TV 4 Kyllä Isä osaa elokuva

Anonyymi-ap

Kyllä isä osaa elokuva.

1.Torstaina.6.3.2025
2.Lauantai.8.3.2025
3.Sunnuntai.9.3.2025
4.Jim kanava.Sunnuntai.9.3.2025

Hyvin menee,sama elokuva 4 kertaa esitettynä.
Tullut jo aijemminkin muilta kanavilta.

10

427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritin katsoa jo silloin aiemmin, en pystynyt, kun niin huono, tulin vain pahalle tuulelle. Kaikkeen sontaan sitä rahaa haaskataan. Haluaisin kyllä kuulla perustelut joltakin joka tykkäsi, että mitä hyvää näki tuossa tekeleessä.

• Anonyymi

No, se oli hauska leffa ja on meillä nykyään dvd:llä!

• Anonyymi

Sarja oli aikanaan hyvä, mutta leffa surkea. Ei auta vaikka pyörittäisivät sitä taukoamatta repeatilla kaikilla kanavilla. Pska on silti!

• Anonyymi

Ei se minusta ollut paska, en tiedä mikä ihmisiä nykyään naurattaa mutta tuo leffa oli iloinen poikkeus. Parempi se on kuin jokin maikkarin tekohauskasarja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se minusta ollut paska, en tiedä mikä ihmisiä nykyään naurattaa mutta tuo leffa oli iloinen poikkeus. Parempi se on kuin jokin maikkarin tekohauskasarja.

Entäs huutokauppakeisarin loppumattomat uusinnat..... huooohh... 🤢🤬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs huutokauppakeisarin loppumattomat uusinnat..... huooohh... 🤢🤬

En katso huutokauppakeisaria eikä sitä voi edes verrata Kyllä isä osaa-leffaan!

• Anonyymi

Voisi välillä näyttää Turhapuro-elokuvia.
      Ovat laatu elokuvia.

• Anonyymi

Eiköhän kohta ala uuno elokuvat tulemaan,kun kesäohjelmisto palaa ruutuun.
        Sitten uuno armeijan leivissä uusitaan 55 kertaa,loput uunot vaan 38 ketaa.
        päälle vielä rockyt,rambot,poliisiopistot,pirates of caribian,hei me lennetään,mies ja alaston ase.Mitä näitä nyt onkaan.🤣😂

• Anonyymi

Turhapuro-leffat on Maikkarin ohjelmistoa, ei Nelonen Median.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän kohta ala uuno elokuvat tulemaan,kun kesäohjelmisto palaa ruutuun.
        Sitten uuno armeijan leivissä uusitaan 55 kertaa,loput uunot vaan 38 ketaa.
        päälle vielä rockyt,rambot,poliisiopistot,pirates of caribian,hei me lennetään,mies ja alaston ase.Mitä näitä nyt onkaan.🤣😂

Farmi on paras

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4201
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      499
      2334
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1234
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      737
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe