Kauhia huutaminen jos ostan jotakin tavaraa itselleni ja jos hänen oma tavara hajoaa heti vie minun tavara lupia kyselemettä .Mieli menee jumiin ei puhu 14 vrk mitään ,hyvin vaikeaa keskustella sellaisen ihmisen kanssa järkevästi .Kyllä juttelee muiden ihmisten mennen tullen mutta ei tule toimeen oman pojan kanssa kun se ostelee koko ajan vain tavaroita ,sitten tulee ruikkuttamaan minulle kun on haaskannut kaikki rahansa.Kaikkiin turhiin tavaroihin vaikka olisi pärjätty ilman niitäkin .Minä menen huonoon kuntoon jos jään sängyn pohjalle tai edes istun tietokoneen äärellä 3 h jalat aivan tönkkönä yritä joka päivä liikkua vain korona kaatoi minut sänkyyn 5 vrk ja muut makasit sängysssä 14 vrk .🤔
Minä pistän tänne taas saita isäni minä en saisi ostaa mitään tavaraa edes omilla rahoillani
5
196
Vastaukset
- Anonyymi
Saita isäni lyhenetty= Osta mustikkakiisseliä aamupuuron päälle ja sanon isälle tämä on minin puuroni päälle,älä syö eikö mitä kurnuttanut sen poskeensa kaikki mitä täällä on ostettu ne on ostettu hänen rahoilla.Onneksi löytyi vähän suklaajukurttia menee paremmin alas puuro kohta lähden töihin omaan harrastustoimintaan,puuro liian lämmintä 50°C vielä olla 40°C voi syödä.
- Anonyymi
Saita isäni lyhenetty= se on niin umpimielinen ilma on melko tunkkaista välillä lähden monesti ulos raittiiseen ilmaan reissailemaan ,metsätöitä puhdas ja raikas ilma.Niitä puita ei saa myydä pakko panna varaston sisälle siksi aikaa kun isä on elossa ,metsää ei enää saa harventaa se kuluu,väärin kauheaa puskaa ei pääsisi läpi kävelemää jos en olisi vähän edes harventanut .16 vuotta sitten harventanut viimeksi ihan umpeen oli ajourat kasvaneet ,nyt leveämmästi auki 1.35 m vähintään 5 m matkalta otti puita tuli 50 puuta kasaan ,näytti oikeaoppisesti harvennetulta .Siitä eteenpäin taas hirveää puskaa lukuun ottamatta ajouraa.🤔🥺.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saita isäni lyhenetty= se on niin umpimielinen ilma on melko tunkkaista välillä lähden monesti ulos raittiiseen ilmaan reissailemaan ,metsätöitä puhdas ja raikas ilma.Niitä puita ei saa myydä pakko panna varaston sisälle siksi aikaa kun isä on elossa ,metsää ei enää saa harventaa se kuluu,väärin kauheaa puskaa ei pääsisi läpi kävelemää jos en olisi vähän edes harventanut .16 vuotta sitten harventanut viimeksi ihan umpeen oli ajourat kasvaneet ,nyt leveämmästi auki 1.35 m vähintään 5 m matkalta otti puita tuli 50 puuta kasaan ,näytti oikeaoppisesti harvennetulta .Siitä eteenpäin taas hirveää puskaa lukuun ottamatta ajouraa.🤔🥺.
Saita isäni lyhenetty = Se ei ole yhtään mitään jos en olisi sitä auttanut sen töissä 15 vuotta sitten jo joutunut työt jo lopettamaan ,aina tarkka kuin porkkana melko huonoa olemaan tarkkana kuin porkkana .Viime kuussakin sentin venytys ennätys 2 kertaa,minä en edes omilla rahoillani saa itselleni tavaroita ostaa isä se maksaa minulle liikaa turhia ostoksia ostelet ,sinun rahasi kuuluvat minulle ,pistän sinut holhouksen alaiseksi 🤔😳.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saita isäni lyhenetty = Se ei ole yhtään mitään jos en olisi sitä auttanut sen töissä 15 vuotta sitten jo joutunut työt jo lopettamaan ,aina tarkka kuin porkkana melko huonoa olemaan tarkkana kuin porkkana .Viime kuussakin sentin venytys ennätys 2 kertaa,minä en edes omilla rahoillani saa itselleni tavaroita ostaa isä se maksaa minulle liikaa turhia ostoksia ostelet ,sinun rahasi kuuluvat minulle ,pistän sinut holhouksen alaiseksi 🤔😳.
Pihi isäni = Ostan sen lääkkeet omilla rahoillani ,sen auton korjautan ,erittän hyvin harvoin on antanut rahaa takaisin ,aina joutuu sanomaan anna rahat jos tuon sinun lääkkeesi apteekista ,oletusarvo päällä apteekissa minä olen tuo henkilö ja minun lääkkeet he eivät ole koskaan nähneet kyseistä henkilöä .Outoja pelkotiloja ilmalaite räjähtää pitää panna se ulos ja muita juuri nyt ei niitä muista ,niin omituisia akkua ei voi ladata räjähdys vaara. 💥.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihi isäni = Ostan sen lääkkeet omilla rahoillani ,sen auton korjautan ,erittän hyvin harvoin on antanut rahaa takaisin ,aina joutuu sanomaan anna rahat jos tuon sinun lääkkeesi apteekista ,oletusarvo päällä apteekissa minä olen tuo henkilö ja minun lääkkeet he eivät ole koskaan nähneet kyseistä henkilöä .Outoja pelkotiloja ilmalaite räjähtää pitää panna se ulos ja muita juuri nyt ei niitä muista ,niin omituisia akkua ei voi ladata räjähdys vaara. 💥.
Pihi isäni= Ei se kanssa pysty keskutelemaan asioista järkeväsi jonkun huonon asian sille joutuu kertomaa sillä menee hermo ,kenelle ne sitten pitää kertoa sitten jos ei omalle isälle ,murehtii ja märehtii saattaa tehdä ihan mitä tahansa ,pidä ovi takanasi auki pääset juoksemaan karkuun ja joskus 2 kertaa hourauskohtaus 1 vastoinkäyminen sänky kutsuu siellä on turvallista olla .😵.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172889
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1292831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791816Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va731428Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371352- 471108
- 991011
- 110896
- 46843
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6843