Olisi kiva tietää että mitä noi siellä vetää että saadaan pilattua auto ihan kammottavalla perällä ja sivulinjalla. Etupää on vielä hieno. Mutta siis mitä helvettiä on ajateltu? Tuodaan kalliiseen autoon järkyttävä perä. Ja hintaa nelivedoll tietty 90 tonnia...kiinalainen auto kuitenkin...
Uusi Volvo ES90 on aivan kammottavan näköinen perä ja sivulinja
22
319
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä tämä ei ole sinulle/ sinun rahapussille sopiva malli.
- Anonyymi
Minulla on uusi bmw i5 M60 joten olen ihan kyseisen auton asiakaskuntaa. Ja kyllä kokonaan velaksi ostin. Yritykselläni on taseessa yli 2 milj niin on varaa ottaa velkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on uusi bmw i5 M60 joten olen ihan kyseisen auton asiakaskuntaa. Ja kyllä kokonaan velaksi ostin. Yritykselläni on taseessa yli 2 milj niin on varaa ottaa velkaa.
Hauska yritys, köyhä amis.
- Anonyymi
no siinä ole kyllä oikeassa ajelen itse 99 mallisella audilla terv anonyymi-ap
- Anonyymi
Tuohan on tyylikäs ja komea ja tunnistaa Volvoksi.
- Anonyymi
Merkkejä sen enempi mainitsematta, jotenkin tuntuu, että pirun kännissä ovat muoto suunnittelijat olleet.
- Anonyymi
Ovat olleet todellakin. Miksi pilata auto kamalalla perällä? Ihan kuin olisi kiinostus tai rahat loppukeet kesken? Ei voi ajatella että jonkun mielestäntuo perä olisi hieno millään mittarilla.
- Anonyymi
Minunkin mielestä pihlajanmarjat ovat happamia. Happamia happamia sanoi kettukin.
- Anonyymi
Volvo myyjän mielestä nöin. Ei tule tämäkään olemaan menestys kuten ei EX90 myöskään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Volvo myyjän mielestä nöin. Ei tule tämäkään olemaan menestys kuten ei EX90 myöskään.
Sinähän sen varmasti tiedät, hihii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää sen mikä myy ja mikä ei. Jos auto ei miellytä sinua, niin jotain toista se voi miellyttää. Ihan sama on joku vanha Corolla, ei silläkään halua ajaa, kuin oma rupusakkinsa joka perustelee sen maailman parhaaksi autoksi itselleen (kaikille..).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika näyttää sen mikä myy ja mikä ei. Jos auto ei miellytä sinua, niin jotain toista se voi miellyttää. Ihan sama on joku vanha Corolla, ei silläkään halua ajaa, kuin oma rupusakkinsa joka perustelee sen maailman parhaaksi autoksi itselleen (kaikille..).
No joo. Ei vielä 30v sitten puhuttu, että jotkin autot ovat rumia. Oli vain sulavalinjaisia, kauniita autoja. Nyt epämääräisiä vekki möhkäleitä. Onneksi nykyään saa vielä kauniita, sulava linjaisia bremium autoja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo. Ei vielä 30v sitten puhuttu, että jotkin autot ovat rumia. Oli vain sulavalinjaisia, kauniita autoja. Nyt epämääräisiä vekki möhkäleitä. Onneksi nykyään saa vielä kauniita, sulava linjaisia bremium autoja..
Vielä on kauniita kuten toki jotkut possut, bemarit, audit ja mersut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso 30v. vanhojen autojen kuvia netistä ja saatat huomata, että vain harvat olivat nättejä ja sulavalinjaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katso 30v. vanhojen autojen kuvia netistä ja saatat huomata, että vain harvat olivat nättejä ja sulavalinjaisia.
Ei minun tarvitse netistä katsella. Elin ja ajoin autoja jo silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minun tarvitse netistä katsella. Elin ja ajoin autoja jo silloin.
Ja väitätkö niitä kauniiksi, taitaa muisti pettää ja muistot kultaa totuuden.
Kyllä vanhoista autoista suurin osa oli rumia ja surkeita, kuten nykyäänkin.
- Anonyymi
Piti oikein käydä katsomassa kuvaa, ja olihan se perä ihan järkyttävä, paljon hienommankin siitä olisi valojen muotoilulla saanut, nyt näytti kuin joku olisi perään ajanut.
- Anonyymi
Minusta kovinkin hyvin onnistunut muotoilu ja näkee selvästi Volvon tyylin ja ajattomuuden.
- Anonyymi
Samanlail arvo putoo 55 % eka vuosi jos Aku kestää
- Anonyymi
Lapsi, huomenna taas kouluun oppimaan ihmiseksi.
- Anonyymi
Maybach on 4 x Parempi laatu on kultaa verratuna Kiinalaiisii vekottimii
- Anonyymi
Muhkea lippulaiva ei kalpene kädiläkin geeämceen rinnalla.🤩
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3715126Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841775Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3521774- 1151018
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5984- 27877
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h50730- 64712
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54688- 35648