Hallitus kurittaa kulttuurialaa ja Turmion kätilöt poseeraa Kokoomuksen kanssa.

Anonyymi-ap

Turmion kätilöiden Petja Turunen poseeraa ja jakaa somessa kuvia jossa poseeraa onnellisena pääministeri Urpon, anteeksi Orpon ja kuopiolaisen " jonnii joutavan" kansanedustaja Kilven kanssa. USKOMATONTA!
Turmion kätilöt ovat siis kokoomuslaisia jotka laittoi "tavan kansan ahtaalle" leikkauksillaan. Olen tykännyt kyseessä olevasta bändistä, nyt laitan boitokkiin Turmion kätilöt näin suorasta Kokoomuksen ilmaisesta vaalimainonnasta. En äänestä enää Kokoomusta missään vaaleissa ja Turmion kätilöt joutaa roskikseen.

8

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marko Kilpi käyttää hyväkseen kaikkia julkkiksia, jakelee "omanaama" kuvia julkkisten kanssa jotta näyttäisi miten suosittu on. Ketä kaikkia muka tuntee. Harva enää fanikuvia jakelee, se aika meni jo ohi vuosia sitten. Jos ei oikeasti saa mitään aikaseksi niin voihan se omaa itsetuntoaan noinkin kohottaa. Kukaan poliitikko ei toimi näin. Siitä heille pointit. Naurettava ukko. 😁

• Anonyymi

Eliittinä esiinnytään ja työväenlokkaa todellisuudessa ollaan. On se niin hienoo ... hävetään omia taustojaan. Narskutouhua.

• Anonyymi

No ei kukaan noita pellejä noteeraa ja äänestä enää. Vai?

• Anonyymi

No kyllähän sitten parikin turmion kätilöä on kuviin saatu

• Anonyymi

No johan se nimikin kertoo kaiken: turmion Kätilö, vois hieman sitä muuttaa muotoon: turmion kätyri!!

• Anonyymi

Olen aistivinani kateutta 😁

• Anonyymi

Aistisi toimii väärin.

• Anonyymi

Turmion kätyri😊 totta on se ettei artistit halua yleensä leimautua poliittisesti. Tähän on syy,että kuulijat/fani-kunnassa on erilaisia ihmisiä,myös niitä jotka ei kuulu mihinkään puolueeseen. Artistien leipä on kiinni kuulijoista/faneista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      160
      2720
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      1997
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1736
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1461
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      42
      1457
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      78
      1143
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1060
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      193
      976
    Aihe