Kun Venäjä voittaa Ukrainan sodan

Anonyymi-ap

Mikä on Suomen nykyisen valtiojohdon nassutuksen aihe. Jään mielenkiinnolla odottamaan. Tai sitten en ! Perusta pätkääkään :). Jonnin joutavista nassutuksista.

28

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ukrainan tappio pyritään selittelemään voitoksi ja Suomen antamat rahat ja aseet selitellään niin että ne uhrattiin ettei ryssä pääse eurooppaan(missähän se eurooppa on)

• Anonyymi

Näin varmasti tapahtuu.

• Anonyymi

Ukraina on voittanut sillä se on saanut tuhottua Venäjän asevoimat moneen otteeseen jonka seurauksena se ei voi uhata Eurooppaa. Mitä Venäjä on voittanut—ei mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukraina on voittanut sillä se on saanut tuhottua Venäjän asevoimat moneen otteeseen jonka seurauksena se ei voi uhata Eurooppaa. Mitä Venäjä on voittanut—ei mitään.

Ai se alkaa jo nyt 🤭. Onko Zelensky allekirjoittamassa Saudi-Arabiassa voitonsuunnitelmaa? 😂😂😂😂

• Anonyymi

Naurettavinta edelleen on tuo vihjailu Ukrainan voitosta, vaikka se alusta asti on ollut täysin absurdi, jopa teoriassa.
      Venäjä on tuhonnut käsittämättömän määrän nato-aseita, ettei sitä maallikko usko, lisättynä ukrainan oma valtava asearsenaali.
      Tahti jatkuu tasaisen varmana.

• Anonyymi

Nyt media on rauhoittunut Ukrainan voiton hehkuttamisessa, sitä kun ei ole näköpiirissä. Lähinnä on keskitytty haukkumaan Trumppia ja rauhansuunnitelmaa.

• Anonyymi

Minua kovasti kiinnostaa, kun sota on loppunut, mitä Venäjä tiedottaa miestappioistaan?

Talvisodan jälkeen Molotov ilmoitti virallisesti, että miesmenetykset olivat 47000.
      Jälkeenpäin on todettu ja todistettu, että todellinen luku oli 120000-180000.

• Anonyymi

Lopettakaa tuo talvisota lässytys, sitä pitää viljellä joka paikassa. Iso osa oli teistäkin isoisänne palleissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopettakaa tuo talvisota lässytys, sitä pitää viljellä joka paikassa. Iso osa oli teistäkin isoisänne palleissa.

"Iso osa oli teistäkin isoisänne palleissa."

Minun isäni oli sekä talvi- että jatkosodan Karjalankannaksella tappelemassa Ryssää vastaan. Hänen ja hänen kaltaistensa takia täällä Suomessa on vapaus ilmaista halutessaan hallituksen ja armeijan vastaisia mielipiteitä ilman vankilatuomion uhkaa.
        Itse olen tehnyt täyden virkauran Suomen armeijan upseerina ja kunnioitan veteraaneja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun isäni oli sekä talvi- että jatkosodan Karjalankannaksella tappelemassa Ryssää vastaan. Hänen ja hänen kaltaistensa takia täällä Suomessa on vapaus ilmaista halutessaan hallituksen ja armeijan vastaisia mielipiteitä ilman vankilatuomion uhkaa.
        Itse olen tehnyt täyden virkauran Suomen armeijan upseerina ja kunnioitan veteraaneja.

Ehkä joku muu ura olisi ollut parempi kuin tuo, jossa aivopestään tappamaan tai tulemaan tapetuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veteraaneja pitääkin kunnioittaa, mutta kunniottaako nykyhallinto niitä?
        Itsenäisyys myyty.
        Talvisota kutsutaan Erkon sodaksi ja olisi ollut vältettävissä.
        Jatkosota oliin sitten hyökkäyssotaa, joka jakoi veteraanit puolesta ja vastaan.

• Anonyymi

Tämmösen avauksen vetäisi karvareuhkasta Anatoli Asstusenko kun kerta länsimaisen näppiksen haltuunsa sai 😆

• Anonyymi

Nassuta nassun :)

• Anonyymi

Suur ydinasevalta venäjä ei häviä.

• Anonyymi

Ukraina hävinnyt alkaessaan. Meni Bidevaarin naruun!

• Anonyymi

venäjä häviää sodan, ja palauttaa Ukrainalle siltä anastamansa maat takaisin. Tiltut yrittävät peitellä tätä totuutta valehtelemalla röyhkeästi.

• Anonyymi

Nassuta nassun :) Minkäpä asialle mahtaa !

• Anonyymi

Hörhö se haaveilee olematonta. Heikot häviää vahvat voittaa 💪.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hörhö se haaveilee olematonta. Heikot häviää vahvat voittaa 💪.

"Anonyymi
        2025-03-10 19:06:49
        Hörhö se haaveilee olematonta. Heikot häviää vahvat voittaa"
        +++++++++
        Sun ihku put.out on jo hävinnyt.
        Vaikka se tappais kaikki Ukrot.

Venäjälle 100v ei riitä palaamaan entiselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Anonyymi
        2025-03-10 19:06:49
        Hörhö se haaveilee olematonta. Heikot häviää vahvat voittaa"

Sun ihku put.out on jo hävinnyt.
        Vaikka se tappais kaikki Ukrot.

Venäjälle 100v ei riitä palaamaan entiselleen.

Venäjä nousee jaloilleen vaikeistakin paikoista. Se on venäläinen luonne, että kaikesta selvitään, keksitään keinot.

• Anonyymi

Venäjä saa jotain maa-alueita mutta ei sellaista määrää mitä se oli suunnitellut ja hinta on kova mutta eihän tsaari välitä kuolleista....

Putinin naama loistaa sitten Kremlin torilla kuin ympärileikattu kulli kun hän kehuu mahtavaa saavutustaan.

• Anonyymi

"Putinin naama loistaa sitten Kremlin torilla kuin ympärileikattu kulli kun hän kehuu mahtavaa saavutustaan."

Älä sinä Putinia parjaa. Hän on Stalinin ohella suuri Suomen ystävä. Stalin tapatti ryssiä vielä paljon enemmän, mutta hyvin on Putinkin sillä saralla ansioitunut huomioiden, että sotakin on paljon pienempi. Kyllä hänelle voisi jonkinlaisen prenikan siitä myöntää.

• Anonyymi

Venäläiset tuhoavat itse nuo kaksi kaupunkiaan.

• Anonyymi

IHMISTEN TAPPAJAT ASUVAT VENÄJÄLLÄ

VENÄJÄ ON TAPPAMISEN TAITAJA IKUISUUTTAAN JA AINA

• Anonyymi

Taas sekoittaa päätä?

• Anonyymi

kuulkaahan pojat venäjä ottaa ne alueet jotka ovat sen hallinnassa siihen ei auta vaikka suomi vikisee.

• Anonyymi

Jos voitoksi katsotaan, että saavuttaa ne tavoitteet, joita hyökkäyssodalleen on asettanut, niin Venäjä ei voita. Se, että onko se Venäjän häviökään, on toinen juttu.
      Kun on hyökkäyssotinut 11 vuotta eikä sittenkään ole saanut tuhottua tavoitteen mukaisesti hyökkäyksen kohdetta eikä sellaista ole näköpiirissäkään ja joutuu lopettamaan hyökkäyssotansa ulkopuolisen vaatimuksesta, niin kovasti ei kannata myhäillä voittoisaa 11 vuotista hyökkäyssotaa.

No vielähän ei ole muuta kuin ronskisti heikennetty Ukrainan asemaa oikein porukalla, kun Trumpista onkin tullut Putinin kumpoani. Trump on arvaamaton eikä kukaan luota häneen, ei edes Putin, vaikka juuri nyt näyttää Trumpin pelaavan Putinin hyväksi Zelenskyä vastaan.

• Anonyymi

Sinä jauhat paskaa, ei ole hyökkäyssotinut 11-vuotta.
        Juttusi perusteella et ole edes hajulla Ukrainan tapahtumista, et tiedä Maidanista, etkä sen toimittajista.
        Kuitenkin sepustelet tänne, kuin jokin isompikin historian tuntija.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      23
      1850
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1691
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      30
      1423
    4. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      69
      1103
    5. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      50
      1022
    6. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      53
      880
    7. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      861
    8. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      23
      860
    9. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      175
      832
    10. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      21
      760
    Aihe