Jumalattomat eivät rakasta totuutta ja heillä on alhainen moraali

Anonyymi-ap

" tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä."

Jumalattomien tiede on valhetta monelta kohdin paljon he ovat tunnustaneetkin kun totuus on tullut esiin ettei se ollutkaan varmaa totuutta eli tieteeksi kutsuttua valhetta.

Sitten kun uutta tutkimutietoa tulee niin nämä koirat katoavat piiloon kun paljasuivat saastaisiksi valehtelijoiksi esim. räjähdysteoretikot, jotka valehtelivat kauan maailmankaikkeuden syntyneen räjähdyksestä.Nykyään tiede kieltää sen mahdollisuuden, mutta on joitain jumalattomia, joilla ei ole uusimpia tietoja asiasta.

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/a1e32468-fee3-4fcd-9f1a-ad819f8d0953

29

215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä rähjäät. Eikös jokainen näe, ja ymmärrä. Pitääkö sitä tyhjänpäiväistä jauhamista tehdä.
      Ja toisaalta, eikös Jumala itse Pyhässä Hengessä tee töitä ja antaa täällä piemyden maailmassa molempien voimien olla, että sinäkin olet sen AHAA! elämyksen kokenut, että on musta ja valkoinen.

Kun ajat autoa- jos on kortti ja auto. Mesotko sitten liikenteessä ---hei hei-- tuossa tulee auto, tuossa menee- --- eiköhän jokainen itse homman osaa katsoa.

Kun mesojat alkaa selittää liikennettä, siellä tulee se oma sääntöviidakko pian esiin..

sen voit soveltaa uskonnolliseenkin alueeseesi.

• Anonyymi

Et ole helluntailainen. Antikristus ja 666 ovat sijalla 9. meidän kristillisessä vaelluksessa. Kun nämä tapahtuvat , olemme jo taivaassa. Sekunda asioita helluntailaisille. Mutta oletko valmis jos Jeesus tulee tänään. Antikristusta jauhatte päivästä päivään. Eivät edes pappinne tee ollenkaan niin. Kertaakaan vuodessa pyhä aamuna eivät puhu 666:sta.

• Anonyymi

En onneksi ole helluntailainen, en kuulu mihinkään uskontokuntaan. Lapsuudessani kuulin helluntailaisten evankelistojen järkyttäviä saarnoja, minkä vuoksi en voi astua enää mihinkään uskonnolliseen tilaisuuteen, en edes kirkkoon. Uskon itse Jumalaan ja rukoilen, mutta en tarvitse siihen kiihkeästi huutavia, käsiään heiluttelevia ja nykyisin ns. pauhaavaa ylistysmusiikkia soittavia helluntailaisia. Saarnaajilla oli järkyttävät puheet, jotka eivät missään tapauksessa sopineet lasten kuultaviksi. Sanat "veri, veriruskeat synnit, veren vuo, Harmageddon, iankaikkinen tulimeri, antikristus, ylöstempaus, vaivan aika, pedon merkki jne." toistuivat taukoamatta heidän puheessaan, josta oli jopa vaikea saada selvää. Välillä kuului kova uskonkarjahdus, välillä ääni aleni kuiskaukseksi. Kauheaa. Mitään toivoa tulevaisuudesta ei annettu, vaikka Jeesus sanoo "Minä annan teill tulevaisuuden ja toivon". Saarnaajat ja uskontokunnan vanhat naiset sanoivat, että Jeesus voi tulla vaikka ensi yönä, ja sitten lapset erotetaan vanhemmistaan, jos lapsi ei ole uskossa.

• Anonyymi

Mielipiteeni. Tulin 17-vuotiaana uskoon. Olen toki kuullut mainitsemastasi käsitteistä siitä lähtien. Ja tutkinut ja tutkin ko. aihepiirejä. Koskaan ne eivät ole pelottaneet minua. Miksi pelottaisivat ? Nehän ovat raamatussa. Esim. Harmageddon tuteutuu kun on sen aika. Niin selvästi Ilm. kertoo siitä. Esim. Jehovat tietävät tarkalleen Hagmageddonin tapahtumat. Vain 6% luterilaisista on selvillä tästä asiasta. Siksi niitä pitää opettaa tästäkin. Ääni. Sitäkö pelkäät ?Kokouksissa on 5 % äänestä mitä on kaikenlaisissa urheilukilpailuissa. Poislukien rummut. Tuskin niitä saa millekään stadioinille viedäkään.

• Anonyymi

• Anonyymi

Kyllä se pitäisi tuo 8. käsky poistaa kivitaulusta ilmeisen virheellisenä kirjauksena.

Uskovaiset pääsisivät todistamaan ja antamaan ilmoituksia totuudestaan ilman mitään taivaallisen moderaattorin etu- tai jälkikäteismoderointia sitten viimeisellä tuomiolla.

Saisivat puhaltaa häpeilemättä täysin keuhkoin itsensä tyhjäksi ilman synnin tekemisen pelkoa ja anteeksipyytelyn vaivaa.

• Anonyymi

Mitä meinaat ? Emme toki muutenkaan anna väärää todistusta lähimmäisestä.

• HELLuntalaisten moraalit kyllä tiedetään…☠️

• Anonyymi

Tällä tavoinko teet omassa elämässäsi parannusta että arvostelet toisia uskovia? Lähentäökö se välejäsi Jeesukseen?

• Anonyymi kirjoitti:

Tällä tavoinko teet omassa elämässäsi parannusta että arvostelet toisia uskovia? Lähentäökö se välejäsi Jeesukseen?

Katso peiliin HELL fariseus.☠️

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

Katso peiliin HELL fariseus.☠️

Minäpä en hauku täällä ketään ainoastaan kerron raamatun sanomasta niin kuin kunnon uskova tekee.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäpä en hauku täällä ketään ainoastaan kerron raamatun sanomasta niin kuin kunnon uskova tekee.

Mummos on kunnon uskova.☠️

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

Mummos on kunnon uskova.☠️

Pilkanteko vain jatkuu käyttäytyykö kristitty noin? Sanoit että olet lestadiolainen onko Jumalan säännöt sulle leikkiä?

• Anonyymi kirjoitti:

Pilkanteko vain jatkuu käyttäytyykö kristitty noin? Sanoit että olet lestadiolainen onko Jumalan säännöt sulle leikkiä?

On ne.😇👍

• Anonyymi
        Moaukko kirjoitti:

On ne.😇👍

Sanoit myös että olet Jeesuksen oma jos niin olisi et kättäytyisi noin olet mieleltäsi perkeleen hallinnassa.

• Anonyymi kirjoitti:

Sanoit myös että olet Jeesuksen oma jos niin olisi et kättäytyisi noin olet mieleltäsi perkeleen hallinnassa.

👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹👹😹👍

• Anonyymi

Onhan nää tämän palstan jutut sellaista että huh huh.. Koskaan ei voi olla varma kirjoitteleeko tänne trollit vai oikeat avohoitopotilaat.

• Anonyymi

Uusi uskonpuhdistus on alkamassa. Uskovaiset paljastavat joukoissaan olevat pedofiilit ja kaappihomot. Vain näin toimien he lunastavat itselleen taivaspaikkansa.

• Anonyymi

Sana varoittaa: sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen, Kaksi tekijää: valhe ja valheen lisäksi väkevä eksytys. Valheet ovat niin ilmiselviä, että tarvitaan lisäksi väkevä eksytys, jotta valheisiin uskottaisiin.
      Sanassa ei ole yhtä ainoaan pikkulapsen kastetta, eikä Sanassa ole yhtä ainoaa kolmen vesitilkan pirskotuksen kastetta, eikä Sanassa ole kummien virkaan, eikä Sanan ilmoita toisen uskon ja suostumuksen perusteella saatavaa osaa ensimmäiseen ylösnousemukseen, kuitenkin luterilaiset ovat vuosisatoja 'nähneet' ja kiihkoissaan uskoneet kaiken edellä luetellun sisältyvän Jumalan ilmoitukseen.
      "tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä."

• Anonyymi

En tiedä kasteesta mutta Jeesus pelasti kummatkin vanhempani he olivat luterilaisia sain ilmoituksen yliluonnollisesti ja Jumalan kaikki teot ovat yliluonnollisia niitä on ihmisten vaikea ymmärtää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä kasteesta mutta Jeesus pelasti kummatkin vanhempani he olivat luterilaisia sain ilmoituksen yliluonnollisesti ja Jumalan kaikki teot ovat yliluonnollisia niitä on ihmisten vaikea ymmärtää.

Heheheh...vai sait ilmotuksen no just !

Oikeinko uskot että taivaan portilla jokin luterilaisuus merkitsee jotain, jospa heräisit !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heheheh...vai sait ilmotuksen no just !

Oikeinko uskot että taivaan portilla jokin luterilaisuus merkitsee jotain, jospa heräisit !

Herää sinä vain oletko niin hölmö että kuvittelet että vain sinun oma seurakuntasi on sellainen josta ihmiset pelastuvat? Se ei pelasta ketään mihin seurakuntaan kuuluu. He kääntyivät Jeesuksen puoleen rukoilivat ja saivat syntinsä anteeksi siksi he pelastuivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herää sinä vain oletko niin hölmö että kuvittelet että vain sinun oma seurakuntasi on sellainen josta ihmiset pelastuvat? Se ei pelasta ketään mihin seurakuntaan kuuluu. He kääntyivät Jeesuksen puoleen rukoilivat ja saivat syntinsä anteeksi siksi he pelastuivat.

No mutta eiväthän he sitten olleet luterilaisia,!

Eihän siellä saa tulla uskoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä uskoontulleen kuollessa mitään ilmotuksia tarvita, ei selvistä asioista tarvitse ilmottaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On luterilaisissakin uskovia ja he pelastuivat ennen kuolemaa. Ei kukaan pääse taivaaseen muuta kuin Jeesuksen kautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä uskoontulleen kuollessa mitään ilmotuksia tarvita, ei selvistä asioista tarvitse ilmottaa!

Isäni laita oli epäselvä mutta koska hän ei sanonut että rukoilee eikä halunnut että hänen puolesta rukoillaan mutta sitten kun olin rukouksessa ja kysyin Jeesukselta asiaa niin sain vastauksen. Kyllä se minua helpotti kun sain tietää että he kumpikin varmasti menivät taivaaseen.

• Anonyymi

No se...
      Ei tarvinnut kun ehdottaa uskovaisille 8.käskyn deletointia, niin padot murtuivat ihan täysin todistelun lähimmäisestä kiihtyessä aidosti maksimaaliseen potentiaaliinsa.
      Hyh hyh teitä...

• Anonyymi

" tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä."

Onneksi saatanat ja demonit ovat ainoastaan uskovaisten itseaiheutettuja ongelmia.

"Jumalattomien tiede on valhetta monelta kohdin paljon he ovat tunnustaneetkin kun totuus on tullut esiin ettei se ollutkaan varmaa totuutta eli tieteeksi kutsuttua valhetta."

Tämä on tieteellinen menetelmä. Uusi ja tarkempi tieto korvaa vanhan.

"Sitten kun uutta tutkimutietoa tulee niin nämä koirat katoavat piiloon kun paljasuivat saastaisiksi valehtelijoiksi esim. räjähdysteoretikot, jotka valehtelivat kauan maailmankaikkeuden syntyneen räjähdyksestä.Nykyään tiede kieltää sen mahdollisuuden, mutta on joitain jumalattomia, joilla ei ole uusimpia tietoja asiasta."

:D

Iltalehden linkki ei liity otsikkoon tai aiheeseen, WTF?

• Anonyymi

Minä huomasin yhteyven välittömästi ja se on valhe, jota valhetottuuvella opetettuun khatkpt suoltaa kyselijöilleen "totuutena", ja sehän osaltaan osanallisena valheenvyöryjällisijä liittylöitsee selvällisestikin tuohon Raamatunjakeellisuuteen, jossa asijaa kuvataan ihanalla tarkkuuvElla kulloisesa ajallisessa elämme ja kuinka aika yhä synkkenee ja syvenee kun valhe ottaa otetta ihmismassallisuuves helvetellisuujen tiel kulkevaisis kohti kitaa helvetin, joka massaa nielee sitten aikanaan kun hölle on avattu ikuisuus asukkailleen.

Söin äsken sitä yhtä. Kääretorttua ja juomana oli maitoa. Ihan hyvää oli vaikken mitään lisuketta siihen sotkenut, kermaa, vanuasta, jiätellöisii, rahkallisija, ihanallisija.

https://www.youtube.com/watch?v=vL82cofuOFQ

Mä oon lännenmies ja mä pääsen ylösottoon jollen vaan ookkaan tyhmä neitsyt. Se mua jännittää. Kaikki/monelliset olevinaan niin viisaita neitsyitä, niin viisaita neitsyitä ja varmallisija ylösotostaan, mutta kuitenkin vaktahan on jos ymmärtälisöijä sen voi rosentualisesti kertomuksen osaltalliselta onpihi se että 50 pros on viisaita neitsyitä, kutka kuin hööhenet tahi pölyballeroiset otetan ylösotos, mutta 50pros on tyhmiä neitsyitä, ja minua syystäkin jännittä kunpikohallnen mä Jumalan päätöksellises lopulta olenkaallises, ei olis eka kerta kun joutuisin pettymään vaikka oon luullut että mä onnistun.

Autokoulussa oli one upon a timellisyys in the HAAGA inssiajo ja ajokouluope sanollisoi että menee helposti läpi ekalla kerralla ja olin voitonvarma, mutta inssiajon jälkeen ain kuulla että hylättiiin ja syy oli sellainen että olin punaisija valoja päin ajanut. No, mä kysyin missä kohjin ja hän mainitsi sen pylvään ja sanoin että se oli vihreillä ja vaihtui oranssille ja oli oranssilla kun ajoin valoista läpi. Muistin sen selvästi.

Hän totesi siihen lyhyesti: tulkintakysymys.

Tajusin siinä heti että kysymys oli rahastamisesta. Tuossa asetelmassa en voinut todistaa asiaa. Paperiin jäi merkintä että punaisella valoilla ajoin läpi. Toisella kerralla meni läpi. Toivon että tuo rahastaja saa aikanaan oikeudenmukaisen tuomionsa kun minut tuomitsi väärin uusiin ajotunteihin ja uuteen inssiajoon. Se maksoi köyhälle pojalle ison kasan rahaa mennä uusimaan ja suuttumus oli suuri kun tiesin varmuudella etten punaisilla ajanut valoista.Mä nimenomaan katsoin siinä tilanteessa sen tarkkaan ja ajo-opettajallisuus sanoi että oranssilla saa mennä. Vääryyttä olen saanut muutakin kokea ja tuomiopäivää outtelen, jotta oikeus toteutuu, kun en ole oikeutta vielä saanut.

Jos inssikuski on pelastettujen joukossa niin on silloin varmaan asiaa pyytänyt anteeksi, ja annan minäkin anteeksi omalta puoleltani, koska helvettiin en halua ketään ryöstäjäänikään, mutta toisaalta en itke peräänkään jos tuomio on oikeudenmukainen tekopyhälle ryöstäjälle.

Lihaksikkaasti,

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      355
      4490
    2. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      476
      3271
    3. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      72
      2238
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      344
      1685
    5. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      207
      1603
    6. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1547
    7. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      105
      1253
    8. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      75
      1242
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1167
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1122
    Aihe