Hei vaan kaikille! Olen tulossa Vipeliin kesällä ja haluaisin matkustaa laivalla Lappajärvelle ja sieltä Alajärvelle jossa voisin yöpyä.
Tämä Geopank on niin kovasti kiinostava. Onko reittiaikataulu jo saatavissa jostain.
Missä lähtölaituri tarkalleen sijaitsee? Kartalta katsoin että olisi tanssilavan rannan laituri. Onkohan laivalla ruokailua ja kauanko se oikein kestää...
Mistä voin varata liput? meno-paluu.
Vesibussiliikenne Aljärvi- Vimpeli-_Lappajärvi reitillä.
6
295
Vastaukset
- Anonyymi
Metro on nopeampi,lippuja saa essolta ja apteekista.
- Anonyymi
Tarkoititko ruotsin laivaa
- Anonyymi
Kun on noin hyvä suunnitelma, niin hanki laiva ja käynnistä liikenne. Miksi odottaa, että joku toinen sen tekisi.
- Anonyymi
Veannetar.
- Anonyymi
Kysyjä tarkoitti varmasti laivaa, eikä kirkkovenettä?
Veannetar ilmeisesti liikennöi vain Savonjoessa.
Kovin tuntuisi epävarmalta kehittää laivaliikennettä Lappajärvellä kun ei edes R -kioski pysy pystyssä Vimpelissä nyt Lappajärven Kivilipusta puhumattakaan.- Anonyymi
Kunnanjohtajat ovat sahanneet ison jäälautan, jossa keskellä reikä, johon voi asentaa maston pystyyn. Sillä voi purjehtia vaikka koko kesän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774602- 1801867
- 1241570
- 1221081
- 351026
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161011- 78923
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78852- 47843
- 4808