Muistakaa aina kun raivo tullee raivoomaan
Että et väistänyt häntä
Sanot että et huomannut että hän kääntyy kun ei näyttänyt suunta merkkiä
Näytä minulle suunta merkkiä näyttävä raivo pyörä niin minä näytän sinulle JeesuksenNäytä minulle suunta merkkiä näyttävä raivo pyörä niin minä näytän sinulle Jeesuksen
Väittäisin jos voisinMiksi pyöräilijät ei näytä.suuntamerkkiä kun kääntyvät pyörätieltä risteykseen autoeteen ja ovat Muka oikeassa
Vilku rikki raivo pyörässä
Väittäisin jos voisin
Äänestä SDP
Muistakaa aina kun raivo tullee raivoomaan Anonyymi-ap 2025-03-08 08:17:08 Ilmoita Että et väistäny
Anonyymi-ap
3
132
Vastaukset
- Anonyymi
Raivo ei edes väistä suojatielläkään
- Anonyymi
Ei se osaa liikennesääntöjä kuten ei vuohipaimenkaan
- Anonyymi
Suunta merkki puuttuu myös skuutikansalta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996