Antakaa elämänne Jeesukselle rukoilkaa syntejänne anteeksi niin pääsette taivaaseen.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18855578/tempaus-on-taalla!
Herran päivä tulee kuin varas yöllä
11
158
Vastaukset
- Anonyymi
Odotan rouvan päivän valkenemista ja sitä paitsi kiltit tytöt pääsevat taivaaseen mutta tuhmat tytöt mihin vaan. Sitä en kyllä tiedä mitä se tuhmuus on mutta haluan minne vaan.
- Anonyymi
On kaksi vaihtoehtoa taivas ja kadotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kaksi vaihtoehtoa taivas ja kadotus.
Molemmat kuvitelmia. Kaikki mitä tapahtuu tapahtuu itse kullekin jokapäiväisessä elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat kuvitelmia. Kaikki mitä tapahtuu tapahtuu itse kullekin jokapäiväisessä elämässä.
Jeesus on monen ihmisen jokapäiväisessä elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus on monen ihmisen jokapäiväisessä elämässä.
Ei ole käynyt meillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole käynyt meillä.
On jo nähty Seinäjoella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole käynyt meillä.
Uskovien elämässä hän on.
- Anonyymi
Väärä palsta. Uskonnoille on oma palstansa.
- Anonyymi
jos multa varastaa niin pääsee katsomaan jeesustasi 🤣
- Anonyymi
uskooko nykyään jotku vielä näitä satuja.elviskin nähty .jeesus lupas tulla mut ei tullu eikä tule.satujuttuja.joulupukki on sen on moni nähnyt.voisin rukoilla että jumala kutsuis kaikki uskovaiset enskesänä järvien rannoille ja hyppäisivät porukalla järveen ja pidättäisivät hengitystä noin 15 minuutti veden alla.ja ne jotka selviäis pääsis taivaaseen.lopuista normaalijärkiset pääsis eroon.hallelujaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850