Kerran tullessani lähijunasta, kävellessäni alikulkua pitkin asemalle päin, vastaan tuli tummaihoinen nuori poika fillarilla ja kaatui siinä minua lähellä... Vieressäni noin viisikymppinen nainen otti minua, isoa keski-ikäistä miestä hihasta kiinni ja sanoi tiukalla äänellä: pysy siinä ja meni sen nuoren luo. Kysyi ilmeisesti häneltä jotain, tuli minun luo ja möläytti: joo, ei mitään.... Jatkoin matkaa ja mietin..
Se nainen kävi ilmeisesti kysymässä siltä kaatuneelta pojalta, olinko minä kaatanut hänet..
Mitenhän se viisikymppinen nainen olisi suhtautunut minuun jos olisin tehnyt hänelle saman kuin hän teki minulle.. Epäilen että vähintäänkin olisi uhkaillut poliisilla, syyttänyt päällekarkauksesta, pahoinpitelystä. Onko tämä teistä olikein?
Naiset, me miehet olemme myös ihmisiä ja meillä on tunteet. Ei meitäkään saisi loukata. Ja jos loukkaat, niin älä ihmettele miesten vastareaktioita, stereotypioita, minkälaisia nuijia ne naiset oikein ovat.
Mitä nainen olisi tykännyt jos olisin tehnyt hänelle samoin?
Anonyymi-ap
2
325
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olisin vastannut, että en pysy, ja jatkanut matkaani.
- Anonyymi
Olihan huvittava tuokin kampanja että miesten pitäiis väistää aina ämmiä. Jokaikinen väärää puolta jalkakäytävällä vastaantuleva ollut nainen tai tyttö(lauma), eivätkä väistä ellei ole pakko, joskus harvoin pariskunta. Sama toistuu kaupqssa tai missä tahansa, töytäilevät eteen kuin päättömät kanat. Jopa autolla autohallin ovella, muut laskee ensin tulleen ensin, mutta nainen yrittää päästä ensin ja jioskus tunkevat väkisin ohi jos vaan mahtuvat, parkkipaikalla sivusta eteen jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756