Kerran tullessani lähijunasta, kävellessäni alikulkua pitkin asemalle päin, vastaan tuli tummaihoinen nuori poika fillarilla ja kaatui siinä minua lähellä... Vieressäni noin viisikymppinen nainen otti minua, isoa keski-ikäistä miestä hihasta kiinni ja sanoi tiukalla äänellä: pysy siinä ja meni sen nuoren luo. Kysyi ilmeisesti häneltä jotain, tuli minun luo ja möläytti: joo, ei mitään.... Jatkoin matkaa ja mietin..
Se nainen kävi ilmeisesti kysymässä siltä kaatuneelta pojalta, olinko minä kaatanut hänet..
Mitenhän se viisikymppinen nainen olisi suhtautunut minuun jos olisin tehnyt hänelle saman kuin hän teki minulle.. Epäilen että vähintäänkin olisi uhkaillut poliisilla, syyttänyt päällekarkauksesta, pahoinpitelystä. Onko tämä teistä olikein?
Naiset, me miehet olemme myös ihmisiä ja meillä on tunteet. Ei meitäkään saisi loukata. Ja jos loukkaat, niin älä ihmettele miesten vastareaktioita, stereotypioita, minkälaisia nuijia ne naiset oikein ovat.
Mitä nainen olisi tykännyt jos olisin tehnyt hänelle samoin?
Anonyymi-ap
2
265
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olisin vastannut, että en pysy, ja jatkanut matkaani.
- Anonyymi
Olihan huvittava tuokin kampanja että miesten pitäiis väistää aina ämmiä. Jokaikinen väärää puolta jalkakäytävällä vastaantuleva ollut nainen tai tyttö(lauma), eivätkä väistä ellei ole pakko, joskus harvoin pariskunta. Sama toistuu kaupqssa tai missä tahansa, töytäilevät eteen kuin päättömät kanat. Jopa autolla autohallin ovella, muut laskee ensin tulleen ensin, mutta nainen yrittää päästä ensin ja jioskus tunkevat väkisin ohi jos vaan mahtuvat, parkkipaikalla sivusta eteen jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi254909- 883744
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483205- 542677
- 2092675
- 522635
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322430- 1532360
- 311965
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1101577