Turussa Tampereentien päässä on oikein vilkkuvaloilla varoitusmerkit, että ajojärjestelyt ovat muuttuneet. Mutta eivä ole, ne ovat olleet yhtä idioottimaiset jo pian vuoden. Tuli eilen ajettua kyseisestä paikasta ensimmäistä kertaa marraskuun jälkeen ja ajattelin liikennemerkin tarkoittavan sitä, että hölmö liikennejärjestely on nyt historiaa ja vasen kaista johtaa myös keskustaan...mutta ei. Edelleen näytti olevan sama idioottimainen liikennejärjestely jossa oikeanpuoleinen kaista haarottuu neljäksi kaistaksi ja vasen kääntyy konserttitalolle.
Kuinka helvetin kauan on edes luvallista käyttää liikennemerkkiä "ajojärjestelyt muuttuneet"? Kun ne näyttävät kuitenkin vakiintuneet idioottimaiselle tasolle.
Miksihän Turussa?
3
216
Vastaukset
- Anonyymi
Osaako Finlex-miehet kertoa kuinka kauan liikennejärjestelyt voivat olla muuttuneet, ennen kuin ne ovat vakiintuneet? Onhan se aika hurjaa jos tuollaisia lisäkilpiä pidetään kuukausikaupalla. Löytyikö nyt kilpi jolle ei ole lakia lainkaan?
- Anonyymi
Eihän tuossa pitäisi mitään ongelmaa olla. Paikalliset tietävät että ne ovat muuttuneet kauan sitten. Uuden lomakauden lähestyessä harvoin käyvät huomaavat, että on jokin muuttunut, seurataanpa liikennemerkkejä tarkemmin. En minäkään ole navigaattorin karttaa päivittänyt, vaikka olen juuri ensi lauantaina Turkuun menossa.
- Anonyymi
Kyse on siis Turusta?
Eikö se kerro jo tarpeeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008920
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265388- 534631
- 894400
- 583573
- 513346
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583208Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262846Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv442666- 432601