yhdysvallat haluaa rauhaa Venäjän kanssa...!
6
102
Vastaukset
- Anonyymi
Trump palauttaa nyt diplomaattisuhteet Venäjään ja lopettaa rahanjaon Ukrainaan.
Jättää Euroopan tappelemaan Venäjän kaa.
Toki myy aseita Euroopalle kunhan maksavat niistä.
Ei tuohon tarvita mitään neuvotteluja kenenkään muiden kanssa
Kahden kauppa ja muille litsarit. - Anonyymi
USA:lla ja Venäjällä on ollut diplomaattisuhteet koko ajan, uuno.
- Anonyymi
Ja missähän se on virallisesti sanottu?
- Anonyymi
Venäjä taas osoitti rauhanhalunsa siviilien pommituksilla.
Mä voisin kanssa osoittaa rakkauttani Putinille parilla ydinkärjellä.
Lainaisko joku?
Jos ei ole ydinaseita tarjolla niin sellanen kiertoradalta lähtevä tungstein rodi kelpaa kanssa. - Anonyymi
Oli dplomaattisuhteet joo. Karkottivat vuoron perään lähetystöväkeä. Ne palautetaan normaalitasolle tai on jo palautettu.
Nyt tulee lottopotti asevalmistajlle.
Eurooppa (me) antaa heille 800 miljardia €.
Näin ne päättivät ne Euroopan herrat kun ovat epätoivoisia USA käännöksestä.
Nyt pistetään Bidenin paskahallinnon kaikki päätökset uusiksi ja mokat korjataan.- Anonyymi
Et sitten ole tietoinen Simpsonien ennustuksista, jotka aina tähän asti on osoittautuneet tosiksi?
Se todellinen korjaus tulee vasta Krasnovin hallinnon jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501743Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761375- 391329
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891154Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591067- 891016
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198994Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21916Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71904- 82861