Eletään voutta 2025 ja emme vieläkään vuonna 2025 ylöjärven kokoisessa kaupungissa ole keskineet sähköjärjestelmää joka ei aiheuttaisi sähkökatokja. Joutui prismakin sulkemaan ja ajaan asiakaat pihalle. Itellä oli tiekoneella kaikki hommat kesken ja naps virrat pois.
Hiton sähkökatkot
3
271
Vastaukset
- Anonyymi
Autot hajoo, ydinvoimalat hajoo ja sähkövehkeetkin hajoo. Hommaa ups-varmistus siihen koneeseesi, jos teet niin tärkeetä työtä sillä.
- Anonyymi
Läppärissäkin on akku joten hommat jatkuu silläkin.
- Anonyymi
Leppäkoski ainakin mulle teksitivestillä ilmoitti, että sähkönjakelu keskytynyt osoitteessa xxx xxx. Sentään jotain edistystä. Tälläistä ei muistaakseni ole ennen tullut.
Mutta on nämä siitä ikäviä, että kaupatkin jodutaan sulkemaan ja ajaan asiakkaat pihalle. Niin toivottavasti näitä ei enää tapahtuisi.
Näitä sähkökatkoja on ollut kyllä ylöjärvellä ennenkin ja ikäviä etenkin illalla kun ei saa valoa. Onneksi nyt oli päivällä ja tahän aikaan vuodesta aurinko antaa jo valoa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238