🔴 Avainten valta: Jeesus antoi opetuslapsilleen vallan sekä päästää ihminen synneistään että myös pidättää synnit. Tämä tarkoittaa: joiden synnit julistetaan anteeksi maan päällä, ne ovat julistetut anteeksi myös taivaassa, mutta joiden synnit pidätetään maan päällä, ne ovat pidätetyt myös taivaassa.
Papilla, ja itse asiassa myös jokaisella tosiuskovaisella hurskaalla, on Jumalan antama lupa pidättää muiden ihmisten syntejä maan päällä ja taivaassa. Tämä tarkoittaa: ihminen, jonka synnit pidätetään, joutuu helvettiin.
Kysymys kuuluu: miksei kukaan pappi koskaan harjoita syntien pidättämistä? Miksi avainten vallasta (absoluutiovallasta) käytetään vain toista puoliskoa, synninpäästöä?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Taivasten_valtakunnan_avaimet
"Pidätän sinun syntisi!"
45
195
Vastaukset
- Anonyymi
On se mielenkiintoista, kun tämä synti Jeesuksen puheeseen on löytänyt tiensä vasta juutalaisen luomalla kristinuskolla Raamattuun, mutta sitä ei löydy ollenkaan Jeesuksen alkuperäissanojen kokoelmasta kaksoisveljensä muistiinmerkitsemänä?! Hönet kun tapettiin koko syntiin perustuvan uhrikultin vastustamisesta. Ja tämä on törkeää törkeämpi Jeesuksen opetusten väärentäminen.
- Anonyymi
🔴 Lopeta nyt tuollaiset epähistorialliset, epätieteelliset höpinät, jotka perustuvat gnostilaisten ja myöhempien esoteerikkojen, teosofien ym. saatananpalvojien mielikuvitukseen. Etkä edes keskustele itse aiheesta, vaan derailaat keskustelua pois aiheesta. AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔴 Lopeta nyt tuollaiset epähistorialliset, epätieteelliset höpinät, jotka perustuvat gnostilaisten ja myöhempien esoteerikkojen, teosofien ym. saatananpalvojien mielikuvitukseen. Etkä edes keskustele itse aiheesta, vaan derailaat keskustelua pois aiheesta. AP.
Niin, kyllä aito saatananpalvonta on poikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyllä aito saatananpalvonta on poikaa.
Jeesuksen alkuperäisessä sanojen ja opetuslauseiden kokoelmassa on sen verran uskovaisten mielestä juuri gnostilaisuutta, kun se totaalisesti kumoaa kristinuskon, ja vie uskovaisilta heidän puolestaan Saatanalle annetun ihmisuhrin, että he pelastuvat tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaavat ja kuvittelevat välttävänsä helvetin. Ei, te vain myitte sielunne Raamatun tarinan mukaan Paholaiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lopeta nyt tuollaiset epähistorialliset"
Tieto on nimenomaan historiallinen, koska se on jopa ennen Raamattuun juutalaisten luomia evankeliumeita tehty ja paljastaa Jeesuksen aidon opetuksen ja Raamatun väärennökset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen alkuperäisessä sanojen ja opetuslauseiden kokoelmassa on sen verran uskovaisten mielestä juuri gnostilaisuutta, kun se totaalisesti kumoaa kristinuskon, ja vie uskovaisilta heidän puolestaan Saatanalle annetun ihmisuhrin, että he pelastuvat tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaavat ja kuvittelevat välttävänsä helvetin. Ei, te vain myitte sielunne Raamatun tarinan mukaan Paholaiselle.
🔴 Kas kas, kaikki uusgnostikot näyttävät lähteneen letkassa liikkeelle - eikä kukaan tietenkään puhu itse aloituksen aiheesta, vaan suistaa keskustelun raiteiltaan. Olisko liikaa vaadittu, että annatte uskovaisten luterilaisten vastata ja lopetatte lähetyssaarnaamisenne? AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔴 Kas kas, kaikki uusgnostikot näyttävät lähteneen letkassa liikkeelle - eikä kukaan tietenkään puhu itse aloituksen aiheesta, vaan suistaa keskustelun raiteiltaan. Olisko liikaa vaadittu, että annatte uskovaisten luterilaisten vastata ja lopetatte lähetyssaarnaamisenne? AP.
Niin, kyllä minä tiedän, ettei kukon edes tarvitse laulaa, niin te kiellätte Jeesuksen, paitsi tietysti kirottuna kiroukseksi, kuoliaaksi kidutettuna ja syötynä kuvitellen veren ja ruumiin olevan todellisesti läsnä saatananpalvonta riitillä, että saatte uudesti syntymällä pyhät demonit kimppuunne.
MINÄ KERROIN MISTÄ AVAIMISTA ON RAAMATUN JA PIETARIN MUKAAN KYSE. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kyllä minä tiedän, ettei kukon edes tarvitse laulaa, niin te kiellätte Jeesuksen, paitsi tietysti kirottuna kiroukseksi, kuoliaaksi kidutettuna ja syötynä kuvitellen veren ja ruumiin olevan todellisesti läsnä saatananpalvonta riitillä, että saatte uudesti syntymällä pyhät demonit kimppuunne.
MINÄ KERROIN MISTÄ AVAIMISTA ON RAAMATUN JA PIETARIN MUKAAN KYSE.🔴 Herran Jeesuksen Kristuksen antamilla valtuuksilla ja Hänen palvelijanaan minä pidätän...
Älä pakota minua jatkamaan. Jos pidätän syntisi, et saa niitä koskaan anteeksi! Tee parannus, ja itke Pyhältä Jumalalta anteeksiantoa Herramme Jeesuksen Kristuksen maahan vuotaneen uhriveren tähden! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔴 Herran Jeesuksen Kristuksen antamilla valtuuksilla ja Hänen palvelijanaan minä pidätän...
Älä pakota minua jatkamaan. Jos pidätän syntisi, et saa niitä koskaan anteeksi! Tee parannus, ja itke Pyhältä Jumalalta anteeksiantoa Herramme Jeesuksen Kristuksen maahan vuotaneen uhriveren tähden!En minä ole perannut pois taivasten valtakuntaa (1.Kor.5:7) palvomalla Jeesusta kirottuna uhrilampaana tosi Jumalana, enkä tehnyt hänen veriuhrilla uutta liittoa juutalaisten jumaluuden - Saatanan kanssa Jeesuksen sanoin - enkä tarttunut Paholaisen syöttiin myydä sieluni, niin että olisin muuttunut syntiseksi , vaan pidän ikuisen liiton Jeesuksen taivasten valtakunnan evankeliumin silläkin uhalla, että olen Paavalin kiroama.
- Anonyymi
Ehkä papit ovat sinua viisaampia, ja lukeneet kristinuskon juutalaisen tekemän, tärkeimmän opetuskirjeen kirje Roomalaisille, luku 7.
Kristiuskolla pelastuu tekemään vaikka sitä pahaa mitä vihaa ja jopa PALVELEMAAN LIHALLA SYNNIN LAKIA.
Tässä opissa ei ole mitään taivasta EDELLEENKÄÄN, KOSKA SAATANA OMISTAA HELVETIN, MIHIN SYNTISET LAITTAA EIKÄ JUMALA. PRKL. - Anonyymi
Kukahan on runoillut tuon wikipediasivun, Luoja, meinasin kuolla nauruun, kun luin sen.
- Anonyymi
No ehkä on sarkasmia....
Pietarin 2. kirje:
"1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja KOINTÄHTI koittaa teidän sydämissänne."
ja sitten KOINTÄHTI:
"LUCIFER on latinankielinen sana, joka tarkoittaa kirjaimellisesti ”valonkantajaa” (lux = valo, ferre = kantaa, tuoda). Nimi periytyy alkujaan kreikan termistä Ἓσπερος, heosphoros, aamunkoin tuoja. Antiikista lähtien LUCIFER ON TARKOITTANUT KOINTÄHTEÄ."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lucifer
Paavalille jäi tiedon avaimet - ja näin hän varoittaa ainoana apostolina Paavalin matkassa olleena Paavalin opista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä on sarkasmia....
Pietarin 2. kirje:
"1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja KOINTÄHTI koittaa teidän sydämissänne."
ja sitten KOINTÄHTI:
"LUCIFER on latinankielinen sana, joka tarkoittaa kirjaimellisesti ”valonkantajaa” (lux = valo, ferre = kantaa, tuoda). Nimi periytyy alkujaan kreikan termistä Ἓσπερος, heosphoros, aamunkoin tuoja. Antiikista lähtien LUCIFER ON TARKOITTANUT KOINTÄHTEÄ."
Paavalille jäi tiedon avaimet - ja näin hän varoittaa ainoana apostolina Paavalin matkassa olleena Paavalin opista.Anteeksi, kirjoitusvirhe, Pietarille jäi siis Paavalin opista tiedon avaimet, jotka Jeesus jätti tälle, kun Pietari kielsi Jeesuksen kolmasti ennen kuin kukko oli laulanut ja Pietari halusi tulla ristiinnaulituksi vielä pää alaspäin, joka on saatananpalvojien symboli. Paavalin oppi on Jeesuksen kieltämistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä on sarkasmia....
Pietarin 2. kirje:
ja sitten KOINTÄHTI:
Paavalille jäi tiedon avaimet - ja näin hän varoittaa ainoana apostolina Paavalin matkassa olleena Paavalin opista.Ei, kyllä se oli ihan aitoa kristinuskoa.
- Anonyymi
🔴 Ennen kuolinkorinaasi... Voisitko kertoa myös sen, miksi ns. avainten vallan pidättämispuolta ei harjoiteteta kirkossa? Sehän on ketjun aihe. AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔴 Ennen kuolinkorinaasi... Voisitko kertoa myös sen, miksi ns. avainten vallan pidättämispuolta ei harjoiteteta kirkossa? Sehän on ketjun aihe. AP.
Mietipäs nyt hetki, miksei.
Tuohan johtaisi välittömästi lahkomaisuuteen jossa pappin pitäisi pitää jatkuvaa ranking listaa synneistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mietipäs nyt hetki, miksei.
Tuohan johtaisi välittömästi lahkomaisuuteen jossa pappin pitäisi pitää jatkuvaa ranking listaa synneistä.Väärä vastaus Raamatun mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaivautunut sanaakaan lukemaan jonka kirjoitin?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vaivautunut sanaakaan lukemaan jonka kirjoitin?!
🔴 Kyllä vaivauduin, joka sanan. Ja kaikki ne sanat, joihin vastasin, ovat tässä:
"Kukahan on runoillut tuon wikipediasivun, Luoja, meinasin kuolla nauruun, kun luin sen."
Matti Luhter ee piättännä se ee ollunna polliissi.📖⛪️🇩🇪👮♂️🚓
- Anonyymi
Edeltä:" 🔴 Ennen kuolinkorinaasi... Voisitko kertoa myös sen, miksi ns. avainten vallan pidättämispuolta ei harjoiteteta kirkossa? Sehän on ketjun aihe. AP."
Siksi, koska oppi perustuu siihen, että PELASTUTAAN TEKEMÄÄN SYNTIÄ, ei päästämään siitä.
Löytyy - kuten edelle kirjoitin Paavalin Roomalaiskirjeen 7. luku:
"7:15 Sillä minä en tunne omakseni sitä, mitä teen; sillä minä en toteuta sitä, mitä tahdon, vaan mitä minä vihaan, sitä minä teen Minä viheliäinen ihminen, kuka PELASTAA minut tästä kuoleman ruumiista? Kiitos Jumalalle Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme, kautta! Niin minä siis tämmöisenäni PALVELEN mielellä Jumalan lakia, mutta LIHALLA SYNNIN LAKIA."
Jos papit ryhtyisivät päästelemään uskovaisista syntisyyttä pihalle, nämä kaatuisivat kuolleina maahan - hehän ovat ominaisuudeltaan jo läpikotaisin syntisiä (Lutherin sanoin Paavalin opista - jo luonnostaan vihattavia).
Uskovaiset ovat syyntakeettomia - vastaa tämän päivän psykopatiaa henkilöstä, joka ei hallitse tekojaan.
Room. "7:20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu."- Anonyymi
Ja vielä tiivistettynä, kun teillä kaikilla on lukemisen vaikeutta:
"Voisitko kertoa myös sen, miksi ns. avainten vallan pidättämispuolta ei harjoiteteta kirkossa?"
Siksi, kun sieltä jouduttaisiin kantamaan joukoittain uskovaisten ruumiita pihalle, ja kirkko joutuisi murhaamisestaan syytteisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Voisitko kertoa myös sen, miksi ns. avainten vallan pidättämispuolta ei harjoiteteta kirkossa?"
Siksi, kun sieltä jouduttaisiin kantamaan joukoittain uskovaisten ruumiita pihalle, ja kirkko joutuisi murhaamisestaan syytteisiin.Tämä syntisyysominaisuus on juutalaisuuteen perustuen uskovaisilla niin voimakas, että muinoin siitä seurasi jopa kuolemanrangaistus, jos sanoi itseään synnittömäksi.
Ja juuri tällä Jeesus Joh.8 luvussa pelasti aviorikoksesta syytetyn naisen, sanomalla, että se heittäköön ensimmäisen kiven, joka on synnitön. Kukaan ei heittänyt.
Kertoo Jeesuksen älykkyydestä, tosin tyhmä maailma ei ole sitä ymmärtänyt, ja lause on jäänyt elämään elämäänsä täysin väärässä merkityksessä. - Anonyymi
🔴 Tekstisi on sekavaa ja outoa. Kun synnit lukitaan viimeiseen tuomioon asti, se tarkoittaa: Jumala itse, Herran Jeesuksen Kristuksen lupauksen mukaan, pitää ne synnit anteeksiantamattomina. Ei se oikeuta synnin tekemisen jatkamista. AP.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä syntisyysominaisuus on juutalaisuuteen perustuen uskovaisilla niin voimakas, että muinoin siitä seurasi jopa kuolemanrangaistus, jos sanoi itseään synnittömäksi.
Ja juuri tällä Jeesus Joh.8 luvussa pelasti aviorikoksesta syytetyn naisen, sanomalla, että se heittäköön ensimmäisen kiven, joka on synnitön. Kukaan ei heittänyt.
Kertoo Jeesuksen älykkyydestä, tosin tyhmä maailma ei ole sitä ymmärtänyt, ja lause on jäänyt elämään elämäänsä täysin väärässä merkityksessä.Luitko, sinä aloittaja, ylipäätään yhtään mitään mitä edelle kirjoitin?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luitko, sinä aloittaja, ylipäätään yhtään mitään mitä edelle kirjoitin?!
Lisäystä aloittajalle - älä jänkkää typerää kysymystäsi, ellet halua edes kuulla vastausta, joka paljastaa, ettei aloittaja edes tiedä hölkäsen pöläystä, että mihin edes kristinusko perustuu,.
Mutta ei mitään uutta auringon alla, ei tiedä muutkaan, eivätkä näe tai kuule, kun sen kertoo.
Ovat sokeita ja kuuroja, jo Jeesuksenkin sanoin - pystyyn kuolleita; 'antaa kuolleiden haudata kuolleensa'. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi, kun sieltä jouduttaisiin kantamaan joukoittain uskovaisten ruumiita pihalle, ja kirkko joutuisi murhaamisestaan syytteisiin.🔴 Miten mielenterveys jaksaa? Syntien julistaminen anteeksiANTAMATTOMIKSI ei tarkoita ihmisten tappamista. Se tarkoittaa, että viineisellä tuomiolla Jumala ei armahda.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔴 Miten mielenterveys jaksaa? Syntien julistaminen anteeksiANTAMATTOMIKSI ei tarkoita ihmisten tappamista. Se tarkoittaa, että viineisellä tuomiolla Jumala ei armahda.
Ahaa, ongelma on korvien välissä, eikä lukemisessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔴 Miten mielenterveys jaksaa? Syntien julistaminen anteeksiANTAMATTOMIKSI ei tarkoita ihmisten tappamista. Se tarkoittaa, että viineisellä tuomiolla Jumala ei armahda.
Oletko kuullut, ettei Jumala omista helvettiä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔴 Tekstisi on sekavaa ja outoa. Kun synnit lukitaan viimeiseen tuomioon asti, se tarkoittaa: Jumala itse, Herran Jeesuksen Kristuksen lupauksen mukaan, pitää ne synnit anteeksiantamattomina. Ei se oikeuta synnin tekemisen jatkamista. AP.
Jos tekstit, jotka on suoraan Raamatusta ja MINÄ ymmärrän ne, kun puhun, niin SEKAVUUS ja OUTOUS on SINUN korvien välissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JUMALALLA EI OLE HELVETTIÄ, ETTÄ VOI TUOMITA KADOTUKSEEN, SE ON SAATANA.
- Anonyymi
Kun kaksi enkeliä tuli pastori Kari Kanalan luokse ja julkisesti pidätti hänen syntinsä, Kanalaa ei naurattanut.
- Anonyymi
Koska sitä valtaa ei oikeasti ole kellään. Et sinä voi ottaa keneltäkään pois pelastavaa uskoa Jeesukseen. Tänä päivänä kukaan ei pidä hallussaan tuota valtaa, onneksi. Luterilaiset pidättäisivät helluntailaisten synnit ja helluntailaiset luterilaisten, kaikki menisivät kadotukseen.
- Anonyymi
🔴 Väärin. Koska uskovaiset luterilaiset ja uskovaiset helluntailaiset ovat veljiä samassa maailmanlaajassa uskovien yhteydessä, ei uskovainen toiselta syntejä pidätä. Kyse on katumattomista ja parannusta tekemättömistä valeuskovaisista.
- Anonyymi
Uskolla pelastutaan edelleenkin palvelemaan kristinuskossa lihalla SYNNIN LAKIA.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔴 Väärin. Koska uskovaiset luterilaiset ja uskovaiset helluntailaiset ovat veljiä samassa maailmanlaajassa uskovien yhteydessä, ei uskovainen toiselta syntejä pidätä. Kyse on katumattomista ja parannusta tekemättömistä valeuskovaisista.
Et sinä, eikä helluntailaiset, voi tuomita ketään kadotukseen, sen tekee yksin Herra Jeesus. Jos joku on valeuskovainen, uskovien kuuluu kutsua heitä parannukseen, ei lähettää kadotukseen.
- Anonyymi
Synnin pidättäminen tarkoittaa sitä että henkilö ei anna anteeksi jonkun hänelle tekemää vääryyttä. Silloin se syntivelka jää henkilön päälle mutta myös vastaaja joutuu tuomion alaiseksi ja menettää isän anteeksiannon
Matt
6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
6:15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
Eli lose-lose tilanne- Anonyymi
Juuri näin eikä nämäkään esimerkkitapaukset liity välttämättä juuri helvettiin. Raamatussa on lukemattomia muitakin tapoja hoitaa syntivelkaa. Ei tarvitse aina ottaa esille sitä äärimmäisintä.
- Anonyymi
Rikos, rikkomus ei ole mikään 'synti' -sana, eikä sillä ole mitään tekemistä edes synti-sanan kanssa, tai koska synti on ominaisuus, niin kaikki uskovaiset ovat sitten jo luonnostaan rikollisia. Ehkä näin onkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rikos, rikkomus ei ole mikään 'synti' -sana, eikä sillä ole mitään tekemistä edes synti-sanan kanssa, tai koska synti on ominaisuus, niin kaikki uskovaiset ovat sitten jo luonnostaan rikollisia. Ehkä näin onkin.
Mutta ei heille nyt niitäkään kristinuskon mukaan tarvitse antaa anteeksi, koska uskovaiset eivät Paavalin sanoin hallitse ollenkaan tekojaan.
Älkää sotkeko juttuun Jeesuksen evankeliumia, siihen ei ole uskontoa, Paavali on kironnut senkin. Ja Paavalin evankeliumi on täysin päinvastainen. - Anonyymi
🔴 Avainten vallan kohdalla Jeesus ei tarkoita, että synnin pitäisi kohdistua sinuun. Sellaista ehtoa ei asetettu. Kyseessä on mikä tahansa synti joka pidätetään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🔴 Avainten vallan kohdalla Jeesus ei tarkoita, että synnin pitäisi kohdistua sinuun. Sellaista ehtoa ei asetettu. Kyseessä on mikä tahansa synti joka pidätetään.
Jeesus ei ole opettanut mitään synnistä, vaan tapettiin juutalaisen syntiopin vastustamisesta, kun sanoi sen Jumalaa Saatanaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei ole opettanut mitään synnistä, vaan tapettiin juutalaisen syntiopin vastustamisesta, kun sanoi sen Jumalaa Saatanaksi.
Raamatun tuntemattomat kirjoittajat ovat mielensä mukaan säätäneet Jeesuksen puhetta. Evankeliumeissa on aitoa Jeesuksen puhetta vain korkeintaan 20-30 prosenttia. Pitää osata erottaa mikä on ja mikä ei, ja tuo synti ei kuulunut Jeesuksen opetukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatun tuntemattomat kirjoittajat ovat mielensä mukaan säätäneet Jeesuksen puhetta. Evankeliumeissa on aitoa Jeesuksen puhetta vain korkeintaan 20-30 prosenttia. Pitää osata erottaa mikä on ja mikä ei, ja tuo synti ei kuulunut Jeesuksen opetukseen.
🔴 Suosittelen että sinä hakeudut psykiatriseen hoitoon. Sitten jos se ei auta, kyse on vakavammasta asiasta, ja tarvitset pahojen henkien ulosajamisen osaavan hurskaan miespapin apua.
- Anonyymi
Edellä kopoidaan Raamatusta Jeesuksen opetusta:
"Matt
6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän RIKKOMUSTAAN, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
6:15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän RIKKOMUKSIANNE."
Ja Jumalana on "taivaallinen isä", eikä rikkomus ole synti-sanan synonyymi. Ja taivasten valtakunnan evankeliumissa on eri Jumala kuin Paavalin syntievankeliumissa. Jeesus myös omassa evankeliumissaan esittää vaatimuksia tehdä niitä isän haluamia hyviä tekoja - löytyy Matteuksen evankeliumi, 7. luku.
Paavali surmaa Jeesuksen, vainoaa hänen opetustaan, ja 5.Mooseksen kirja juutalaisten jumaluus määrää ihmeidentekijän surmaamisen, joka houkuttelee toisen Jumalan.
Paavali surmauttaa Jeeuksen, ja tekee Jeesuksen nimeen Kristus tosi Jumalan, jonka veriuhri pelastaa kokonaan vastaamasta omista teoistaan. Ja tarjous on pistämätön - tämä jumaluus on Saatana, joka omistaa helvetin, jolle uhrataan veriuhreja - tässä Paavalin syntiopin kristinuskon tapauksessa siis Jeesus kirottuna kiroukseksi, mutta ehtona on, että ei joudu helvettiin vain siinä tapauksessa, jos palvoo Jeesusta kuoliaaksi kidutettuna uhrinaan.
Tämä prosessi ilmenee Raamatun tekstissä niin, että Jeesus opettaa taivasten valtakunnan olevan happaman taikinan kaltainen, ja Paavali käskee perkaamaan sen pois, koska Jeesus on teurastettu pääsiäisen uhrilampaana. ( Löytyy Matt. 13:33 ja 1.Kor. 5:7). Ja nyt uskovainen veriuhripalvonnaallaan muuttuu läpikoitaisin syntiseksi.
Ja näin Paavali opettaa:
Room. "7:20 Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.
Ja näin uskovainen sai itseensä syntiominaisuuden perkaamalla pois Jeesuksen opettaman taivasten valtakunnan, jonka hän sanoi olevan meissä ja meidän ympärillämme Jumalan valtakunnan ollessa sisällisesti meissää
Saatanan synnin valtakunta ja Jumalan taivasten valtakunta ei mahdu ihmiseen yhtä aikaa, joten näitä oppeja ei missään nimessä pysty sekoittamaan keskenään, tai syntyy tuo uskovaisten kaksipäinen hirviöjumala, joka omistaa sekä taivaan että helvevetin. Näin se ei mene Raamatun tarinan mukaan. Nämä kaksi evankeliumia ovat keskenään päinvastaisia ja vaikka molemmissa puhutaan Jumalasta, niin syntievankeliumin huijaava jumaluus, joka varastaa uskovan sielun on todellisuudessa tarinan Saatana.
Tämä on todella tarina - satu sanovat ateistit - mutta sen tarinankin palikat on pidettävä paikoillaan, koska se selittää luomiskertomuksen filosofian hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta, mistä syystä oli elämän puu suojattava, ettei tule sellaisia sekasikiötarinoita, joissa lopulta Punahilkka syökin Isoäidin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1142144- 1881784
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631165Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K791082Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311040En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k691008Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.43953Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉74925Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse55880The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut8874