Miehet ei sitä tee, eikä Riitta Purra kykene siihen.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011084800.html
Naisten pitää itse ajaa naisten tasa-arvoa.
Eduskunnassa pitäisi olla miehiä ja naisia edustamassa kansaa tasapuolisesti 50/50.
Suomessa oli yhteensä 5 637 214 asukasta, joista 2 791 526 oli miehiä ja 2 845 688 naisia.
Kuka ajaa naisten tasa-arvoa?
9
156
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tuota huudeltu punahuuli hallituksen aikaan. Ei selvästikään mikään tasa-arvo ole törkeä. Joillekin vain naisten nostaminen ansiottomasti. Sairasta kommari sontaaa. !
- Anonyymi
Miehet pärjää politiikassa on osaamista tai ei. Naisilta se huvi on kielletty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet pärjää politiikassa on osaamista tai ei. Naisilta se huvi on kielletty.
Naisilla ei ole osaamista, tyttöhallitus todisti sen, ajavat vain omia etujaan, rötöstelevät ja tekevät sopimuksia rikollisten kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla ei ole osaamista, tyttöhallitus todisti sen, ajavat vain omia etujaan, rötöstelevät ja tekevät sopimuksia rikollisten kanssa.
Rahaa on -hallitus teki parhaansa sillä mitä heillä oli.
- Anonyymi
Ehdottomasti tasa-arvoa lisättävä, intti/sivari pakolliseksi naisillekin, terveydenhoitokulut jaettava tasan molemmille sukupuolille, naisten maksettava omat eläkkeensä, leskeneläkkeet pois, huoltajuus aina tasan eikä kumpikaan maksa elatusmaksuja, dna-tetsit lapsille ja elatusmaksu pois vieraista lapsista, avioehto oltava automaattisesti voimassa, samasta työstä sama palkka, naisten tehtävä myös raskaammat työt ilman ylimääräisiä taukoja, rikoksista samat tuomiot samoilla todisteilla, syntymättömön lapsen vammauttamisesta tehtävä rangaistavaa ja päihderiippuvaiset naiset pakkohoitoon, abortit kustannettava itse ellei ole terveysperustetta.
Femakkopropagandasta tehtävä rangaistavaa, naiset paljon väkivaltaisempia lapsia kohtaan myös ilman 3000 alkoholilla vammautettua vuosittain ja ilman 10 000 ehkäisyaborttiakin, mutta tekevät myös enemmän törkeää väkivaltaa ja henkirikosten yrityksiä puolisoitaan tai seurustelukumppaneitaan kohtaan. - Anonyymi
Jos jotain sukupuolikiintiöitä aletaan tehdä, niin ainoa oikea tapa on tehdä sellaiset, että jokaista sukupuolta pitää olla yli puolet koko porukasta.
- Anonyymi
Kuinka monta sukupuolta on, joille pitää varata kiintiö esim. Eduskuntaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta sukupuolta on, joille pitää varata kiintiö esim. Eduskuntaan?
Ainakin kolme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin kolme.
Onneksi tiede kehittyy, Englannissa ja USA:ssa esim todettu että sukupuolia on vain kaksi, Suoemssa on vielä vajaaälyisiä mitkä kuvittelee niitä olevan enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1033164Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5082528- 891663
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701228Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa171005- 84983
- 34955
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal77869- 58789