Minä pistän tänne taas saita isäni minä en saisi ostaa mitään tavaraa edes omilla rahoillani

Anonyymi-ap

Kauhia huutaminen jos ostan jotakin tavaraa itselleni ja jos hänen oma tavara hajoaa heti vie minun tavara lupia kyselemettä .Mieli menee jumiin ei puhu 14 vrk mitään ,hyvin vaikeaa keskustella sellaisen ihmisen kanssa järkevästi .Kyllä juttelee muiden ihmisten mennen tullen mutta ei tule toimeen oman pojan kanssa kun se ostelee koko ajan vain tavaroita ,sitten tulee ruikkuttamaan minulle kun on haaskannut kaikki rahansa.Kaikkiin turhiin tavaroihin vaikka olisi pärjätty ilman niitäkin .Minä menen huonoon kuntoon jos jään sängyn pohjalle tai edes istun tietokoneen äärellä 3 h jalat aivan tönkkönä yritä joka päivä liikkua vain korona kaatoi minut sänkyyn 5 vrk ja muut makasit sängysssä 14 vrk .🤔

16

515

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Saita isäni lyhenetty= Osta mustikkakiisseliä aamupuuron päälle ja sanon isälle tämä on minin puuroni päälle,älä syö eikö mitä kurnuttanut sen poskeensa kaikki mitä täällä on ostettu ne on ostettu hänen rahoilla.Onneksi löytyi vähän suklaajukurttia menee paremmin alas puuro kohta lähden töihin omaan harrastustoimintaan,puuro liian lämmintä 50°C vielä olla 40°C voi syödä.

• Anonyymi

Saita isäni lyhenetty= se on niin umpimielinen ilma on melko tunkkaista välillä lähden monesti ulos raittiiseen ilmaan reissailemaan ,metsätöitä puhdas ja raikas ilma.Niitä puita ei saa myydä pakko panna varaston sisälle siksi aikaa kun isä on elossa ,metsää ei enää saa harventaa se kuluu,väärin kauheaa puskaa ei pääsisi läpi kävelemää jos en olisi vähän edes harventanut .16 vuotta sitten harventanut viimeksi ihan umpeen oli ajourat kasvaneet ,nyt leveämmästi auki 1.35 m vähintään 5 m matkalta otti puita tuli 50 puuta kasaan ,näytti oikeaoppisesti harvennetulta .Siitä eteenpäin taas hirveää puskaa lukuun ottamatta ajouraa.🤔🥺.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saita isäni lyhenetty= se on niin umpimielinen ilma on melko tunkkaista välillä lähden monesti ulos raittiiseen ilmaan reissailemaan ,metsätöitä puhdas ja raikas ilma.Niitä puita ei saa myydä pakko panna varaston sisälle siksi aikaa kun isä on elossa ,metsää ei enää saa harventaa se kuluu,väärin kauheaa puskaa ei pääsisi läpi kävelemää jos en olisi vähän edes harventanut .16 vuotta sitten harventanut viimeksi ihan umpeen oli ajourat kasvaneet ,nyt leveämmästi auki 1.35 m vähintään 5 m matkalta otti puita tuli 50 puuta kasaan ,näytti oikeaoppisesti harvennetulta .Siitä eteenpäin taas hirveää puskaa lukuun ottamatta ajouraa.🤔🥺.

Saita isäni lyhenetty = Se ei ole yhtään mitään jos en olisi sitä auttanut sen töissä 15 vuotta sitten jo joutunut työt jo lopettamaan ,aina tarkka kuin porkkana melko huonoa olemaan tarkkana kuin porkkana .Viime kuussakin sentin venytys ennätys 2 kertaa,minä en edes omilla rahoillani saa itselleni tavaroita ostaa isä se maksaa minulle liikaa turhia ostoksia ostelet ,sinun rahasi kuuluvat minulle ,pistän sinut holhouksen alaiseksi 🤔😳.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saita isäni lyhenetty = Se ei ole yhtään mitään jos en olisi sitä auttanut sen töissä 15 vuotta sitten jo joutunut työt jo lopettamaan ,aina tarkka kuin porkkana melko huonoa olemaan tarkkana kuin porkkana .Viime kuussakin sentin venytys ennätys 2 kertaa,minä en edes omilla rahoillani saa itselleni tavaroita ostaa isä se maksaa minulle liikaa turhia ostoksia ostelet ,sinun rahasi kuuluvat minulle ,pistän sinut holhouksen alaiseksi 🤔😳.

Pihi isäni = Ostan sen lääkkeet omilla rahoillani ,sen auton korjautan ,erittän hyvin harvoin on antanut rahaa takaisin ,aina joutuu sanomaan anna rahat jos tuon sinun lääkkeesi apteekista ,oletusarvo päällä apteekissa minä olen tuo henkilö ja minun lääkkeet he eivät ole koskaan nähneet kyseistä henkilöä .Outoja pelkotiloja ilmalaite räjähtää pitää panna se ulos ja muita juuri nyt ei niitä muista ,niin omituisia akkua ei voi ladata räjähdys vaara. 💥.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pihi isäni = Ostan sen lääkkeet omilla rahoillani ,sen auton korjautan ,erittän hyvin harvoin on antanut rahaa takaisin ,aina joutuu sanomaan anna rahat jos tuon sinun lääkkeesi apteekista ,oletusarvo päällä apteekissa minä olen tuo henkilö ja minun lääkkeet he eivät ole koskaan nähneet kyseistä henkilöä .Outoja pelkotiloja ilmalaite räjähtää pitää panna se ulos ja muita juuri nyt ei niitä muista ,niin omituisia akkua ei voi ladata räjähdys vaara. 💥.

Pihi isäni= Ei se kanssa pysty keskutelemaan asioista järkeväsi jonkun huonon asian sille joutuu kertomaa sillä menee hermo ,kenelle ne sitten pitää kertoa sitten jos ei omalle isälle ,murehtii ja märehtii saattaa tehdä ihan mitä tahansa ,pidä ovi takanasi auki pääset juoksemaan karkuun ja joskus 2 kertaa hourauskohtaus 1 vastoinkäyminen sänky kutsuu siellä on turvallista olla .😵.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pihi isäni= Ei se kanssa pysty keskutelemaan asioista järkeväsi jonkun huonon asian sille joutuu kertomaa sillä menee hermo ,kenelle ne sitten pitää kertoa sitten jos ei omalle isälle ,murehtii ja märehtii saattaa tehdä ihan mitä tahansa ,pidä ovi takanasi auki pääset juoksemaan karkuun ja joskus 2 kertaa hourauskohtaus 1 vastoinkäyminen sänky kutsuu siellä on turvallista olla .😵.

Pihi isäni = Ennen sanoi huolto on kaiken a ja o nyt ei raski enään huoltaa edes autoaankaan vaikka olen ostanut öljyt ja suodattimet lähemmäs 17 thkm ajettu samoilla öljyillä ja jos väärän lääkkeen ostaa ,mies menee ihan sekaisin rupeaa huutamaan ,vie heti takaisin sinne mistä olet ostanutkin.Melko vaikeaa rupeaa olemaan jo toisinaan itsekin menee sekaisin ,mutta olen vannonut itselleni minusta ei noin pihiä tule .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pihi isäni = Ennen sanoi huolto on kaiken a ja o nyt ei raski enään huoltaa edes autoaankaan vaikka olen ostanut öljyt ja suodattimet lähemmäs 17 thkm ajettu samoilla öljyillä ja jos väärän lääkkeen ostaa ,mies menee ihan sekaisin rupeaa huutamaan ,vie heti takaisin sinne mistä olet ostanutkin.Melko vaikeaa rupeaa olemaan jo toisinaan itsekin menee sekaisin ,mutta olen vannonut itselleni minusta ei noin pihiä tule .

Pihi isäni = Auto taas rikki ja kalliisti olen purkanut pahaa mieltä ajamalla ylinopeutta ,se on herättänyt pahaa mieltä muissa autoilioissa joka päivä joku autoilija roikkuu perässä + poliisit on ollut pakko lopettaa sekin homma joksikin aikaa ehkä 5-24 kk jos ajan ylinopeutta ketään ei saa olla lähelläkään .Auto maalata eri väriseksi vaikka puoli autoa vain niin ei kaikki eivät roikkuisivat perässä joka päivä 6kk ajettu nätisti ,vähän jo kyllästyttää itse hurjastelut jäljet mä tunnen omissa nahoissani taas joutuu realisoimaa omaa omaisuutta että saisi auton korjautettua traktori ,perälevyä,päältä ajettava ruohonleikkuri ajettu 6h 45 min akku uusi ,ensi huoltoa odotellessa.Jonkun tonnin saada jos korjaus hintalappu menee yli 2000€ .Katsottiin vähän kaivureita,autoja niissä oli vähän kiinnostusta muttei traktoreita se oli yhtä vilinää se katselu ei kiinnostusta .🤔🫣.

• Anonyymi

Pihi isäni= ÄÄRIMÄINEN PIHEYS KOHTAUS "TAAS" jos en saa autoani kuntoon omalla eläkkeelläni auto pannaa myyntiin 2000€ vikoineen takaakseli laakeri rikki,abs johtuu öljy vuodosta ,lommoja,3 vaihde ei aina mene päälle korjaanttuu ikh lisä aineella auton arvo nyt 7500€ ajettu alle 300000km lava auto nissan navara 2,5 tdic ennen vanhaan tuo mies ois viety visalaan hoitoa saamaan pakkopaidassa .Uusi ilmoitus jos huonosti käy elokukuvan tästä miehestä saisi tehdä minä en jatka perinnettä minusta tuleee pultsari.

• Anonyymi

Pihi isäni = ääretön pihi ☝️ääretön pihi☝️ polku pyörälläkää ei saa ajaa sekin on maksullista ja käveleminen 100€ 1h silläkin jos 10 € pitäisi maksaa onko johouraamista ei ole synnynnäistä joku opettanut varmaan pieni poika katsoo isän toin
      Mia ja nyt niitä oppeja yrittää opettas aminulle.

• Anonyymi

Pihi isäni = Monet tulleet sanomaa tajuatko kuin hyvä isä sinulla oikein on se olisikin ei polta ei juo mutta äärimmäisiä piheys kohtauksia jos niitä ei olisi oikein hyvä ISÄ olisi. 1 kerran kk tai monta kertaa vrk nyt 3 kpl jotakin josta menee rahaa sanoo minulle mene sairas hullu pois en halua kuulla sinun hulluja asioita ja rukoilere en tule yhtäänviisaammaksi etkä sinäkäänpääse taivaaseen vaan pirun vasemaksi kädeksi alihankkijaksi.

• Anonyymi

Pihi isäni =TAAS se sen kohtauksen sai piheyskohtauksen ,kaikki menee uusiksi auton korjauaikakin pitää peruuttaa,itse olen ostanut työkaluja en saa käyttää niitä ,isällä on kuitti niistä ne ovat hänen työkaluja ,työkalut pitäisi olla tuhannesosan tarkuudella samassa paikassa minä sanoi ei ihan pysty samalle kohdalle laittamaan voinut tippua siihen lähelle ,kuten olikin sanoi käy optikolla lasit uusimassa 1,65 m korkeudelta erota niitä enään .Nosti 1,3 m korkeudelle kuvia otettu kun ei sitä erota enään työkalua enään pöydältä .Joku sairauden muotoko vai altsmeiherin tautiako🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pihi isäni =TAAS se sen kohtauksen sai piheyskohtauksen ,kaikki menee uusiksi auton korjauaikakin pitää peruuttaa,itse olen ostanut työkaluja en saa käyttää niitä ,isällä on kuitti niistä ne ovat hänen työkaluja ,työkalut pitäisi olla tuhannesosan tarkuudella samassa paikassa minä sanoi ei ihan pysty samalle kohdalle laittamaan voinut tippua siihen lähelle ,kuten olikin sanoi käy optikolla lasit uusimassa 1,65 m korkeudelta erota niitä enään .Nosti 1,3 m korkeudelle kuvia otettu kun ei sitä erota enään työkalua enään pöydältä .Joku sairauden muotoko vai altsmeiherin tautiako🤔

Pihi isäni =Ei sitä konetta sinne metsää saa luiskia perkkaamaa ja ojia ,traktorilla yritin ne tehdä se rupesi temppuilemaa
        Isälle siitä sanoin ei ole minun traktori ,sitten kun yritä sitä myydä se on minun traktori on sen ostanut mutta rekisteri otteessa lukee minun nimeni. Sen mieli muuttuu 1 min välein piheys kohtaus vai houraus kohtaus piheys& houraus yhdessä.Ota nyt niistäkin nyt selvää en pysy perässä enään.🫣😳.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pihi isäni =Ei sitä konetta sinne metsää saa luiskia perkkaamaa ja ojia ,traktorilla yritin ne tehdä se rupesi temppuilemaa
        Isälle siitä sanoin ei ole minun traktori ,sitten kun yritä sitä myydä se on minun traktori on sen ostanut mutta rekisteri otteessa lukee minun nimeni. Sen mieli muuttuu 1 min välein piheys kohtaus vai houraus kohtaus piheys& houraus yhdessä.Ota nyt niistäkin nyt selvää en pysy perässä enään.🫣😳.

Pihi isäni= Testattu yritin ottaa pankkilainaa 2000€ vaikka panin 400,900 € kk ei hyväksytty ,enkä myöskää saa sähköistä allekirjoitus oikeutta ,olen osakkaana isän firmassa 50-50% anna minulle enempi rahaa ison pinon laskuja löi nokan eteen ,16 vuotta tein töitä joista 10 palkatta palkkani oli 200mk tai 200€ 4 vuoden ajan vain maksoi yrittäjä eläkettä minusta ,15 vuotta olin isääni avustanut koneen kuljetuksessa kiinnitystä,4 silmää näkee enempi kuin 2 liikenteessä .Toki isä maksaa pikku laskuja minun puolestani muttei isoja kalliita auton korjauksia,traktorin .Sammaloitunut ja asuu sängyn pohjalla töitä olisi tekijän kunto loppunut kesken Paha työtapaturma merkittävästi sen toimintakykyyn ja haittaa minuakin ,olen laskenut saamattomia palkkatuloja Vieläkin 28 th€ jos olisin saanut polet niistä työpalkoista isälle 5000€ minulle 200€ siinä on sinun 50% työpanoksestasi per kk x 16 vuotta ,ei voi maksaa minulle täyttä palkkaa sen takia kun en ole normi ihminen olen vajaaälyinen ,ei ole kohdellut tasavertoisesti eikä omana poikanansa .😡.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pihi isäni= Testattu yritin ottaa pankkilainaa 2000€ vaikka panin 400,900 € kk ei hyväksytty ,enkä myöskää saa sähköistä allekirjoitus oikeutta ,olen osakkaana isän firmassa 50-50% anna minulle enempi rahaa ison pinon laskuja löi nokan eteen ,16 vuotta tein töitä joista 10 palkatta palkkani oli 200mk tai 200€ 4 vuoden ajan vain maksoi yrittäjä eläkettä minusta ,15 vuotta olin isääni avustanut koneen kuljetuksessa kiinnitystä,4 silmää näkee enempi kuin 2 liikenteessä .Toki isä maksaa pikku laskuja minun puolestani muttei isoja kalliita auton korjauksia,traktorin .Sammaloitunut ja asuu sängyn pohjalla töitä olisi tekijän kunto loppunut kesken Paha työtapaturma merkittävästi sen toimintakykyyn ja haittaa minuakin ,olen laskenut saamattomia palkkatuloja Vieläkin 28 th€ jos olisin saanut polet niistä työpalkoista isälle 5000€ minulle 200€ siinä on sinun 50% työpanoksestasi per kk x 16 vuotta ,ei voi maksaa minulle täyttä palkkaa sen takia kun en ole normi ihminen olen vajaaälyinen ,ei ole kohdellut tasavertoisesti eikä omana poikanansa .😡.

Pihi isäni= Tahdoin isältä rahaa sen auton pakoputken tekoon ei antanut ,piti taas realisoida omaisuuttani 70% tappiota ***€ kun piti saada rahaa ne olivat vain 11 kk vanhoja ja toiseen löytyi kuittikin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pihi isäni= Tahdoin isältä rahaa sen auton pakoputken tekoon ei antanut ,piti taas realisoida omaisuuttani 70% tappiota ***€ kun piti saada rahaa ne olivat vain 11 kk vanhoja ja toiseen löytyi kuittikin.

Pihi isäni = Pitkä aikainen korvatulehdus levinnut aivoihin siitä on tullut pikkutarkka,superpihi,houraa ,ei kuule yhtään mitään ei edes kuulolaiteella ja jos kuule jotakin kuulee sen väärin siitä tulee ikäviä tilanteita ,normaali ihminen menisi lääkäriin hakemaan apua ei hän tervaskantojen ,tervaskantojen,tervaskanto uusi oire huimaus käy kuumana minulle ja kaatuilee .Remowax huuhtelua isolla ruiskulla lämmintä vettä ja apteekista korvatulehdukseen niin "ehkä mies saadaan palautettua toimintakykyiseksi tai sitten ei" jalat nousevat mutta pää 😵‍💫ei sänky se on maailman turvallisin paikka, kunnes minä sinne saavun .

• Anonyymi

Voi möhnä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      211
      2736
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      52
      1926
    3. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      430
      1573
    4. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      153
      1493
    5. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      366
      1422
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1288
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      25
      1276
    8. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1226
    9. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      62
      1083
    10. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      948
    Aihe