Kuka omistaa Parkanon Virastotalon ja on sen turvallisuusvastuussa koulukeskuksen vieressä. On todellinen Parkanon nähtävyys kolmostien kulkijoille ja Satakunnankadulle, haluaisin tietää omistuspohjan ja mitä tälle ongelmajätteelle tehdään
Parkanon Virastotalo
Anonyymi-ap
3
671
Vastaukset
- Anonyymi
minä sen omistan .mutta niin vaikean omistusjärjestelmän kautta ettei edes etsivät löytäneet oikeaa omistajaa.toisaalta vois ton myydäkkin tuottanut pelkkää persnettoo viimeaikoina.
- Anonyymi
Ja siis talon oikea omistajahan on valittanut hallinto-oikeuteen, kun se myytiin muutamalla eurolla kolmikolle....
- Anonyymi
Herra romukauppias kavereineen taitaa vielä odotella oikeuden päätöstä, että hyväksytäänkö heidän kauppansa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194763Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5132499Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462087Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182009- 811606
- 181566
- 1461515
- 1101086
- 126874
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40859