Lähdettiin Saksan/Hitlerin kelkkaan. Köpelösti kävi. Nyt Usaan ja natoon? Taas huonsti!
Miksi Suomi aina tyrii?
12
157
Vastaukset
- Anonyymi
Äidinmaidosta idiotismi!
- Anonyymi
Suomlaiset johtajat täysin vedätettäviä tyhjäpäitä.
- Anonyymi
Näyttää että ollaan tyrimässä USA suhteetkin
https://yle.fi/a/74-20151134
Ei olla enää toivottua seuraa. - Anonyymi
Venäjä on maapallon peräreikä.
- Anonyymi
Miksi Venäjä aina tyrii? Hyökkäämällä Ukrainaan Putler antoi syötön Naton lapaan ja vei Suomen ja Ruotsin Natoon ja auttoi Natoa itälaajentumaan. Mikä emätollo Putler!
- Anonyymi
Pakko hyökätä,kun dementiavaari ei perunut natolaajentumishaavetta!
Nyt Trumb tekee sen.
- Anonyymi
"Tyrimisen" tavoitteena on pysyä turvassa Venäjältä. Saksan kanssa liittoutumisessa ei voi olla mitään pahaa, liittoutuihan Venäjäkin sen kanssa aloittaakseen maailmansodan.
Suomi tiesi, että Vanäjä ja Saksa olivat sopineet Suomen kuuluvan Venäjälle. Siksi Saksan kanssa oltiin vain pakon edessä eikä takana ollut suurta luottamusta. - Anonyymi
Se on hullu kokomus,sotaisa!
- Anonyymi
Taas yksi jolla on historia jäänyt lukematta taikka sitten on ymmärryksessä vikaa!
Ikävää että täällä yritetään levittää väärää tietoa tuon tuosta!- Anonyymi
Olitko itse imppaamasa,historia tunnilla!
- Anonyymi
Tarkoitat siis sitä, ettei Kokoomus ole hullu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitat siis sitä, ettei Kokoomus ole hullu.
En!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1233894Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä6143495- 1012049
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa221634Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821434Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501416- 1151273
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal1291196- 471189
- 921170